אני עם הדסה גמרתי!!

touti

New member
אני עם הדסה גמרתי!!

כבר עשרה ימים עברו מאז שהילדה שלי הופנתה לסיטי אוזניים דחוף. ואני נתקלת בסחבת עד מתן התשובה, שבוע ימים עד שהרופא הואיל בטובו לכתוב תשובה, ועוד 3 ימים עד שהגיברת הקלדנית תתייק את התשובה שכתובה באנגלית! גיברת..יש חופשים...רק פקידה אחת מעתיקה באנגלית... סליחה!! על ההפניה רשום דחוף ומקבלים תשובה רק אחרי כמעט שבועיים? בבית חולים אחר אמא שלי עברה ניתוח דחוף של עמוד שדרה ביום ג ביום ה, יומיים אחר כך היא התייצבה אצל המנתח עם התוצאה ביד והעניין כבר רץ. ועכשיו בגלל הסחבת שלהם והזלזול בחולה אני אוכל לראות את הרופא רק אחרי פסח וזה בזמן שהיא יכלה להיות כבר באמצע טיפול!! אני כלכך כועסת, טיילתי בהרבה בתי חיולים בארץ ותמיד התייחסו ברצינות ובעדיפות למכתב הפניה שרשום עליו דחוף. למוסד כמו הדסה זה בושה וחרפה ואם היה לי אבא רופא או מנהל הייתי שולחת תלונה חריפה!!!!!! אבל חולה מהעם מי ישמע לו? בברכת יום טוב ובריאות שלא נזדקק להם לעולם.
 
הדסה- תלונה על שירות גרוע

מציעה לך לפנות אל מנהל בית החולים במכתב - שלחי אותו בפקס, ותארי בו את כל מה שעבר ועובר עלייך. דרשי ממנהל בית החולים לקבל עזרה בדחיפות, אני בטוחה שתמצאי אוזן קשבת: אמנם, קשה להאמין שימצא רופא בכיר מספיק לבדוק את הילדה במהלך חול המועד פסח, אולם יכול להיות שזה אפשרי- נסי, הרי אין לך מה להפסיד. במידה וזה לא עוזר- שקלי לעבור לטיפול בבית חולים אחר. בהצלחה. נ.ב- גם אם לך זה לא יעזור, התלונה חשובה כי היא "מזיזה" דברים במערכת.
 

touti

New member
תודה, זה מה שאני ככל הנראה אעשה

הילדה תודה לאל לא מטופלת בהדסה אלא במקום אחר, בגלל דחיפות הסיטי בהדסה היה תור הכי מוקדם. אבל איך אומרים? יש דרך שהיא קצרה וארוכה ויש דרך שהיא ארוכה אבל קצרה. את הלקח למדתי עם הדסה גמרתי!! תודה על התשובה וההקשבה. חג בריא ושמח.
 
למעלה