אפשר להגיד שהלילה החלה ההשתלטות של ואמבי על הליגה

OrEl74

Well-known member
מנהל
הספרס מנצחים את הסאנס (שוב) עם משחק ענק של וואמבי 38 נק' 10 ריב' ו 2 חסימות אבל יותר חשוב, משחק נהדר בדקות הסיום עם סלים חשובים ריבאונדים בהגנה.
יחד עם זאת גם צריך לציין, מדובר בבחור בן 19 ולפעמים זה ממש בולט. קולע שני סלים ואז חושב שהוא קוסימבראיינט ומתחיל חעשות שטויות... מצד שני, זה עבד בקלאץ אז מי אני שאטיף לו ☺️
 

Krit123

Well-known member
החל לו עידן וומבניאמה
38-10-2 (15-26 מהשדה) בנוסף ל-2 חסימות וחטיפה. עזבו מספרים, פירק לסאנס (מועמדת בכירה לתואר) את הצורה בדקות ההכרעה (כפי שניר ציין), אצלם בבית, מול קווין דוראנט ודווין בוקר, לאחר שגנבו להם אחד רק לפני יומיים.

הצטרפתי איפשהו באמצע הרבע השלישי, הספרס הובילו בבטחה, לפחות לכאורה, מכיוון שבוקר ודוראנט (בעיקר בוקר) התחילו להשתלט על המשחק, ועם כל הכבוד למאמץ ההגנתי של קלדון ג'ונסון/טריי ג'ונס, הם פשוט לא מסוגלים להאט אותם. אליהם חבר אקס סאן אנטוניו קייטה בייטס דיופ, סיפק להם דקות טובות מהספסל, ובשעה שההפרש ממשיך להתקזז לו, פופ לוקח עוד טיימאאוט.. ועוד טיימאאוט.. ועוד טיימאאוט.. עד שאזלו פסקי הזמן עם לא פחות מ-6 ומשהו דקות לסיום. הוא כנראה יודע משהו על כדורסל מכיוון שמאותו השלב הם מצאו את הנוסחה. חזר להרכב גבוה של קולינס-וומבי-סוהאן, כאשר האחרון לפחות סיפק התנגדות כלשהי לבוקר.

בצד השני פופ גער בהם פשוט למצוא את וומבניאמה. אני רוצה להתעכב פה שנייה. בהקשר של מפגש לפני שנתיים בין הקאבס (מובלי ואלן בקו הקדמי) לווריורס (סטף וקליי בקו האחורי), ציינתי את ההבדל הניכר באיך הצדדים משיגים ריווח, כאשר גולדן מרוויחה אותו בקרקע באמצעות הקליעה, זו שמקמטת את ההגנה החוצה-פנימה, בזמן שהגבוהים בקאבס מתעופפים לשמיים בפיקאנדרול ומהווים מטרה רמה באזור הצבע, מכווצים את ההגנה פנימה החוצה. ובכן, וומבי מגדיר מחדש את המושג "ריווח אווירי". הקאץ' רדיוס שלו כמעט חסר תקדים, ולא רק, היכולת שלו לסיים לאחר התפיסה (כולל שימוש אדיר ביד החלשה) כמעט לא הוגנת, מה גם שבמידה ונבצר ממנו לעלות לסל, הוא נחשף לקווי מסירה שפשוט לא זמינים לאחרים. אין ליריב, בוודאי אם הוא פורוורד/גארד את הפריבילגיה לטשטש לו את שדה הראייה כלל, כך שעזרה בהולה הופכת להימור לא קטן.

בקיצור, הספרס מצאו אותו והוא פשוט קרקס אותם. היו שלל מהלכים מדהימים אך לדעתי הלייאפ ביד שמאל על קו הבסיס לוקח
 

Rapgamer

Well-known member
במחצית הראשונה ass whooping רציני בבית של פיניקס. הסאנס קבוצה לא פיזית וזה ניכר במצ'אפ הזה, הספרס עם הרבה יותר סייז ואתלטיות די היממו אותם. לא רק ויקטור- גם סוהאן הרגיש עם עליונות פיזית, קולינס היה נהדר, ואסל אולי הוביל את הדרך במחצית הראשונה עד שנפצע.

למחצית השנייה פיניקס הגיעה עם אנרגיות אחרות והייתה טובה יותר סה"כ אבל היתרון שהספרס בנו יחד עם יכולת טובה של ויקטור בקלאץ' הספיקו.
מבחינת מכלול היכולות שלו כשחקן- הגנתית הוא מאוד משפיע כבר היום, התקפית הוא בעיקר פינישר קטלני יותר מאשר יוצר. הוא נע בצורה חלקה סביב חסימות, זה מקשה על ביג מן להישאר איתו ואז כשהוא מקבל שחקן פרימטר בחילוף רק צריך למצוא את זווית המסירה ללוב או entry pass ללייאפ מעל הראש. מוטת הידיים של ויקטור באמת מגוחכת בכל קנה מידה, רואים הבדל משמעותי לעומת פורזינגיס למשל.
 
למעלה