אקוריום מים מלוחים

אקוריום מים מלוחים

אני נורא רוצה אקווריום עם מים מלוחים בגלל הדגים המדהימים אבל אפילו המוכר בחנות הדגים אמר לי לא לקנות... מה בדיוק עושים שיש לך מים מלוחים באקווריום שזה כל כך קרה???
 
ממה שאני יודע

אפשר ללכת על אקווריום מרינה למים מלוחים שמשמעותו סלעים ללא אלמוגים. המחיר של אקווריום מרינה הוא יחסית סביר. ועצה עבורך: אם אתה חדש בתחום, אל תלך על מים מלוחים, רצוי לרכוש קודם נסיון במים מתוקים ובזמן זה ללמוד את מה שצריך לדעת על מים מלוחים.
 

Suikun

New member
אקווריום מים מלוחים

אקווריום מים מלוחים בכללי יקר יותר. צריך לדאוג למלח ולכל מני בדיקות שצריכות להעשות באופן רציף, החלפות מים יחד עם מלח, ישנן רכיכות ודגים מסויימים שצריכים גם קירור, סלעים חיים (סלעים שכוללים כל מני אורגניזמים ואצות שמנקות את המים) עולים הרבה, רוב הדגים יקרים יותר (כי הם נתפסים בטבע. זה די עצוב, למען האמת. לרוב דגי המים המלוחים אין חוות גידול, כי לא מצליחים להרבות אותם, או לשמור על הצאצאים חיים) פורק חלבונים (מעין פילטר נוסף, שכמו שמו- מפרק חלבונים) פילטר (כמובן) מנורות וכו'. ובכלל, גידול ושליטה באקווריום מים מלוחים היא ברמה גבוהה יותר ממים מתוקים, ככה זה לא מומלץ למתחילים. צריך גם לפחות 150 ליטר (יש כאלה שאומרים 200) באקווריום, כדי שהפרמטרים יהיו יציבים.
 
למעלה