אסתטיקת פנים לגברים

John Doe14

New member
אסתטיקת פנים לגברים

ד"ר אגוזי-ריינמן וכל משתתפי הפורום שלום וברכה,

בהיכנסי לעשור הרביעי לחיי, החלטתי לשים דגש על שמירת וטיפוח היגיינת עור הפנים שלי, ואשמח לקבל חוות דעת:

1. לעולם הסבונים נכנסו לאחרונה מוצרים כמו מוס/קצף ניקוי לפנים. האם חומרים אלו מהווים תחליף מומלץ יותר לניקוי בוקר של עור הפנים, מסבון פילינג? וא"כ - כמה פעמים בשבוע ניקוי זה מומלץ לבעלי עור פנים שמן?

2. לגבי אופציית חלב הפנים, האם מומלץ להשתמש בו במקביל לסבון פנים או מוס/קצף ניקוי? וא"כ - מהי תדירות הניקוי המומלצת לבעלי עור פנים שמן?

3. לגבי שימוש בקרם רטין A בלילה טרם השינה: עד כמה עלי לחשוש מתופעות כמו אדמומיות ורגישות לשמש כתוצאה מהמריחה? וגם פה, מהי תדירות הניקוי המומלצת לבעלי עור פנים שמן?

המון תודה מראש על המענה!
 
אסתטיקה רפואית לפנים לגבר

שלום , להלן התשובות לשאלותיך -
&nbsp
1. ניקוי הפנים חשוב לכל סוגי העור. תמיד כדאי לבחור בסבון פנים עדין כמו סבון מוס או אל-סבון שמנקה את הפנים בעדינות ולא גורם לגירוי יתר של העור. מומלץ לשטוף את הפנים בוקר וערב לפני הנחת קרם לחות וקרם הגנה . לא מומלץ יותר מזה כי המים והסבון מייבשים את העור
2. אין צורך בניקוי על ידי חלב פנים במידה ואת שוטף את הפנים בסבון . במידה ופניך שומניות אתה יכול לנקות אותן עם מי פנים לאחר שטיפתם במים לצורך ניטרול השומניות . מומלץ מי פנים ללא אלכוהול למניעת ייבוש יתר של העור
3. לגבי שימוש בקרם רטין A בלילה טרם השינה- רטין A על נגזרותיו השונות בעל תכונות של האטת תהליכי הזדקנות. החומר הפעיל הוא כמובן הנגזרת הפעילה של ויטמין A הנקראת טרטינואין וניתנת רק במרשם רופא.
על מנת להקטין תופעות לוואי עליך להקפיד על מריחת כמות קטנה מאוד של 2-3 גרגירי אפונה לכל הפנים ולהתחיל את השימוש בהדרגה , 2 לילות בשבוע בתחילה ובהמשך להעלות בהדרגה עד לכל לילה . במקרה של גירוי בעור- אדמומיות , שריפה או קילוף יש להפחית את תדירות השימוש .
נגזרת של ויטמין A מחמירה את הרגישות לשמש ולכן יש למרוח במידה פחותה בחודשי הקיץ החמים. תמיד מומלץ להקפיד על הגנה משמש ע"י קרם הגנה עם SPF 50+ וחבישת כובע.
בהצלחה
 
למעלה