אני נראה טוב ולא הולך לי בכלל

כשחדירה לא הולכת

יש הרבה סיבות למה זה יכול שלא ללכת, ואת הפתרון כמובן מתאימים לפי הסיבה. אין תשובה אחידה. לכן הצעד הראשון הוא מה אתה עושה על מנת לברר זאת? אחת השאלות הראשונות היא היכן בין הרצון לביצוע זה נעצר מבחינתך? מעבר לכך, אם בבירור 'על קצה המזלג' במסגרת הפורום לא נגיע לקצה חוט שמספיק לתת מענה, שווה לשקול בחיוב לפנות ליעוץ מיני לבירור מקיף.
 
קבלה עצמית

זו אחת האפשרויות שצריך לברר (זו ממש לא האפשרות היחידה), ואם זה המצב (העדר קבלה עצמית) כדאי להתיחס לכך ולעבוד על כך בכל מקרה.זה לא מקום מספיק טוב להיות בו.
 
אני נראה טוב ולא הולך לי בכלל

אם גברים,רק בגלל שאני לא עושה חדירות,כל הגברים שאני איתם אומרים אחריי פגישה ראשונה שאני משעמם ויבש כי אני לא נחדר ולא חודר,כבר 4 חודשיים או יותר אני מנסה שגברים(שהם סבלניים ואקטיביים מאוד) יחדרו אליי,וזה לא הולך אני רוצה את זה(כי אני אוהב מאוד שמכניסים לי אצבעות ואפילו אני גומר מהר מזה) כולם אומרים לי אתה מת מת לקבל,לפני שזה קורה אני מנסה לשתחרר (אפילו נתנו לי המון פופרס) וגם זה לא עוזר,אני בלחץ לפני זה חזק,גם אמרו לי שזה הכל בראש כי אני פסיבי(אבל עדיין לא נחדרתי) אני נראה טוב ויש לי תחרות עם פסיביים,אקטיבי יעדיף משהו שעושה הכל לא רק אוראלי,הפסדתי המון שווים בגלל זה, אמרו לי אתה לא נחדר אז אין מצב למפגש,מה אני אמור לעשות? תודה.
 
לא הולך

הי, קודם כל צריך לברר מה הדבר שרוצים ולא הולך (קשר זוגי? קשר מיני? קשר חברתי?), ואז לבדוק מדוע לא הולך. מראה טוב לא מספיק לקיום קשר (משום סוג). לפי ההודעה אתה נשמע בלחץ מאד גבוה, אם זה אכן כך לחץ מאד גבוה לרוב מפריע בכל סוג קשר. ההמלצה שלי היא לשבת ולעשות סדר, לראות מה מלחיץ, איך מתמודדים עם לחץ,וגם איזה סוג קשר מחפשים והאם האמצעים שנוקטים לחיפוש הם האמצעים הרלוונטים למציאת אותו סוג קשר. הריני להבטיח לך נאמנה שלמרות שהסצינה שתיארת של סינון על סמך סוג המגע המיני בהחלט קיימת היא ממש לא הסצינה היחידה שקיימת, ויש גברים שמקיימים קשרים עם גברים אחרים גם אם הם לא נחדרים, וגם אם הם לא חודרים, וסוג השיקולים שלהם בקיום מפגשים לא כל שכן קשרים כולל הרבה יותר משתנים. מעבר לכך אם אתה רוצה באקט מיני מסוים ואינך מצליח צריך לברר היכן בין הרצון לביצוע זה נעצר, ומה ניתן לעשות בנוגע לכך. מה דעתך?
 
למעלה