נחמדה וחכמה
New member
אריסטו כפילוסוף מבין כי מושג השלמות
חל אך ורק על אלוהים, ולא יתכן להחילו על יצורים שיש להם ראשית וגם אחרית,
גם אם לגבי אדם אנו מכירים דרגות הכרה נעלות ביותר, וקשה לראות תכלית אחרונה אפילו בזה.
ואני שואלת...
מהי תכלית שלמות ההכרה?
מה הצורך באותה שלמות?
האם תכלית האדם באדם עצמו?
חל אך ורק על אלוהים, ולא יתכן להחילו על יצורים שיש להם ראשית וגם אחרית,
גם אם לגבי אדם אנו מכירים דרגות הכרה נעלות ביותר, וקשה לראות תכלית אחרונה אפילו בזה.
ואני שואלת...
מהי תכלית שלמות ההכרה?
מה הצורך באותה שלמות?
האם תכלית האדם באדם עצמו?