ארבע העונות של ויואלדי ופסנתר

ארבע העונות של ויואלדי ופסנתר

אני חולה על החלק של חורף (על כולו) וגם על הסתיו מתוך 4 העונות יש לי כמה שאלות ובקשות אליכם. אשמח אם תעזרו לי. א. בוידאו החורפי יש 3 חלקים. מה המשמעות או ההבדל ביניהם? עד 2.45 מהתחלה זה חלק ראשון, והחלק השני מסתיים היכןשהוא בין 7 ל-8 דקות לא הצלחתי לעמוד על הנקודה בה מסתיים החלק השני, ומתחיל השלישי ב. האם יש באיזה מקום באינטרנט הסבר על הגשם, הברקים,הרעמים, הציפורים וכו' לפי המוסיקה של החורף והסתיו? כלומר היכן המוסיקה מייצגת גשם, מתי שמש וכו'? ג. אני מנגן בפסנתר. האם יש אפשרות לנגן בפסנתר את החורף או את הסתיו (למרות שהיצירה לא נכתבה לפסנתר)? אם כן, אפשר לקשר אותי לדף שיש בו את התווים? תודה רבה
 
תודה, יש משהו בעברית שמסביר על כל קטע

מה המשמעות שלו מבחינת מזג האוויר? מתי גשם, מתי רוח, מתי פריחה, מתי שמש והפוגה תודה
 

סקרצו

New member
תקשיב ידידי

לא נראה לי שאפשר למצוא הסבר לכל תיבה, וגם לא נראה לי שיש הסבר אמיתי לכל תיבה. היצירות בנויות ע"פ עונות השנה אבל לא צריכה להיות משמעות לכל תו. כאן יש בעברית תיאור קצר על הפרק הראשון ב'חורף'. הרעיון מאוד ברור. כל שאר הפרטים נתונים לדמיונך האישי. (אגב אני חשבתי שבפרק הראשון ב'חורף' אלו טיפות ולא צעדים).
 

Decadent

New member
בפסנתר,

בפסנתר הן יאבדו משהו מהעוצמה ומהחדות שלהם, אינך חושב?
 

ihtiyar

New member
ארבע העונות בפסנתר

עיבוד ליצירה כולה עשתה הפסנתרנית/מלחינה/מנצחת Anjelika Akbar, והדיסק בו היא מנגנת את העיבוד יצא בשנת 2002 בחברת Sony. מעלה עבורך את שלושת הפרקים של "החורף" מתוך הדיסק הזה. פרק ראשון, שני ושלישי אישית, מעדיף ביצועים עם כנור סולו.
 
למעלה