פרח לי יפה ורוד
New member
הוא השתלב בשני שליש מהשיעורים
למרות שהיה מסוגל הרבה יותר.
התייחסו אליו כאל ילד מוגבל.
כל פעם היו מופתעים מחדש מיכולות טריוויאליות שלו.
ממילא לא טיפלו בתקשורת ברמת הניואנסים הדקים שזה מה שהוא זקוק לו.
הוא אמר שבעיני הילדים של הכיתה המשלבת הוא תמיד יהיה מתוייג.
בילה שעתים וחצי לפחות בהסעה כל יום ולא יכל לנהל קשרי חברה אחר הצהריים.
כך שהכיתה הגבילה וחסמה אותו חברתית.
כמובן שהיו גם דברים שהם קדמו אותו בהם.
אבל בשיקול של נזק מול תועלת זה הפסיק להיות כדאי.
והסיפור של כיתות ה-ו הוא סטטיסטי כללי.
תצטרכי לראות מה קורה לבן שלך אישית.
תפסיקי להתייחס אליו כאל "אוטיסט".
תסתכלי עליו אישית.
על הילד והאדם שהוא.
למרות שהיה מסוגל הרבה יותר.
התייחסו אליו כאל ילד מוגבל.
כל פעם היו מופתעים מחדש מיכולות טריוויאליות שלו.
ממילא לא טיפלו בתקשורת ברמת הניואנסים הדקים שזה מה שהוא זקוק לו.
הוא אמר שבעיני הילדים של הכיתה המשלבת הוא תמיד יהיה מתוייג.
בילה שעתים וחצי לפחות בהסעה כל יום ולא יכל לנהל קשרי חברה אחר הצהריים.
כך שהכיתה הגבילה וחסמה אותו חברתית.
כמובן שהיו גם דברים שהם קדמו אותו בהם.
אבל בשיקול של נזק מול תועלת זה הפסיק להיות כדאי.
והסיפור של כיתות ה-ו הוא סטטיסטי כללי.
תצטרכי לראות מה קורה לבן שלך אישית.
תפסיקי להתייחס אליו כאל "אוטיסט".
תסתכלי עליו אישית.
על הילד והאדם שהוא.