אפרופו פיפוש 2

MOSHIKU

New member
אפרופו פיפוש 2

בואו נראה...למרות שכולם אוהבים פה משחקים רק עם הצג תלת מימדי עם וודו וכל השטויות שלכם....אני אגיב על פיפוש 2 כי אני יודע שקובי היה בכיתה עם אחד מהיוצרים אהבתי את פיפוש 1 יותר מהשני אבל השני גם מצחיק מאוד מאוד מאוד והשיפור הזה שהופך את זה לקווסט מדהים שווה את הכסף כרגיל (יחי רנן ורואי גלוזמן) אגב...תתעלמו מהעובדה שדוד שלי מדובב שם :))))))) OT
 

איתי ב

New member
אז מה

אל תשכח שעל המשחק עצמו בלי הדיבוב עבדו רק שני אנשים! אני חושב שיחסית לעובדה הזו זה די מרשים. חוץ מזה במשחקי הרפתקאות הגרפיקה לא כל כך משמעותית. גם אני אהבתי את 1 יותר מ 2, אבל אף אחד מהם הוא לא גרוע.
 

MOSHIKU

New member
זה לא אומר כלום קיבינימט! לsee you

אז אין לזה גרפיקה טובה אז זה לא 3D אז זה לא סטאר טפ עולמי אז זה לא מגיע עם חוברת הוראות ענקית עם הסברים על כל קוסם ועל כל קסם שאפשר לעשות אז אין לזה מיליוני אתרי אינטרנט אז זה לא באנגלית! אז מה!?!?!? שיחקת בזה פעם??? זה קורע מצחוק (במיוחד פיפוש 1) וזה מה שחשוב!!!! הגיע הזמן לקחת דברים בהומור! אז הגיעו שני אנשים נחמדים ויצרו משחק מחשבי פרודיים ומצחיקים! וזאת המטרה שלהם! אז אנחנו ישראלים...אז מה!? ואף אחד לא צריך להתבייש במה שאנחנו עושים המשחק הזה מעולה ונהנתי מכל שנייה ששחקתי בו. וגם אילנוש... OT
 

yuvalask

New member
אין לי בעייה עם אף אחד מהם

ואני גם חושב שזה אחלה שרק שני אנשים הגיעו לזה.....אבל אי לא אקנה את זה במחיר העכשווי......שזה יירד ל-50 שקל אז נחשוב על זה. וזה גם לא קורע אותי מצחוק....ממש לא.
 

ilanos

New member
בוודאי שזה חשוב!

כמו בעולם הסרטים, כך גם במשחקים - בסופו של דבר, ההשקעה קובעת. ומה שהחברה של פיפוש עושים הם משחקים שבקושי מגיעים לרמה של שייר-וויר. אם היו מפיצים אותם בחינם, לא הייתה לי שום בעיה. אבל העובדה שאנשים מתרגלים לזה שמשחקים ישראליים הם משחקים חסרי השקעה שעושים שני ילדים בהחלט לא מעודדת. בישראל כבר קמו חברות רציניות שעשו משחקים שווים - מחשבת בזמנה עשו את גרניקס, שהיה משחק ברמה בינלאומית (למרות שלא זכה להצלחה גדולה בחו``ל), וחברת גיאו אינטראקטיב גם עשו ממשחק נחמד למדי בשם סופר-ספיי... פיפוש לא מצחיק אותי. הוא מכוער. הדיבוב שלו גרוע. אני בהחלט לא אומד להלל אותו רק כי עשו אותו שני ישראלים.
 

zell

New member
זה גרוע

הסיבה היחידה שמתלהבים מזה היא שזה בעברית אבל זה גרוע חרה ועוד מספר ``שבחים`` כדוגמת אלו
 
למעלה