אני מכריז בזאת על הקמת שירשור

kugar

New member
גם אני חדש!../images/Emo6.gif

בן 13 וקצת חובב תעופה מגיל מינוס תשע חודשים כמובן שהדבר הטבעי ביותר היה ללכת לטיסנאות כיום אני לא כל-כך מטיס בגלל שהטיסן שלי לא כ"כ רוצה לטוס הטסתי ססנה 182 חצי שעה טיסת הכירות כזאתי היה ממש כיף! עכשיו אני רק מחכה להגיע לגיל המתאים לעשות רשיון טיס ממש שמח להצטרף!
 

m u g i

New member
אנשיםםםם........./images/Emo9.gif

שלום קוראים לי אלכס בן 14 מכרמיאל.... (מטיס בבר לב
) חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה חולה על מטוסים וטיסניםםםםםם......... טסתי לחו"ל עם מטוסים : 737-400 ,737-200 , 320a ,ועוד כמה ....
 

Asaf747

New member
ואני אסף

וכמו שאתם רואים לפי הכינוי שלי מפורומים אחרים, אני חולה תעופה. אני בן 22 ועובד ברש"ת. ביום שלישי כמו שכולם יודעים עברנו לביתנו החדש, טרמינל 3 בנתב"ג, אני בעננים מאז כי זה שדה התעופה המדהים בעולם וכל יום שם אני מגלה דברים חדשים ומדהימים על המקום הזה. וסתם לפרוטוקול, ביום בפתיחה של הטרמינל,הדבר המרגש ביותר היה לראות את כל מטוסי אל - על מחוברים לשרוולים בזרוע D של הטרמינל ובראשם ה - 777 שהמריא לניו - יורק בטיסת הבכורה של הטרמינל, רגע הסטורי שעוד אספר עליו לילדים שלי !
 

vitamin P

New member
איזה כיף....

אני כל כך שמח על הטרמינל החדש רק הכי חבל שאני לא אטוס בזמן הקרוב אולי רק בקיץ
אבל אני אבוא לבקר בטרמינל ואשב לי מול החלון הגדול באולם שחקים ואצפה על המטוסים מתחברים לשרוולים חבל שאפשר לצפות רק על חלק ולא על כולם!! את הפעילות על המסלול רואים טוב משם????
 

Asaf747

New member
לא כ"כ

מאולם שחקים ניתן לראות רק את שתי הזרועות הקיצוניות B ו D ואולם הדיוטי פרי "הרוטנדה" מסתיר את הפעילות על המסלול. אני מצאתי לי נקודת תצפית מעולה שממנה רואים כמעט הכל והיא בקצה זרוע D (אבל לשם יכול להגיע רק מי שטס, או בעלי אישורים מיוחדים). מה שכן, אולם שחקים בלילה, הוא אולם מדהים ! התאורה בטרמינל כ"כ מדהימה ושווה לבוא לשבת על כוס קפה שם סתם ככה
 

vitamin P

New member
כן....אני מתכנן להגיע

וראיתי בטלוויזיה סרטונים שצולמו בלילה רואים את הטרמינל מבחוץ=מדהים וכן זה ברור שקצת הטרמינל האווירי מסתיר לנו את המסלול אבל יש חלקים שאפשר לראות מטוס כמעט נוגע בקרקע לא?? בחלק המערבי... אני כבר מחכה ליום שאני אטוס דרך טרמינל 3... וחבל שרואים אולי7-8 מהשרוולים בצורה נורמלית אבל גם טוב כי D זה אל על בעיקר והנה תמונה שצילמתי לפני שנה- האיכות לא כל כך אבל נחמד לראות את הטרמינל בזווית הזאת גם אם הוא קצת רחוק פה ואם אני רואה אותו כנראה אפשר לראות טוס מטוסים ממריאים
 

vitamin P

New member
אני עומר!!!!

בן 17 וחצי- 18 בינואר!!! ובצבא!!! לא הולך להיות טייס אלא פקיד איפשהו
מערך טכנולוגי של חיל האוויר סימנתי רק במקום הרביעי כי אני לא יודע באמת מה זה אבל עדיין יש סיכוי ומקווה מאוד לשרת בחיל האוויר אזז אני אומר ומאוד אוהב מטוסים שדות תעופה ומה שבינהם
 

JuveFan

New member
שירשור הכרות!

שלום לכולם! אני רואה שיש כאן הרבה חובבי תעופה ונראה לי שזה הולך להיות מקום שתתפתח בו קהילה גדולה אז כדאי שנתחיל להכיר אחד את השני. כל אחד שיכתוב כאן קצת על עצמו ועל רמת ההתמכרות שלו לתעופה. אני אתחיל: אני נמרוד, בן 22 מרחובות. השתחררתי מהצבא לפני שנה ושירתתי בגולני בתור לוחם וחובש. היום אני עובד בנתב"ג בתור בודק בטחוני. האהבה שלי למטוסים ותעופה התחילה עוד מהימים שהייתי תינוק. ההורים שלי מספרים שהדרך היחידה להרגיע אותי הייתה ע"י הדלקת מאוורר. הייתי מתפעל ולא מפסיק לצחוק. עם הזמן, התחלתי גם יותר ויותר להתעניין במכונות הללו שמתעופפות בשמיים. קניתי ספרים וראיתי תוכניות טלויזיה בנושא. השיא היה כשבגיל 11 טסתי לחו"ל בפעם הראשונה ובחזרה לארץ, התארחנו בתא הטייס לקראת הנחיתה ובנחיתה. זו הייתה חוויה אדירה. היום אני עומד בפני קבלת רישיון טיס אזרחי (נותרו לי עוד כמה בחינות להשלים). את השיעור הראשון שלי לקחתי בגיל 17 ורק לפני שנה, כשהשתחררתי, התחלתי ללמוד באופן קבוע. כשהשתחררתי גם החלטתי שאני רוצה לעבוד רק בנתב"ג כדי להיות קרוב למטוסים. למזלי הצלחתי והיום יוצא לי להיות בקרבת מטוסים כמעט כל הזמן. השאיפה לעתיד היא להתקדם עם הטיס, לעשות הכשרה על מטוסים יותר גדולים ויום אחד, אולי, אם יהיה לי מזל, להשתלב בחברת תעופה. קדימה, הבא בתור. נ.ב. מצורפת תמונה מהסולו הראשון שלי.
 

vitamin P

New member
מזל טוב!!!!

איזה כיף לך אני רוצה גם אבל זה ממש יקר!! אולי אחרי צבא אם יהיה לי כסף לשיעורי טיסה- נהיגה בקושי הצלחתי
לי זה התחיל מגיל 13 בטיסה הראשונה אבל אני מאמין שזה גם היה לפניי
לצערי עכשיו כבר לא נותנים סתם ככה להכנס לתא הטייס במטוסים השונים כמה עולה להוציא רשיון טייס בערך? וזה ממש מצחיק מה שכתוב על הדלי
מזל טוב, בהצלחה
כדי להיות בודק בטחוני בנתב"ג חייב להיות אחרי שירות קרבי?
 

נוב 00

New member
בינתיים...

יש פה 3 שהם מפורום מתגייסים... פשש אז ככה אני עמי, גם מרחובות כמו נמרוד, האהבה שלי למטוסים היא מגיל 0 שכל שנה הייתי טס לדרום אמריקה וארה"ב , בגיל 5 הייתי מזהה מטוסים בלי בעיה ואת החברת תעופה, החלום שלי הוא לא להיות טייס או משהו בסגנון אלה פשוט להיות בסביבת מטוסים לכן אני מקווה בעתיד איכשהו להיכנס לתחום... האהבה הגדולה שלי היא לטוס ולהיות בשדות תעופה ברחבי העולם, יצא לי לטוס עם המון חברות תעופה בעולם ולהיות בהרבה שדות תעופה בעולם... מה שכנראה גרם לאהבה האדירה שלי לתחום המטוסים הוא שאבא שלי עובד באל על ומדיי פעם הוא מצליח לסדר לי אישור כניסה אז אני בא איתו לעבודה וממש מרגיש בעננים שם...
 

Nighthawk ok

New member
ורק אני

טוב גם אני נפלתי על הפורום הזה... בכל מקרה קוראים לי עומר אני בן 14 - הכי קטן עד עכשיו באמת שאני אוהב תעופה מהרגע שגילתי את הפלייט סימולטור בהתחלה זה היה סתם להמריא ולהתרסק בפלייט 95 ורק ב-2004 לפני שנה, ממש אהבתי ולמדתי לטוס במטוסים אני מבלה מגיל שנתיים בערך בגלל שהיתי 3 שנים בשליחות מתאם העבודה של ההורים בארה"ב
 

ארזS

New member
טוב. למי שלא מכיר אותי ../images/Emo13.gif

אני ארז, בן 45 [כנראה אחד מה''קשישים'' פה...], חובב תעופה וחובב צילום, והעניין הוא שאת תחביב צילום המטוסים התחלתי רק לפני כשנתיים. אז אין לי מה לספר על אהבה למטוסים מגיל אפס, כי אצלי ה"שריטה" התחילה בגיל מבוגר יחסית... מי שרוצה יכול לראות בכרטיס האישי שלי לינקים לתמונות שלי באתרים שונים. ומכיוון שאני שומר שבת, אסיים בברכת שבת שלום וסופשבוע נעים לכולם.
 

MaceWindu

New member
הכרות? אוקי..

אני נבו, בן 13 וחצי.. אוהב מטוסים מאוד! גם מאוד אוהב לבנות דגמים של מטוסים! אוהב צילום (מאוד מאוד)! וזה בעיקרון..
 
נעים מאוד. קוראים לי אודי, ../images/Emo66.gif

בן 44, חובב מושבע של "עסקי אוויר": מטאורולוגיה ותעופה. או בקיצור: הראש שלי תמיד בעננים... תמיד חלמתי להיות טייס, אולם נסיבות החיים איכשהו תמיד הרחיקו ממני את הגשמת החלום. התפתחות התסמונת שלי בקצרה: חובב מטוסים מילדות. בתור ילד, רגעיי המאושרים ביותר היו כשהסנפתי את ריח הדס"ל בנמל התעופה לוד (נתב"ג...), או כשהתפלחתי דרך הגדר הפרוצה לרחבת המטוסים בשדה דוב (אז עוד היה אפשר...), והייתי מציץ לכל המטוסים הקלים שחנו שם. בהמשך תחביבי נהיה קצת יותר מעשי. יצא לי בשנות התיכון לטוס פעמים רבות לצידו של הטייס באיילנדר, ששירת את ארקיע בקוו לראש פינה (וגם קצת בצ'יפטיין). כנוסע "מתמיד", הטייסים הכירו אותי, ואיפשרו לי לאחוז קצת בהגאים (בלי שאף אחד מהנוסעים יראה, כמובן). מגיל 12 בניתי טיסנים בקלוב לתעופה, ובהמשך במסגרת גדנ"ע אויר. שם גם זכיתי להשתתף בגיל 17 בקורס הנכסף-קורס דאייה. זו היתה הפעם הראשונה שבאמת הטסתי בעצמי, למרות שהמדריך ישב מאחוריי והיה דרוך לכל שטות שאעשה... אפילו חוויתי במהלך הקורס נחית אונס אמיתית, כשהכבל שגרר את הדאון (עם טנדר) נקרע כשהיינו בקושי ב-200 רגל, ובזווית טיפוס של כ-70 מעלות. עד היום לא אשכח את הצרחה של המדריך הפוקדת עליי לעזוב את הסטיק, ואת הסיבוב החד והמצמרר שביצע תוך כדי הצרחה לכיוון המסלול. ב"ה נחתנו בשלום. רק לאחר הנגיעה בקרקע קלטתי מה עבר עלינו... וכל זה לקח שניות ספורות... מגבלות בריאות ואופי (שונא להילחם..) מנעו ממני להתקבל לקורס טייס בח"א, ואת רעבוני להגאי המטוס השבעתי מדי פעם בשכירת צסנה לחצי שעה עם מדריך. אמנם ידעתי שלא אוכל להשלים לרשיון, אבל לפחות קצת שיחקתי עם ההגאים. מאוחר יותר, כשהתחלתי להגיע לאירופה מדי פעם, עשיתי אותו דבר, אבל עם דאונים. הייתי מקדיש את ימי ראשון הקדושים לבילוי במנחתי דאונים, כשגולת הכותרת היתה כמובן הגיחה שלי. בשנים האחרונות שהיתי לא מעט בצ'כיה, ושם הרביתי לדאות בקלוב דאייה נפלא הממוקם בפראג. חוויה צרופה, מומלצת וזולה יחסית... מיותר לציין, שבכל פעם שאני טס במטוסי נוסעים אני קשוב ודרוך לכל שלב ושלב מהטיסה, כמו לכל טלטלות מזג האויר, שגם בהן אני מתמצא... דריכות זו מונעת ממני להירדם לחלוטין בטיסות-אפילו מעבר לאוקיאנוס... אני פשוט "משתתף" עם הטייסים בכל שלבי הטיסה.... ממקום מושבי הצפוף... (לפני עידן 11 לספטמבר הייתי מנסה את מזלי בכל (!!!) טיסה להיכנס לתא, ואפילו הצלחתי מדי פעם לשבת בנחיתות. היו זמנים... זהו בקצרה. אה, ועוד משהו: לפני כשנתיים גיליתי את סימולטור הטיסה. אני מרבה להשתעשע בו, למרות שזה לא דומה כהוא זה לתחושות שמועברות לישבן בטיסה אמיתית. אני משחק בסימולטור נפלא בשם Micro Flight, המתמחה במטוסים קלים, בדאונים ובמטוסים עתיקים. ברכותיי לכל משתתפי הפורום החדש ולמנהלו. אשמח לשמוע גם את סיפוריכם האישיים. שבת שלום, אודי
 

tcu6

New member
טוב אז הכרות-

בן 40 אוהב תעופה מגיל מאוד צעיר. בניתי דגמי פלסטיק היתי רוכב על אופנים לקצה מסלול 34 בחיפה וצופה בהמראות. כיום אני ממשיך לאכול ולשתות כל דבר תעופתי כמעט, בזמני הפנוי בקיץ, בחורף כבר חושך, אני לעיתים עוצר בדרך הביתה מהעבודה ליד מסלול 12 לראות את האירליינרים נוחתים. וכמו אודי אני פעיל בפורומי האקלים ומזג האויר. יעקב.
 
אוהד יובנטוס,תן גם קרדיט למדריך

שלך, רועי אדום שני,שגם מרטיב אותך באותה מקצוענות, כמו שהוא יודע ללמד טיס.
 

grants

New member
היכרות

שלום שלום, אצלי הטיסה מגיעה מתוך מחלת הגה... אני מתחיל בפברואר לימודים באקדמיה לטיסה בגרמניה. האקדמיה בבעלות לופטהנזה וממוקמת בפרנקפורט. מסלול הלימודים הוא מאפס ועד ל FROZEN ALTP, שהוא הרשיון שאיתו מתחילים לעבוד בחברות תעופה. יש לי דרכון אירופי ובכוונתי לחפש עבודה שם. כיום יותר ויותר ישראלים משיגים דרכונים אירופים ושוק התעופה הזה נפתח בפניהם. אשמח לעמוד לרשות מי שמתעניין, אני בארץ עד תחילת דצמבר. מצ"ב קישור לאקדמיה.
 

JuveFan

New member
רועי הוא לא המדריך שלי

רועי רק הרטיב אותי. המדריך שלי הוא זה שצילם. אבל זה לא אומר שרועי הוא לא מדריך מעולה!
 

JuveFan

New member
שלום לכולם!

אני נמרוד, בן 22 מרחובות. השתחררתי מהצבא לפני שנה ושירתתי בגולני בתור לוחם וחובש. היום אני עובד בנתב"ג בתור בודק בטחוני. האהבה שלי למטוסים ותעופה התחילה עוד מהימים שהייתי תינוק. ההורים שלי מספרים שהדרך היחידה להרגיע אותי הייתה ע"י הדלקת מאוורר. הייתי מתפעל ולא מפסיק לצחוק. עם הזמן, התחלתי גם יותר ויותר להתעניין במכונות הללו שמתעופפות בשמיים. קניתי ספרים וראיתי תוכניות טלויזיה בנושא. השיא היה כשבגיל 11 טסתי לחו"ל בפעם הראשונה ובחזרה לארץ, התארחנו בתא הטייס לקראת הנחיתה ובנחיתה. זו הייתה חוויה אדירה. היום אני עומד בפני קבלת רישיון טיס אזרחי (נותרו לי עוד כמה בחינות להשלים). את השיעור הראשון שלי לקחתי בגיל 17 ורק לפני שנה, כשהשתחררתי, התחלתי ללמוד באופן קבוע. כשהשתחררתי גם החלטתי שאני רוצה לעבוד רק בנתב"ג כדי להיות קרוב למטוסים. למזלי הצלחתי והיום יוצא לי להיות בקרבת מטוסים כמעט כל הזמן. השאיפה לעתיד היא להתקדם עם הטיס, לעשות הכשרה על מטוסים יותר גדולים ויום אחד, אולי, אם יהיה לי מזל, להשתלב בחברת תעופה. קדימה, הבא בתור. נ.ב. מצורפת תמונה מהסולו הראשון שלי.
 
למעלה