אצבעות והמרווח שביניהן

freearth10

New member
אצבעות והמרווח שביניהן

מה זה אומר כאשר אצבעות כף רגל שמאל יותר גמישות מאצבעות כף רגל ימין? מה אפשר ללמוד ממרווח שפתאום נוצר בין האצבע השלישית לרביעית?
 

פרונת

New member
היי חופש...

כאשר אצבעות כף רגל שמאל יותר גמישות מרגל ימין זה יכול לומר שאתה נכון יותר לקבל גירויים מהסביבה כשהם קשורים אלייך רגשית ופחות שכלתנית. משום שצד שמאל מייצג את הרגש וימין את השכל והאצבעות את החושים - וגמישות באה לייצג גמישות פיזית ונפשית ויכולת לקבל. מרווח שנוצר בין האצבע השלישית לרביעית יכול להעיד על דיסטנס אשר קיים אצלך בין ההקשבה העצמית שלך לבין הראיה את עצמך. יכול להיות שאתה נוטה במצבים מסויימים להתייחס רק אל אחד מהם? פעם לזה ופעם לאחר? לדוגמא - רואה את עצמך באור מסויים אך מתקשה להקשיב לקול הפנימי או ההפך? מקווה שנתתי לך נקודות למחשבה ואשמח אם תרשום לי לדעת אם זה התחבר אלייך פרונת , רפלקסולוגית בכירה :)
 

freearth10

New member
וואו../images/Emo65.gif

היי פרונת, אין מילים בפי וכשנגמרות לי המילים אני מעדיפה
אחד גדול על אלף מילים. אני באמת עובדת מהרגש. אני לא יכולה לעבוד כאשר אני לא מקבלת פידבק חיובי וכאשר אני עובדת אני נותנת את כולי. אני באמת יכולה להרגיש אנשים גם כאשר אני לא רואה אותם אלא רק שומעת או קוראת אותם. גם אני שמתי כבר לב בכמה וכמה מקרים שאני צריכה להקשיב לקול הפנימי שלי, כי לפעמים אני מזהה דברים ויודעת שזה לא המקום הנכון ובכל זאת עושה מה שתכננתי לעשות ואז באמת מתברר שזו היתה טעות. גם כל מה שאמרת בקשר לקבלה נכון מאוד. אז אלפי תודות. מאיה
 
למעלה