אסור ליכנס לתפוז דרך מירק התשובת!

elan4

New member
אסור ליכנס לתפוז דרך מירק התשובת!

למה אסור ליכנס לתפוז דרך מירק זות התשובה אחי הגינית שיש ! תפוז שלמה הרבה כסף בשבל לקות את i2i הגאווה ועם אתם תכנסו דרך מירק תפוז תפסד כסף ! i2i זה בעצם מירק(איך יכל להית מירק) פשוט יש שם כפתר הרחקה(kick) מנהל(op) גם עבדי תפוז פוליס בלוג tv עבדים דרך i2i הגאווה אז למי כאן מותר ליכנס דרך מירק??? רק לאדמנים ומנהלים מבחרים(להם יש את הסיסמא לרבוט שהנשי המירק סבלים ממנו ל5 דקות עלי יתר של באן בשרת!) כללי נענע החדש רק מכבלים נתק טיפ קטן לנענע תכנסו בכנוי nana או נענע הרבוט יבקש ממך סיסמא מנהל המפצח את הסיסמא יכבל באן בשרת לצמתות או חופשה בכלא 6 בגן הפרצה לנענע או שלא יקרה לך כלם אני מאמן לא תחפש אופ(מנהל) החנית לא נתנים בחינם
 

Sandro

New member
יפה יפה, עברת לצד השני?

אגב, משטרת האינטרנט של ישראל מכילה בקושי 6 אנשים. אני בספק רב גם אם האקר ישראלי יפיץ וירוס קטלני בצ'אטים, באייסי, במייל או בכל מקום אחר ויעשו לו משהו.. אלא אם הוא יפגע בממשלה או במוסד או דברים כאלה.. זה כבר עסק אחר..
 

elan4

New member
ממ אקר ישראלי מענין

מכיר את אתר שלכם "אקר ישראלי" זה אתר קזה מסגנון מי יפרץ לפנתגון או למקומת חשבים (חבר מי הבית הספר שלי קמעת עצלח לשגר טל לירן אחשב רצים לכחת אותו לאיזה חברה גדולה) פשוט אנשאים משעממים(געני מחשבים) שיש לכם מעדון של אקרים אם מתעשקים בפרצות ל אי סי קו פרצות למחשבים כל מה שאתם לא רצים איחיל אקר הישראלי אוהב אותך בגלל האומגה סקרפיט באפשרית שיש בו אומגה ניק כפלים וכל ההאפשרת שאסור להגד אותם !סתם אפשרית מפגרות לא פעל שם דבר עלי כאן למי שידע לשיתמש! אפשריות הכפלים לכל החכמים ישכנסו יתר מי 3 קלינים ב עברית נט יכבלו קיל(באן בשרת) טופ למנהלים! שיש הצפה כפלים יש לעיף+באן מלא על אי פי(הוסט) ומה שקרא הקלינים אחרים לא יכלים ליכנס ויש לשנות את מצב החדר שלא יכנס אף 1 לחדר ויש לעיף את הקלינים יש לעשות את זה מהר כי אחרכך יתקע המחשב שלכם או השרת יפל עקב כנסת מלא קלינים לחדר ועם יש לכם קלינים בפרטי(הצפה חלנות שמלאא אנשאים פנים עלכם בפרטי) יש לעשת יתעלמות ממי ששלך את הקלינים או אחי טוב לסגר את הפרטי (להפך למצב לא מצא ולא ליכבל אודעת הפרטי)
 
למעלה