אפי ניקרה, אולי תעזרי לי?

ליאורגו

New member
אפי ניקרה, אולי תעזרי לי?

עוד חודשים בערך....אני אצטרך להיפרד מחבר....להיפרד אני מתכוון לא לראות אותו יותר אף פעם....רק מדיי פעם באינטנרט.... מי זה המישהו הזה....? בשבילי, הוא כמו אח!!! חשוב לי כמו אח....באמת.... הבעיה, שאני בשבילו....אף אחד.... וזאת הסיבה...שלא נתראה יותר.... אני לא ישן בלילות כבר כמעט שבועיים, בשבוע האחרון רק, הוא הופיע לי בחלום 4 פעמים!!!! עוד חודשים וחצי.....וזהו....אני לא אראה יותר את אח שלי....!!!! אני עצוב.... אני מפעיל את מוחי מעבר לשעות שהוא רגיל לעבוד, מה יכול לגרום לקשר שלנו כן להשאר......ואין לי פיתרון, פשוט אין!!! עכשיו גם, אני לא מצליח לישון....כל הזמן חושב מה יהיה.... לא יכול יותר!!!! עוד חודשים וחצי, אני אצטרך להגיד להתראות ל"אחי"..... אתם קולטים??!!!?????????? בשבילי, זה כאילו מודיעים שיש לו סרטן (חס וחלילה....טפו טפו טפו....שיזכה לחיים הכי טובים שיכולים להיות....אמן!!!!) ויש לו עוד חודשים לחיות...!!! לא יכול יותר!!!!
 
הסקרנות אוכלת אותי

מה בדיוק הסיפור ביניכם? לאן הוא הולך עוד חודשיים וחצי? למה אתה אומר שיש לו עוד חודשיים לחיות, אם הוא בריא כמו שאתה מתאר? מה הוא יודע על מה שאתה מרגיש? מה ניסית לעשות בנידון? קודם כל, תירגע. אתה נשמע לי מאוד נואש וכואב ומבולבל, וזה לא מצב טוב לקבל בו החלטות: אני מניחה שניסית להתקרב אליו או לבנות איתו איזה משהו, והוא הבהיר לך שהוא לא בעניין שלך - וזו זכותו. מכאן - ההחלטה היא בידיים שלך: או שתחתוך עכשיו ותחסוך מעצמך עוד חודשיים וחצי של סבל וחוסר שינה, ותנסה לקבל את העובדה שהוא לא שלך - או שתמשיך "להנות" מהקשר הזה, שהוא בעצם לא קשר, עד שהוא ייגמר בצורתו הטבעית (שעדיין לא ברורה לי). זה כואב עכשיו מאוד, ועוד שבוע זה יכאב פחות (תאמין או לא), ואני מקווה שבפעם הבאה תמצא מישהו שיחזיר יחס, כי לא נשמע לי שזה מה שקיבלת במקרה הזה. תחזיק מעמד- ואם אתה מרגיש צורך לפרט יותר כדי שנוכל לעזור יותר - אתה יודע איפה למצוא אותנו. ותודה על הפנייה.
 

ליאורגו

New member
נראה לי שלא הבנת...:)

קודם כל, במקרה והבנת אחרת....אנחנו לא הומואים....כאילו כשאני אומר שאני אוהב אותו וזה, אני מתכוון לזה שאני נהנה לדבר איתו, מעריך אותו....וכל זה, אבל לא חושב עליו במובנים מיניים או משהו כזה...!!! הוא יודע בדיוק מה אני מרגיש....קשה לי להאמין שלא, אמרתי לו שאני ממש מעריך אותו, אמרתי לו שאני חושש מהרגע בו לא ניפגש יותר... את צודקת, ניסיתי להתקרב אליו, והוא הבהיר לי שהוא לא כזה מעונין...אבל אני לא יכול לוותר עליו...אני בד´´כ אדם סגור, ביישן, לא בוטח כמעט באף אחד....ובו, למרות שאני לא כזה מכיר אותו, אני בוטח בעיניים עצומות, ולא רק כמטאפורה...!!! עוד חודשיים הקשר לא ייגמר, נמשיך לדבר באינטרנט וזה, פשוט לא נתראה אחד עם במציאות....
 
אוקי הבנתי

אז אם ככה, יש לי שני דברים להגיד: 1) אם הקשר ימשיך באינטרנט, אז זה באמת לא סוף העולם. ואם הוא עדיין מוכן להיות אוזן קשבת כשצריך, זה גם טוב. 2) כמו שמצאת אותו, יש עוד הרבה אנשים כאלה (אני מקווה) ואת כולם תוכל למצוא בדרך שהולמת, לדעתי, את ביישנותך הטבעית - וזה באינטרנט: מה יותר טוב מלחפש כאלה בפורומים, בצ´טים ובכל מקום שאתה יודע שבו נמצאים אנשים עם תחומי התענינות כמו שלך, שלא אכפת להם מי אתה ולמה ואיך, ורק רוצים להקשיב, ואתה לא מסכן שומדבר ולא חושף את עצמך. יש פה בתפוז כמה פורומים כאלה ממש, או כמו שנאמר go look. מה שאולי קצת מטריד אותי זה שאתה כל כך תלוי בבנאדם הזה. למה את כל כך צריך אותו, למה אתה לא יכול לוותר עליו, ולמה, אם יורשה לי לשאול, אתה כל כך לא סומך על עצמך שתסתדר לבד ותמצא חברים חדשים??? אני מודה שזה לא בדיוק תחום הפורום הספציפי הזה, אבל אני מקווה שעזרתי קצת, כי לפחות ההודעה השניה נשמעה קצת יותר רגועה ויותר מפוכחת.
 

דן צ

New member
ולי נראה כי

החבש שלך הוא בכלל ......המחשב שלך , שבו אתה רואה ידיד נפש אבל בשבילו אתה כלום ותראה אותו רק באינטרנט [????]
 
למעלה