אספר לכם מקרה שקרה היום

חביבי! "שופינג" זו לא מילה מוכרת לנו.

אנו עורכים קניות במקרה הטוב! אני שמחה שאתה בטוח היית עוזר אם היו לך כבלים. כ ל אנשי רעננה הם אנשים נהדרים. כ ו ל ם נולדו בתקופת מלחמת האזרחים כ א ן ברעננה, לפני כ 200 שנה.. וכ..ו..ל..ם...אבל כ ו ל ם, עוסקים בעזרה הדדית, ובמתן בסתר... יאללה מספיק עם ההתייפיפות הזאת, בא תעבור אצלנו ברחוב "המכובד" שלנו ותראה איך הצעירים מתבטאים, ואז אולי תתעורר מהחלומות. רעננה נראית ב ד י ו ק אבל בדיוק כמו חולון בת ים פתח תקוה ונתיבות! תלוי לאיזו פינה מציצים. שיהיה לך יום טוב!
 
גם אנשים לא נחמדים זאת מילה לא מוכרת לנו....

חוץ מזה, רעננה היא כמו כל הערים. ואני לא צריך לעבור ברחוב המכובד כדי לראות איך הצעירים. אני שומע אותם (לצערי) טוב מאוד כשהם חוזרים מבילוי הלילה שלהם ושומע את הנזקים שגורמים. זה אולי פחות מבערים אחרות כדוגמת חולון ובת-ים, אבל עדיין קיים (שם כבר אין מה לשבור). לצערי, אני עדיין לא קונה את הטענה שאף אחד לא עצר, במקום שבו כל המכוניות ממילא עומדות... חוץ מזה, יש בקניון את "אייס" שאפשר לקנות שם כבלים, להזמין שירותי דרך ובינתיים לשתות משהו, לקפוץ למוסך סמוך ולבקש עזרה וחילוץ. לא נורא. העיקר שהאוטו חי. חבל שזה על חשבון התדמית של האזרח הרענני.
 

qrst1 האחת

New member
במקומך- הייתי מוכרת את הטירה שלי ברעננה -

וקונה ארמון בחולון או בת ים...
 

qrst1 האחת

New member
בואי, אנסה לעזור לך להבין...

"רעננה נראית ב ד י ו ק אבל בדיוק כמו חולון בת ים פתח תקוה ונתיבות!" - אם הייתי חושבת כמו paloma המקורית על תושבי העיר רעננה... הייתי מוכרת את הטירה - דירה שלי בעיר היקרה הזו, אשר בעיניה - היא כמו חולון, בת-ים פתח תקוה ונתיבות...שם הדירות זולות מאוד, במיוחד בנתיבות... הייתי מסוגלת לקנות ארמון ביחס למה שיש לי כאן - בעיר שהנדל"ן שלה בין הגבוהים בארץ... - הבנת...?!
 

ש ק 1

New member
בבועה של המדינה

בצעירותי רעננה היתה מושבה חקלאית בחלקה, מרכז מושבה שהשתרע מרח' ברנדס ועד רח' עקיבא את רעננה גילו תושבי הארץ מבת ים חולון ושאר ערי ישראל דרך המחיר הנמוך של קרקעות והדירות והגרו לרעננה אותם תושבים גם הביאו לרעננה את התרבות העירונית מכל אותם ערים שמהם הגיעו לרעננה ואכן רעננה הפכה עד מהרה לכור היתוך ולדעתי אפילו מוצלח מאוד אנשים הגיעו לרעננה אם שאיפות למשהו חדש והצליחו ליצור עיר שהפכה אם השנים למוקד משיכה ואף משמשת דוגמא לשער הערים בישראל. יחד עם זאת אין לשכוח שכמו בכל הערים הגיעו לרעננה גם גורמים שלילים אשר בזכות הממון אותו צברו יכלו להרשות לעצמם רכישת מגרשים ובניית טירות וגם ניסיון להנחיל לנו את מורשתם אני מקווה שבזכות אותם תושבים אשר הביאו את רעננה עד הלום נצליח לעמוד כנגד אותם חריגים וננצח
 
למעלה