אשמח לתביעה ייצוגית נגד חברות החנייה דרך...

אשמח לתביעה ייצוגית נגד חברות החנייה דרך...

אפליקציה = סלופארק / פנגו...
בשתיהן נתקלתי בחיובים שלא בזכות,
בעזות מצח, שבוטלו רק לאחר ששמנו לב ודרשנו הסרה.
מקרה אחרון -
בעלי רשם רכב חדש בסלופארק.
לא ביקש שום שירות שהוא מעבר לשרותי חנייה חינמיים.
קיבל סמס שצורף לפרימיום שקר כלשהו.
רק לאחר שיחה טלפונית הסכימו להסירו משירות
שלא ביקש.
שמעתי שכך קורה גם לרבים מאוד אחרים.
 
תביעה ייצוגית סלופארק ופנגו

מנסה ומתנסה שלום,

קודם כל תודה על פנייתך.

ברמה העקרונית צירוף לשירות בתשלום ללא הסכמה מפורשת הינו מנוגד לחוק, ויכול גם לשמש בסיס לתובענה ייצוגית, בתנאי שניתן להוכיח כי הדבר ארע למספר רב של לקוחות.

חסרים לי פרטים על מנת להביע דעה לגבי המקרה הקונקרטי. יש גם לבדוק האם בשיחת ההצטרפות או בשיחה אחרת הנציג לא "דחף" את השירות ללא ששמתם לב.

אמיר
 
אירע למספר רב של לקוחות...

איך מוכיחים זאת?

תוכל להיות סמוך, בטוח ומשוכנע שלא הצטרפנו לשום דבר שכזה מיוזמתינו !
זה לא היה בשיחת טלפון, אלא דרך אפליקציה.
כל מה שבעלי עשה זה להכניס את פרטי הרכב החדש במקום הקודם.
הוא נדהם לקבל סמס המאשר שהצטרף לשירות פרימיום.
לכן גם התקשר מיידית כדי לאשש את מה שחשש - שהוכנס לשירות בתשלום.
היות ונתקלתי במקרים דומים גם בפנגו,
והיות ומדובר למרבה הצער בדואופול.
הדבר חמור.
 
הצטרפות באמצעות אפליקציה

גם כאשר מדובר באמצעות אפליקציה ישנם מקרים בהם ללא תשומת לב הלקוח מאשר במסגרת האפליקציה הצטרפות לשירות כלשהו. זה כמובן דבר שיש לבדוק טרם שקילת הגשת תובענה ייצוגית.

בכל מקרה בהעדר פרטים קונקרטיים קשה לי לחוות דעה, וייתכן בהחלט שקיימת כאן עילה טובה לתובענה ייצוגית.

אמיר



אמיר
 
למעלה