אשמח לדיעה מקצועית

foerevr

New member
אשמח לדיעה מקצועית

*** אומנם פרסמתי בפורומים השכנים, אבל לא יזיק לי לקבל חוות דעת מקצועית לגבי הבעיה שאני נמצא בה...

עושה העתק הדבק:

שלום לפורום,

אני הגעתי לפה (חושב שמקום נירטלי ולא משוחד יכול לעזור) בכדי להבין דבר מה דרככם.
אז ככה:
אני בן יחיד (ממש יחיד) בתחילת שנות השלושים ואב לשלוש ילדים אוטוטו (בע״ה).
אני נשואי כ-7 שנים ומגדיר את עצמי כקנאי.
בתחילת ההיכרות שלי עם אישתי חשפנו בפני אחת לשני את מי שאנחנו, היא הייתה אחרי צבא שהכרתי אותה, בזמנו הייתה לומדת משהו, חייתה בעיר אחרת, עם הזמן הקשר התחזק ובקשתי ממנה לכבור לחיות בעירי.
לא היו תכוניות להתחתן, אבל ספציפית לא בנתה עליי, בכל ריב אפשר להגיד שרצתה לעזוב, מי קהחזיק את הקשר מהתחלה זה אני.
למרות כל התגנחויות היא השתלבה בעיר החדשה, מצאה עבודה ועבדה עד סמוך ללידה שלה, אני אז יצאתי מהצבא מסיבות אישיות ולא עבדתי.
אז התוכניות שלה בכללי הוא שהיא לא התכוונה להתחתן כי איבדה אימון מגברים, אבל כן רצתה ילדים עם חוזה והכל עם פרטנר מסויים שיראה לה מתאים.
אני לעומתה לא חושב ככה ולא קיבלתי את התוכניות שלה , אני אישה משפחה במהות שלי ושללתי את הרעיון שלה.. אז עברו שנים וניגר שהיא התרצה ויצא שהתחתנו.
אחרי שנולדה לנו התינוקת היא הציעה שנגור בעיר שממנה באה כי המשפחה שלה תוכל לעזור וכן תוכל לעבוד וכן לחסוך שיכרות כי לאמא לה יש דירה שלא מצריכה משכנתא, אני כמובן שללתי כי זוג אמור להיות עצמאי ולא תלוי באחרים.
היא כעסה על זה וזרקה משפט באוויר: ״מאז שהכרתי אותך אני עושה דברים שהם בניגוד לאופי שלי״.
שאלתי מה הכוונה, ואז ענתה: ״אני אחת דעתנית ואני אצלך מתפשרת המון״... אז עברו שניים והתווסף ילד, היא ניסתה לעבוד וכל פעם יצא שהנגישות והשעות לא התאימו עם הילדים/ או תחילה לעבוד ופתאום הילד נהיה חולה... כל פעם היה ריב בעיניין הזה, שמתחילה ולא מצליח לה.
אני יוצא מוקדם לעבוד וחוזר מאוחר, היא עם הילדים, לפעמים הבית מסודר ולפעמים לא, זה די מכאיס אותי כי אישה שהיא בבית איך לא מצליחה לסדר ולקפל את הבגדים.
אגב סידורים היא עושה, ניקיון וקיפול וילדים וכן טיול בפארקים עם הילדים וכן האכלה והשכבה וכו וכו היא עושה... אם להיות כנה לא זוכר מתי השכבתי ילדים לישון או מתי יצאתי איתם לבד לטייל.... חברות אין לה, היא די טיפוס חברותי, כשהכרתי אותה היו לה המון ידידים טובים כהגדרתה, שעכשיו מנידוד שלי לא שמרה על קשר... לפעמים כשאני חוזר מעבודה לא רואה אוכל מוכן (פעם שהתלוננתי היא לקחה מתכונים ולמדה להכין אבל לא היה לי חשק אז זה נזרק ומאז אמרה שלא תכין.... דעתנית כבר ציינתי?), בכדים מקופלים אני לא רואה וזה מתסכל. עכשיו לא מזמן עברנו דירה והקרטונים עדיין ארוזים. היא טוענת שבמצב כזה שהילדים סביבה אין לה ראש להתמקד... היא אוטוטו צריכה גם ללדת.
בלילות במקום לישון היא מתעסקת בטלפון שלה וישנה מאוחר, ואני רואה אותי רב איתה על זה... והיא טוענת שזה על הזמן השינה שלה ושאני לא אציק לה כי לטענתה רק אחרי שהילדים ישנים יש לה זמן של דממת אלחוט... ואני אומר שבזמן הזה יכלה לישון לצידי ולעזור לי לישון!!! לא מספיק שהבית מבולגן, שיש בגדים שצריך לפל ולא מקופל ולו מספיק שהיא לא עובדת בחוץ - אז בלילות במקום לישון לידי היא באה לישון מאוחר!!
אני יש לי בעיה רפואית שאני בגללה עייף כל הזמן, אז אילו בעיות יכולות להיות לאישה כזו?!!
אני גדלתי בבית מסודר, ראיתי אמא שדאגה שהבן שלה לא יעשה כלום, וגם אמא שלי ראתה אותי עושה ניקיון צלחת בביתי והתערמה עליי... למה שאני אעשה כלים כאשר האישה שלי בבית יושבת עם התינוקת, זה חירפן אותה... תכל׳ס זה נראה מובן כי אני הייתי אחרי עבודה (אישתי אגב הייתה אחרי ניתוח קיסרי)... עד היום אני רואה את עצמי בא מהעבודה וצריך או לאכול בחוץ או להכין לעצמי.

ואני לא מבין איך היא מעיזה לאיים בפרידה, וכל ריב היא זורקת את זה. והשאלה שאני תמיד שואל היא: איך היא מכל האמהות שעובדות ומחזיקות בית ובעל - פשוט לא מצליחה לעבוד ולהחזיק בית?!!! אם זה משנה הילדים שגדלו עכשיו היו סרבני בקבוק קשים.
האם התחתנתי עם פרזיטית?
דעתכם?
סליחה שזה יצא ארוך
 
תקשורת בין בני זוג

שלום לך!!
מכל מה שפירטת אני מרגישה הרבה תסכול. אבל לא רק תסכול שלך אלא גם תסכול של אשתך- היא מרגישה שהיא כל הזמן מוותרת,אתה מרגיש שהיא לא עושה מספיק.
בדרך זו אתם תתרחקו האחד מן השני ותצברו כעסים. נשמע כי כל אחד מכם מרגיש שהוא מקופח. התחושות גורמות למצוקה ומזה לא יצא כלום רק פער גדול יותר. אתם צריכים כל אחד מכם להתחיל להקשיב לשני ולנסות לראות את הטוב אחד בשני כי בדרך זו האוירה בבית תמשיך להיות דרוכה דבר שישפיע על מצב הרוח שלכם ועל הילדים.תנסה לדבר איתה להבין את תחושותיה ותסביר לה את הרגשתך אבל לא מתוך אשמה כי זה חוסם.
אם תוכל למקד מה הכי קשה לך וגם לכתוב מה הכי קשה לה מנקודת ראייתך אוכל לנסות לעזור יותר.
יהודית.
 

מפתחSOL

New member
שלום לאדוני הש'יח

הכל סובב סביבך, אתה חושב שתפקיד האישה הוא לכרכר סביבך ולדאוג לך וחס וחלילה שלא יהיו לה דיעות משל עצמה. אולי אתה תקפל את הבגדים? אולי אתה תבשל בשבילה לשם שינוי. היא לא משרתת שלך. אני במקומה הייתי מעיפה אותך על טיל ממזמן. לא יודעת למה היא נשארת בכלל. היום אנחנו חיים במאה העשרים ואחת לא בימי הביניים שאישה שירתה את הגבר. אז תתאפס על עצמך ותתחיל לסייע בבית במיוחד שהיא בהריון ויותר קשה לה. איפה לעזאזל התרומה שלך לקשר? איפה הרצון שלך לעשות אותה מאושרת? ההתחשבות שלך בה? אתה אוהב אותה בכלל או שאתה פשוט רוצה משרתת? דאמט הצלחת לעצבן אותי.
 
למעלה