אשה נשואה שרוצה לבלות

אמאימוש

New member
אשה נשואה שרוצה לבלות

הי לכולם. אני חדשה בפורום הזה ואשמח לשתף בהרהורי ולשמוע את דעותיכם. אני אשה נשואה ++ אני מאוד אוהבת לרקוד. שנים שלא יצאתי לבלות. בעלי לא אוהב וגם לא יודע לרקוד.. אין לנו ממש יציאות לבד. אמנם ניתן לשים את הילדים אצל הסבתא, (ילדה בכיתה ב' ותינוק בן כמעט שנתיים (שעדיין זקוק לי בקרבתו בשעות הלילה כאשר מתעורר- אני מניקה אותו לפחות פעם אחת בלילה). וגם אם אצא עם בעלי לרקוד...אני ארקוד עם עצמי בעיקר. ובכלל הוא לא "משתגע" על בילויים המקסימום בשבילו זה מופע בידור, סרט, טיילת בערב דברים קלילים..גם אני אוהבת אבל כרגע מתחשק לי רק לרקוד ולראות אנשים. אבל מה שבעיקר רציתי להתייעץ עליו זה כך: אחותי הציעה לי לצאת איתה לרקוד(היא גרושה). אני מאוד רוצה ולבעלי אין שום בעייה- להיפך הוא מבין כמה זה חשוב לי לצאת מהבית . הבעייה היא אצלי, אני חוששת שאם אלך לרקוד מן הסתם מתחילים עם בחורות..ולפעמים מזמינים לרקוד, ואולי אני עלולה להשלות מישהו..ואז זה יגיע למצב של השאלה :אז מה את עושה אם את אשה נשואה?" מה יש לך לחפש פה? אז תשובתי היא..אני רוצה ליהנות, וכן זה כיף שמחזרים אחרייך..אבל אני לא רוצה להצטייר כמישהי "שמחפשת", כי אני ממש לא. אני מעידה על עצמי כבת זוג מאוד נאמנה שלא מעוניינת בשום דבר מהצד. אני אוהבת ומעריכה את בן זוגי הכי שיש. אני מציבה לעצמי גבולות מאוד ברורים ומאוד שמרניים. שאלותי הן: מה דעתכם על אשה נשואה שיוצאת לבלות? האם אשה צריכה לשכוח מבילויים ליליים מכייוון שהיא נשואה..? ואם מישהו מתחיל עם אשה שבאה לבלות לבד עם אחותה, ומסתבר לך שהיא נשואה כיצד אתה מגיב? האם זה בסדר לרקוד עם מישהו שמזמין סתם בשביל הכיף..האם זה לא סוג של בגידה...למרות שאין שום דבר שאני מסתירה או אסתיר מבעלי בעניין? אשמח לדעותיכם כי אני בדילמה קשה עם עצמי אם לצאת או לא...אני לא רוצה לחשוב שבגלל שאני נשואה אז נגמרו הבליויים שאני אוהבת. רק אוסיף שלפני נישואי, לא נהגתי לבלות הרבה, כך שגם לא נהנתי מספיק מבחינה זו ואולי זה טיפה חסר לי... לכל אחד כיף שמידי פעם מישהו מחזר אחריו וזה לווא דווקא הבעל (שבהחלט מחזר ב"ה). אני מוסיפה שאני כבר כרגע נמצאת בבית, ומטפלת בילדיי. תודה
 
צאי לבלות

זה שנהיית נשואה ואימא זה לא הופך אותך לפחות אישה שנהנת מהחיים. ההורים שלי נשואים 32 שנים ותמיד אני זוכרת שאימא שלי הייתה יוצאת לרקוד ריקודי עם ואבא שלי היה שומר עלינו כי הוא לא הסתדר עם הריקודים (לזכותו יאמר שהוא ניסה כמה פעמים לרקוד). כיום המצב שונה כי בעקבות גיל המעבר וכל השיגועים שמתווספים אליו (כולל זה שגדלנו) אימא שלי נהייתה בליינית, ויש לה חברות גרושות ויחד הן פעם בשבוע קורעות את העיר, אבא שלי עדיין מפרגן.
 

אמאימוש

New member
כל הכבוד להורים שלך על הפתיחות

אולי זה מה שמתחזק את הזוגיות...לתת לבן הזוג את החופש "לבלוע" את העולם...וזו בעצם האהבה האמיתית לא לקשור, לא לכפות ולתת אחד לשני לחיות..כי אם לא...זו לא אהבה שכיף ליהיות בה. חיה ותן לחיות.. תודה על השיתוף.
 

be happy1

New member
אכן ההורות והיותך נשואה

אין פרוש הדבר כי עלייך לכבוש את רצונותייך. זה שאת יוצאת לרקוד עם אחותך, ובהנחה שיגשו אליך גברים וינסו להתחיל איתך, אינו מעיד על בגידה מכל סוג שהוא. ראשית, כאחשה לאישה, ברור לנו שאם אנחנו רוצות זו ממש, אבל ממש לא בעיה, קצת ערטולי גוף, משחקי עיניים והופל'ה..... במידה ואת לא רוצה להשלות אף אחד אז תמנעי ממשחקי עיניים (פעולה שמאוד מזמינה), תרקדי ותהני בשביל לשחרר את עצמך ולא בשביל אף אחד אחר. וחוץ מזה, כל הכבוד לבעלך ואני מאמינה שהוא עשוי להנות מהלבד שלו גם. יאללה צאי לקרוע ת'עיר.....
 

dropping IQ

New member
נושא מוכר

לרקוד.. במועדון: אם את הולכת עם אחותך/חברות, אין פה בעיה. מישהו מתחיל איתך, תאמרי לא ותמשיכי להסתובב עם הבנות. אם זה בחוג ריקודי עם/סלסה: תמצאי לך פרטנר קבוע, שיידע את הסיפור ושאין מצב למשהו מעבר.. וזהו. לתהייתך, אם אתחיל עם מישהי והיא תפוסה (מכל סיבה שהיא), זה נגמר שם. אם את מכבדת את זה שאת בזוגיות (ואת אומרת שכן), כולם יכבדו את זה. כולל בעלך, שכנראה מבין ומפרגן בהתאם ;)
 

אמאימוש

New member
ואם מישהו מזמין אותי

לרקוד..או מתחיל לרקוד איתי, אז אני מעדיפה לזרום אבל לא יותר מזה. כלומר לרקוד איתו מבלי לגרום לו להרגיש ולחשוב שאני רוצה יותר מזה. אפשר לרקוד ולהנות אך בלי נגיעות אלא אם כן מדובר על ריקוד של החזקת ידיים כגון סלסה או משהו...או שגם זה לא. זה סה"כ הכל ריקוד ולא ליטופים ונגיעות. יש קטעים תוך כדי ריקוד בפאב או באירוע, שכולם רוקדים עם כולם. אז אם מישהו מתחיל לרקוד איתי אז זה לווא דווקא בשביל להתחיל איתי לא? זה יהיה קטע מוזר להגיד לו באמצע ריקוד חופשי, "לא אני נשואה" מבלי לדעת מה הן בעצם כוונותיו. אולי זה קטע נאיבי שלי לראות את הדברים ככה. ואם לא אומר דבר אלא רק אם אשאל על הפרטים האישיים שלי או רמיזות זה יקרא להשלות את הצד השני"? אני משתפת ושואלת, מכיוון שלא מזמן באירוע משפחתי, רקדתי, ובאיזשהו שלב מישהו הגיש לי יש והציע לי לרקוד ולהציע לי לסמוך עליו שהוא ילווה אותי בריקוד כי לא ממש ידעתי את הצעדים. זה היה מול העיניים של בן זוגי, וזה די החמיא לי. לא שלחתי מבטיי עיניים רומזים, ולאחר מכן המשכתי לרקוד לבד ולא התייחסתי אליו. ושוב הוא יזם עימי את אותו ריקוד ואני הסכמתי, כי הכל בכיף. חששתי להשלות אותו, פשוט נהנתי מעצם היחס והריקוד לאחר שנים שלא ביליתי ככה. בהמשך לאחר אותו ריקוד מישהו ניגש אל אותו בחור ולחש לו שאני תפוסה.(בן זוגי סיפר לי זאת לאחר שנסענו הביתה.).וזהו גם ככה נגמר הערב ...
 

dropping IQ

New member
יש כאלו שינסו להתחיל בריקוד כדי להמשיך

אבל אלו בד"כ סדרתיים (תוכלי לזהות, לא תהיי הראשונה ולא האחרונה). ולדעתי, גם אם לא תשלחי מבטים, עדיין יהיה מצב שמישהו ינסה להתחיל איתך. כי לא תמיד נחשוב (הגברים) שאולי הבחורה לא מעוניינת או תפוסה וכו'. אולי להיפך, נרצה/הנטיה לחשוב שדוקא כן יש מצב. זה לאו דוקא מתוך מחשבה שלילית או אגו גדול מדי.. לפעמים זה מתוך תקווה לפעמים שיצא קשר רציני וכו'. כך שזה לא תלוי רק בך !!! בכל אופן, אני חושב שתנסי בגישה של ריקוד "מאופק" (למשל, בסלסה אל "תתקרבי" מדי לבחור וכו'. למשל, בתרגיל ה"נשיקה" לא נישקתי את הבחורה ובתרגיל אחר שמשלבים רגליים של הגבר והאשה, עשיתי את התנועה מבלי באמת לשלב).. ואם זה לא יעבוד, פשוט לומר. ושוב, אני כן חושב שזה תלוי לאן את הולכת. כי בסלסה למשל, יש אנשים "קבועים" ואחרי שיכירו אותך, אין שום סיבה שלא יזרמו עם זה. וגם לא שותים שם אלכוהול עד כדי איבוד הדעת ;) במועדון זה אחרת.. תהני :)
 

אמאימוש

New member
תודה! חייכתי.הכוונה שלי היא מועדון כי שם הכי

כיף, המוסיקה חופשית וחזקה וקצבית וזה מה שאני רוצה.. תודה רבה!
 

dropping IQ

New member
ושכחתי..

אתן יכולות לצאת עם ידידים. ואז גברים אחרים לא יטרידו אתכן ;)
 

אמאימוש

New member
תודה...

אין ליקשרי ידידות עם גברים (זה גבול מבחינתי) אבל אין בעייה, אני מסוגלת לדאוג לעצמי..בעיטה פה בעיטה שם והכל חוזר לסדר הנכון חחח
 

Alexis07

New member
אם היא הולכת לרקוד במועדון

ושם די חשוך, לא נראה לי שמישהו יחפש את משמעות הטבעות שלה היא יכולה לרקוד עם מישהו רוקד איתה ואם היא רואה שזה גולש מעבר, להגיד לו שהיא נשואה וזהו אף אחד לא מת מלרקוד עם מישהו אחר
 

קתרזיס

New member
אין בעיה לדעתי

צאי לבלות ותזכרי לפרט שאת נשואה אם מישהו יתעניין מעבר... לפעמים צריך ממש לגונן על המוסד הזה כי יש מספיק אנשים שחושבים "אה נשואה זה טוב, היא תהיה דיסקרטית" ואז את צריכה להסביר להם שלא רק שאת נשואה, את גם נאמנה לבעלך ולא תודה, את לא רוצה לבדוק אם הם אלו שנועדו לשבור את הקשר שלכם. אבל אלו באמת בוטנים (בהשאלה מאנגלית) לעומת הצורך להנות. אני אומרת צאי עם אחותך ותבלי. מגיע לך. רק תקפידי שאם היא מוצאת בחור משם זה לא הופך לדאבל דייט קבוע גם עבורך.
 

אייבורי

New member
על פניו

נראה לי שאת מסרבת להפנים את היותך נשואה ואמא לילדים. את מחפשת את הבילויים שלדעתך פספסת הפחדים להשלות גבר או להתמודד עם גבר שמתחיל איתך הם עיוות של הפחד האמיתי שלך, הרצון והחשק להיות עם גבר אחר. אז ברמה העקרונית, אין בעיה שאישה נשואה תצא לבלות ברמה האישית אצלך, זה רעיון רע מאד.
 

אמאימוש

New member
תגובתי היא

קודם כל לגבי המשפט הראשון שקשה לי קצת לקבל.. מה, אם התחתנתי ויש לי ילדים אני יכולה לשכוח מבילויים כאלו? זה נשמע לי כמו גזירה קשה. לגבי המשפט השני שכתבת: כן, אני מרגישה שלא מימשתי את רצוני לצאת לרקוד ובכלל לא ביליתי מספיק וזה מרגיש לי כמו ריק גדול. שנים שלא יצאתי לבלות, לרקוד..ו- וואלה למה לא בעצם? למה לשתק את עצמי? אין לי שום חשק ליהיות עם גבר אחר, אני מאוד מרוצה ושלמה עם מה שיש לי. לא מחפשת סטוצים, ולא מחפשת קשר מהצד. נכנסתי לפורום בעיקר כדי להבין איך אשה נשואה נראית לאחרים כשהיא הולכת לרקוד..ואיך זה מתקבל בעיני אנשים שניגשים ומתעניינים. איך אצטייר בעיניהם? אני כן מחפשת להתרגש, אבל ברמות אחרות ובכיוון שונה לגמרי. ככה זה שלא יוצאים מספיק מהבית. ובשביל השחרור אני חייבת לצאת לרקוד..וזה רק יעשה לי ולסובבים אותי טוב כשאהיה קצת יותר שמחה..ואחזור עם חיוך. נ.ב....אני לא מדברת על בילויים כל סוף שבוע...מבחינתי פעם בחודש חודשיים יעשה את העבודה.
 

too addictive

New member
אני חושבת שזה מעולה

וכל עוד לא תתפתי לכל הפיתויים שיקרו בדרכך, תהני, תבלי, תעשי לעצמך טוב.
 

מפתחSoul

New member
אני בעד

שגם לאישה יהיה ערב חמישי של יציאה מהשגרה שבה היא יוצאת עם אחותה הגרושה\חברה טובה\מהעבודה למשל, לא רק לגברים. לגיטימי לאהוב לבלות, לרקוד, אני רואה את עצמי עושה את זה גם בגיל 30... ההורים שלי בני 50+ והם עושים את זה, התמזל מזלם ושניהם חולים על זה כל שישי הם יוצאים כמו בני 17. אז את אוהבת את בעלך ויש לך תחביב נוסף שבו הוא לא לוקח חלק, לדעתי זה אפילו בריא. אם מישהו מתחיל איתך או מזמין אותך, את תמיד יכולה לסרב באלגנטיות, אני הייתי עושה את זה עם כל אחד שפשוט לא עיניין אותי. אז את בטח שיכולה... לרקוד עם מישהו? תראי, לרקוד עם מישהו בדר"כ מביא אתכם למצב אינטימי גם אם זה סתם ריקוד מעטות הפעמים שרקדתי עם מישהו לשם הריקוד נטו, לכן צריך להזהר עם זה. באופן כללי, שונאת לרקוד עם אנשים יותר מ-5 שניות. על החלק הזה לדעתי את יכולה לוותר בכיף... אפשר להינות מחיזור כשהוא לא מתממש. עצם הפניה של בחור אלייך...מעבר לזה, ממש מיותר.
 
שלום

מותר לך לבלות ולהנות מהחיים, ואם ינסו להתחיל אתך פשוט התנגדי ואל תאפשרי. בעלך ודאי יבין שחשוב לך לבלות. אם את אוהבת את בעלך, אין סבה שתבגדי בו.
 
למעלה