אפשר פרטים על אמייל קר?

T r i l i a n

New member
אפשר פרטים על אמייל קר?

אני יודעת בגדול מה זה (איך זה נראה על המדף בחנות ואיך זה נראה על העבודות) ושהעסק לא הכי זול. אבל האם הוא קל לשימוש? האם החומר נגמר מהר?
 

Elizab3th

New member
אמייל קר...

בא בשני בקבוקונים, ארוזים בקופסת קרטון, המחיר אכן אינו זול, בסביבות 55 שקלים פלוס מינוס (תלוי איפה קונים). התוצאה הסופית יוצאת מדהימה, יש 2 חסרונות, כשהראשון זה המחיר המאד יקר והשני שזמן ערבוב שני החומרים יחד לפעמים צריך לעלות על 5 דקות, אם לא מערבבים נכון ואת כמות הזמן הנכון אז החומר נשאר דביק ואינו מתייבש. יש הוראות מפורטות על גבי האריזה. ושוב חייבת לציין, הגימור שהוא נותן פשוט מדהים ונותן מראה של זכוכית.
 

T r i l i a n

New member
5 דקות? זה כבר התעמלות ../images/Emo6.gif

תודה על התשובה. ועוד שאלונת לגבי הכמויות - ראיתי את הבקבוקונים של החומר, הם די קטנים והציפוי נראה עבה. אם, נגיד, אני ארצה לצפות עם אמיל מגש בגודל של שני A4 בערך, זה יגמור לי את כל החומר? (אני מנסה לחשב עלויות)
 

Elizab3th

New member
לא, זה לא ייגמור את כל החומר

את צריכה לקחת כמות שווה משני הבקבוקים ולמזוג לכלי פלסטי, לערבב טוב טוב ולא מהר מידיי עם מקלון עץ (כזה כמו של רופא אף אוזן גרון). להערכתי, הכמות שנדרשת עבור מגש כזה היא כחצי כמות מכל בקבוק, משום שאת רוצה לקבל שכבה עבה של החומר.
 

T r i l i a n

New member
הבנתי...תודה רבה על המידע

נשאר לקנות חומרים
 

osnatyD

New member
אז אם כבר אפשר לראות לדעת מה

זה אמייל קר? מה עושים איתו, ותמונות אם יש תודה אסנת
 

T r i l i a n

New member
בני ואוסנת - תשובה משולת ../images/Emo13.gif

אמייל קר הוא שקוף לגמרי. האפקט שהוא נותן זה כמו שכבה ממש ממש עבה של לכה, לצערי אין לי דוגמאות להראות. ניתן לרכוש בחנויות יצירה.
 
למעלה