אנפה

aa100

New member
נכון אבל

אני מעדיף בינתיים לפרק כמה ברגים מאשר לקנות כל הזמן מנועים
 

מ ע י ן א

New member
קצת מעבר לפירוק והרכבת המנוע

במידה ותעביר את המנוע מטיסן אחד למשנהו, תצטרך לכוון את המנוע כל פעם להתאים אותו לטיסן שעליו הוא מורכב. עדיף לרכוש מנוע נוסף, מאשר לפרק ולהרכיב לפרק ולהרכיב.
 

hifly

New member
ואם ואם תרצה להטיס בשבת

את שני הטיסנים?? או בשבת אחת את זה ושבת אחרת את זה??אז כל שבוע תעביר מנוע?? תחשוב על זה,כל הטירדה לפרק ולהרכיב......... אבל לא נורא,זה יעבור לך בסוף. טיסה נעימה ובהצלחה.
 

talMatzri

New member
+++

הרעיון הוא שהוא לא צריך כרגע יותר ממנוע אחד מכייון שמה שהוא בונה ומתכוון להטיס זה טריינר וכשהוא ילמד הוא לא ימשיך להטיס את אותו טיסן וככה הוא רק יתקדם עד שהוא יגיע לטיסן 3-4 והוא יהיה ברמה מספקת בשביל לחוות כמה מחלקות טיסני מנוע וכמה ריגושים מטיסן זה או אחר ביום אחד... יש אנשים שיש להם מערכת לכל טיסן לך תדע.. אבל בשביל אנפה הוא צריך לקנות מנוע ולחשוב קדימה על איזה טיסן הוא מתכוון אחרי זה לבנות אני לדוגמא כך עשיתי בעזרת מנוע 46 OS ואני ממשיך איתו לעוד טיסן בתקווה שלא יקרה לו כלום.. כי בכל מקרה אני מתקדם לטיסן שהוא ברמה גבוהה יותר בשביל צורכי לימוד ולכן אין לי למה להשקיע על עוד מנוע.... כמו כן אם הוא כבר צריך שתי מנועים לשתי טיסנים אז הוא צריך גם עוד מקלט ואת כל העסק של המערכת רדיו בטיסם לשתי טיסנים כאשר לעומת זאת עכשיו הוא בעצם משבית טיסן אחד וממשיך עם השני.. ורק במקרה שיש לו טונות של כסף אז כדאי לו להשאיר את המנוע והכל על הטיסן המושבת ולקנות חדש..
 
למעלה