אני רוצה להתמרמר פה קצת

Billy Shirs

New member
אני רוצה להתמרמר פה קצת

זוכרות את הפיק שפרסמתי כאן, "כלי המשחק"? זה שהיה מאמץ משותף של עוד כותבת ועמית הבטא וביחד עבדנו עליו איזה שנה אחרי המון מחשבה ומיליון טיוטות ועריכות וכל זה? גיליתי היום שלפני שנה מישהי אהבה את הפיק הזה עד כדי כך שהיא החליטה לפרסם אותו בעצמה בלי קרדיט ובלי ליידע אותנו, בפורום אחר. היא פרסמה 16 פרקים!!! עד שמאיזשהי סיבה היא פרשה מזה, כנראה כי לי לא היה כל כך הרבה זמן לעדכן בתקופה הזאת או משהו, או שהיא סתם קיבלה את מנת הצומי שהיא רצתה.
ממש הרתיח אותי שבהודעה הראשונה מישהי כתבה לה "את כתבת את זה? כי ראיתי את זה גם במקום אחר" והיא אמרה שחברות שלה כתבו את זה וביקשו ממנה לפרסם ו"איזה מוכשרות חברות שלי כפרעליהן". ביץ', מי מכיר אותך בכלל.
בפרקים מתקדמים יותר היא כנראה שכחה שהיא אמרה את זה ואמרה דברים כמו "יש לי הרבה זמן כי אני בחופש אז אני אפרסם גם היום וגם מחר!"
"סליחה שלקח לי זמן לפרסם פשוט איבדתי את הדפים ומצאתי אותם רק ביום שבת!" ביץ', איזה דפים?! הפיק כולו נכתב בסופט קופי! מה נראה לך שכל פעם שלחתי את זה בדואר לנטע בראש העין?!
והכיייי עלה לי על העצבים ה"מתי אתם רוצים שאני *י*פרסם, מחר או שבוע הבא?" וכולם כזה "עכשיוווווו פליזזזז המשךךךך" ומסתבר שהרבה אנשים ממש אהבו את זה, וזה כל כך מעצבן כי זה ל-א ש-ל-ה והתגובות האלה היו אמורות ללכת אליי וזה לא פייר.
שלחתי לה הודעה על זה, אבל לא נראה לי שהיא כבר בפורום כי ההודעה האחרונה שלה הייתה ב2013
אני מאוד רוצה לשמוע ממנה מה לעזאזל עבר לה בראש. עכשיו אני בתהליכים עם המנהלת שם (בת 13) שתמחק את הפלגיאט הזה.
 

N o R i K o

New member
קרה לי פעם, אחד לאחד


עד אתמול (!!!!1) היה לי פאנפיק לא גמור שכתבתי במשך 8 שנים. וכמובן שמישהי החליטה לקחת אותו באמצע ולהוסיף לו סוף מזעזע משלה. מה שמצחיק הוא שהקוראות שמו לב לירידה בכתיבה אבל לא חשדו. ועשו את זה גם לפאנפיק של חברה שלי, שנותר פתוח...
ילדות בנות 13 באינטרנט. אל תתני לזה לרגש אותך. קבלי את זה כמחמאה ענקית על הכישרון שלך ועל כך שמישהו העריך אותך כל כך שהוא רצה את הקרדיט לעצמו. :)
 

Billy Shirs

New member
אבל זה מעצבןןןן

עברתי על התגובות לכל מה שהיא פירסמה והיא כן אמרה שם כמה פעמים שלא היא כתבה את זה, אבל זה השתנה בין "חברות" לבין סתם אתר אקראי שהיא לקחה ממנו. ועכשיו זה מבלבל אותי עוד יותר כי אם היא לא מתחזה לכותבת, מה הטעם בכלל לפרסם?
וסרסלי היה הורג אותה לשלוח על זה הודעה קטנה?
ואם כבר!!! כולם יודעים שהיא מפרסמת פיק של מישהו אחר, לא עלה בדעתה של המנהלת שאולי זה לא בסדר ונעשה בניגוד לרצון הכותבות? סבבה שהן בנות 12 אבל קצת היגיון יש בגיל הזה, לא?
גם שמתי לב עכשיו לתאריכים. היא פירסמה אותו *שנה* אחרי שהוא פורסם במלואו, מה שאומר שהיו את כל 22 הפרקים והיא מאיזשהי סיבה הפסיקה ב16. נמאס לה פתאום לעשות קופיי פייסט?
ועד שהמנהלת שם זזה, גאד. אם היא לא עונה לי עד מחר אני פונה להנהלה של האתר.
משתתפת בצערך, אגב. שמונה שנים... פאק. מה קרה בסוף?
 
למעלה