אני רוצה לפתוח דיון קטן על ניו אורלינס...

Blaz0r

New member
אני רוצה לפתוח דיון קטן על ניו אורלינס...

הקבוצה הזאת כרגע עם המאזן הטוב ביותר במערב... חוץ מכריס פול, מעניין אותי לדעת מה עוד נותן יד בזה - כי שאר השחקנים הם לא כאלה שחקנים שטובים בהתקפה, ורק עוד אחד או שתיים משאר החמישייה נותנים הגנה חזקה... נראה לכם שזה אולי ביירון סקוט? אותו מאמן שאיתו הנטס הגיעו פעמיים לגמר? (או שזה היה נטו קיד ולכן הוא דאג שסקוט יפוטר) בכל אופן - תתנו את דעתכם מה הופך את הקבוצה הזאת לכלכך מצליחה.
 
אני אוסיף משהו אחר על ניו אורילינס (קצת ישן)

(אם כבר פתחת שרשור עליהם אז אני אנצל אותו לעלות את זה) לא על הקבוצה המעולה שלהם השנה אלא על בעיית הקהל שלהם... כתבה קצת ישנה מלפני שבועיים מהבוסטון גלוב שמדברת על שההורנטס הולכים להכריז שאם הם לא מביאים בממוצע 15 אלף אוהדים למשחק עד פברואר 2009 והם יוכלו לעבור אם הם ירצו....הנה הציטוט המדוייק: The Boston Globe has learned that the New Orleans Hornets are expected to announce today that if they don't average close to 15,000 fans in home games starting with tonight's contest against the Los Angeles Lakers through all home games until February of 2009, the franchise will be allowed out of their lease with the New Orleans Arena by the State of Louisiana, according to an NBA source. Not reaching the needed average would allow the Hornets to move if they choose. Although tonight's Lakers game is sold out, the Hornets have averaged an NBA-worst 11,871 fans this season in New Orleans through 15 games. Potential suitors could include Oklahoma City, Kansas City and Las Vegas. ממש חבל שהקבוצה הכי טובה בליגה במצב כזה...בכל מקרה עברו איזה שבועיים-שלוש מאז והמצב משתפר, במיוחד עם ה9 ניצחונות ברציפות והתבוסות של סן אנטוניו ודנבר. במשחק האחרון נגד דנבר היו 15 אלף אוהדים. היו לקבוצה 2 משחקי SELL OUTS העונה - כשלברון וקובי הגיעו. הנה תמונה מלפני שבועיים והמצב החלש בקהל. דעות בעניין?
 
באוקלהומה

היה קהל חם וביתי סטרן הכריח אותם לחזור לניו אורלינס הדואבת אחרי ההוריקאן, כחלק משיקום העיר למרות שעוד קודם לכן, לא באו הרבה צופים אולי הם באמת צריכים לעבור לעיר שתעריך אותם יותר אוקלהומה וקנזס, יהיה מענין. יש שם אוניברסיטאות חזקות, תרבות ספורט יפה, וגאווה קהילתית. אולי זה מה שה-nba צריך? ולמה לא אלבמה? מיזורי? קנטקי? יש אמריקה גם בין ל"א לנ"י
ואולי ההורנטס הם סתם קבוצה נאחס. כמו שיש שטח מסחרי מסוים, לא משנה איזו חנות נפתחת שם, היא תמיד נסגרת אחרי חודש-חודשיים כאילו הוטל כישוף על המקום
 

SHNIK

New member
זה הגיוני מאוד...

עם כל הכבוד שאני בטוח שלתושבי ניו אורלינס יש לקבוצת הכדורסל שלהם חלק גדול באוכלוסיה שם כיום הם אנשים קשי יום, במצוקה כלכלית ו/או נפשית כתוצאה מהאסון שההוריקן הסב אז מן הסתם פנאי ו/או כסף לכדורסל יש שם קצת פחות..., זה שדייויד סטרן הכריח את ההורנטס לחזור לניו אורלינס כחלק משיקום המדינה זה יפה אבל רק סיבסוד של הנהלת הליגה כרטיסים למשחקי הבית של ההורנטס יוכל להעלות את כמות הקהל בניו אורלינס ויתכן שפעולה כזו יכולה להראות כניגוד אינטרסים או הפליה מצד הנהלת הליגה ולכן היא לא באה לידי ביטוי... שניק.
 

chaiel

New member
קבוצה טובה?!

פז'ה לא טוב בהתקפה? אם כבר ההיפך... רק עוד 2 טובים בהגנה? זה כבר 3 מ5, לא מספיק?! מת על פול, אבל הוא לא הסיבה להצלחת ההורנטס יותר משגארנט הסיבה להצלחת הסלטיקס (ושימו לב שהשארתי את לברון וקובי מחוץ למשוואה, נאש? לא באיזור בכלל)
 

portland

New member
יש שם הרבה חומר שחקנים מצוינים

חוץ מצנדלר שיום אחד בא לעבודה ויום אחר חושב שהוא בא.... יש שחקן שהרבה אנשים לא סופרים אבל אני חושב שהוא עושה הרבה בקבוצה הזאות דיוד ווסט!!! אני ראיתי אותו במשחקן של פורטלנד בתחילת העונה והוא פשוט חגג עלינו עשה מה שהוא רוצה איפה שהוא מאז אני רואה שהוא קולע המון ומוסיף לקבוצה הזאות הרבה מלחמה בהגנה גם לפי דעתי הוא אחד השחקנים היותר חשובים בקבוצה המציונת הזאות (באמת שהשנה הם מפתיעים אותי ומשחקים כדורסל באמת טוב ויפה)
 
רק פול

אתה מדבר על שחקנים טובים בהתקפה??? בכל קבוצת צמרת יש 7-8 שחקנים שיכולים לעשות סל . לכל קבוצה במערב שמכבדת את עצמה יש 10 שחקנים טובים לניו אורלינס?? 2 וחצי מו פיט לא פוגע כל העונה ועדיין ההורנטס ראשונים דיויד WEST שחקן מוגבל בטירוף(משתפר נכון אבל עדיין לכל POWER גדול אמיתי)שתלוי לחלוטין בפיק N רול של פןל צנדלר לא יכול לעשות סל אם זה לא מריבאונד התקפה ופזה?? לא שומר לא מוסר לא נע על המגרש וחוץ משלשות חופשיות כמעט ולא עושה כלום ספסל: בובי גקסון, גנארו פארגו ,רסואל בטלר ,ריאן בואן והילטון ארמסרונג - צריך להוסיף ??? להשוות את התרומה של גארנט לבוסטון לפול בהורנטס מזכירה לי את הבדיחה על הפיל והעכבר שרצים (נראה לי במדבר) והעכבר אומר לפיל תסכל כמה אבק אנחנו עושים .... הקיצר לא רציני בכלל
 

chaiel

New member
אתה רציני?!

אתה באמת רציני?! אני אפילו לא יגיב על המשפט הזה! (לגבי התרומה של גארנט) (חוץ מהתגובה הזאת) תשמע, פול רכז מצוין ויהיה רכז עוד יותר טוב, לך תדע, אולי עוד 20 שנה נדבר עליו באותה נשימה עם קיד (נאש) וסטוקטון, אבל עדיין לא...
 

עומר ו

New member
ווסט מוגבל?

גם שנה שעברה כשפול לא היה הוא היה הקלע המוביל של הקבוצה והשנה הוא הריבאונדר השני. חוץ מזה שיש לו קלעיה מועלה מחצי מרחק לפאוור פורד בגודל שלו...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
OK...

עכשיו תמצא לי שחקנים בבוסטון (חוץ מהשלישיה כמובן) שמסוגלים לקלוע יותר מ-8 נק' לערב ותסביר לי למה הספסל של בוסטון טוב יותר מזה של ניו אורלינס.
 
מקווה שקיבלת תשובה אתמול ../images/Emo8.gif

חוץ מזה,בכלל לא רואה מקום להשוואה בין קבוצה שמשחקים אצלה שלושה סופרסטארים מוכחים שכל אחד החזיק לבד על הגב קבוצה במשך כמעט עשור לסופרסטאר בהתהוות וחבורה של שחקנים משלימים(ובינוניים) בטח ובטח במערב כמובן שהבדיחה הייתה הגזמה(ודי פרועה) אבל לטעמי ההבדלים ברורים: תוריד את גארנט מהסלטס(שלא נדבר על להשאיר את גפרסון) ובוסטון נלחמים על מקומות 5-8 במזרח תוריד את פול מההורנטס ולא רואה אותם מנצחים 25 משחקים בעונה כך שלהשוות תרומה או חשיבות ביניהם לקבוצה פשוט לא עומד על הפרק בקשר לווסט: שמע הכל עניין של פרופורציות - הבחור משתפר משנה לשנה זה נכון - אבל אי אפשר להכניס אותו דרג הראשון השני או אפילו השלישי של הפאוארים בליגה - זה שהוןא קלע הרבה בשנה שעברה שהקבוצה הייתה פצועה לחלוטין ללא פול לא אומר לי הרבה(גם הרמן נתן שליש עונה מטורף בשארלוט להבדיל אלף הבדלות במשבר פציעות) השחקן די אנדרסייזד ולא בנוי למלחמות בצבע ובלי קליעה בחצי מרחק אין לו הרבה יותר למכור במישור ההתקפי - בקבוצה גדולה על הנייר, ספק אם היה מגיע ליותר מ12 6
 

chaiel

New member
טוב שאתה לא מגזים...

תשובה אתמול? 3 שחקנים קלעו שיא קריירה...אלק קיבלת תשובה... ווסט לא בדרג השלישי אפילו של PF בליגה?! מה מה מה?!?!?! תוציא את לברון מהלברונירס והם לא ינצחו משחק אחד העונה, אזמה?! הדגש בMVP (שאני לא מאשים אותך, ככה חושבים אנשים בישראל, זה רק לשחקן הכי טוב) זה גם להשפעה של השחקן על הקבוצה. חוצמזה בלי פול הם היו מנצחים יותר מ25...וגם אם היית מוציא את פול ושם את הורנטס במזרח הם היו מתמודדים על מקום 5-8 במזרח אם לא יותר... אז נכון הורנטס מקום 1 במערב, אבל אני מבטיח לך שזה זמני (וזה אחרי שרשרת ניצחונות שמתישהוא תפסק)
 
אז ככה

1.סמיילי של קריצה מסמל בעיקר ציניות- ברור שהשחקנים לא תורמים ככה אבל שיש לך שלושה סופרסטארים ענקים בקבוצה לא צריך הרבה יותר 2.לא ווסט לא בדרג השלישי לדעתי - צריך לראות מספיק משחקים של ניו אורלינס ולא להסתכל רק על ממוצעים יבשים כדי להבין זאת 3.לא ברור מה ניסית להגיד על תרומה -אבל כל הפסקאות שלי דיברו על תרומה לקבוצה ולא על יכולת אישית סוליסטית או כושר משחק ברגע הנתון(תקרא עוד פעם את התגובות) 4. לא יודע אם הקאבלירס לא היו מנצחים משחק אחד - אבל בטח שלא הרבה. ועדיין,המאזן שלהם בינוני מאוד והם עוד משחקים במזרח 5. בלי פול הם לא יכולים לנצח יותר מ25 משחקים נקודה(מזרח או מערב) 6.זמני? אולי אבל אי אפשר להתעלם מההישגים שפול עושה במערב עם סגל בינוני מאוד
 

chaiel

New member
אז ככה (2)

1. אני יודע, אבל אפילו לא בצחוק!
(ד"א בדקתי וגם לסלטיקס וגם להורנטס יש בדיוק 5 שחקנים שקולעים יותר מ8 למשחק) 2. לא נראלי שיש 1 שיסכים איתך עלזה. 3. ב-ד-י-ו-ק. תראה מה גארנט עשה לקבוצה! הגנה מספר 1 בליגה! מה הוא נותן לה מבחינת חדוות משחק וקשיחות! ההיפך, מבחינת ממוצעים הוא גרוע השנה (יחסית לשנים עברו) 4. תוריד את פול ותוריד את לברון, קליבלנד מפסידים יותר (יחסית) 5. במזרח? בטוח שכן! מערב? אולי אתה צודק. 6. מישהו לא מתרשם מההישגים שלו? הוא ענק! אבל הוא לא MVP יותר מגארנט!
 

Puskas

New member
אתה רציני?..

ווסט,סטויז'ק,צ'נדלר ופול הם ברמה של חמישייה שכל קבוצה קבוצה בליגה! ולאף אחד מהם אין אגו אז בגלל זה הם כל כך טובים.. ולגביי ספסל..בובי ג'קסון אם אני זוכר נכון נבחר בימיו בסקרמנטו לשחקן השישי של העונה..הוא אחלה של שחקן שישי! ופארגו? איך אתה אומר שהוא לא שחקן?? הוא היה מועמד למכבי!
 

chaiel

New member
../images/Emo207.gif וובר ח(ו)תם בג"ס:

מה דעתכם? למה הוא בא לשם ולא לקונטנדורית? או שג"ס כן יכולה לזכות באליפות? (נוסטלגיה? לא נראלי..היה שם רק שנה ועוד הספיק לריב עם המאמן...שהוא גם המאמן כיום...) חתם שכר מינימום ככה שזה לא בשביל הכסף (אא"כ הוא פשט רגל ואפחד לא סיפר לנו)
 

doriso

New member
אתה שואל את השאלה הלא נכונה

וובר לא בחר את ג"ס במקום קונדיטורית, אף קונדיטורית לא רוצה אותו אז הוא הלך לאן שהסכימו לקבל אותו.
 

chaiel

New member
וואלה?

אני בטוח שלפחות קונטנדורית אחת רצתה אותו. חוץ מזה השאלה גם היתה אם האם בעצם כיום (ובמיוחד עם וובר) ג"ס היא היא הקונטנדורית? אם לא בשביל סיכוי קטן לאליפות, בשביל מה הוא צריך אתזה?
 

SHNIK

New member
היו שמועות...

שאנטואן ווקר רצה לעבור לקונדיטורית בזמנו אבל בסוף הוא הסתפק בסטקיה...
שניק.
 
למעלה