אתם כולכם רואים את המרוץ למיליון ?

Sודית

New member
אתם כולכם רואים את המרוץ למיליון ?

תביאו משו לכאן אחורי זה.....
 
למה מה קרה???

יש משהו מיוחד הערב? או שחלק גם רואים את מכבי ת"א ........ או שאולי יצאו לבלות, מנקים, מבשלים, יושבים על כוס קפה עם חברים יכולה לתת לך עוד מיליון דברים שאפשר לעשות ולאו דווקא לראות את המרוץ למיליון
 

Sודית

New member
מה אני מבינה במיליונים, כך אמרו


אני ליכיתי כל היום לאיזו תוכנית שבינתיים הודיעו מקודם שביטלו אותה......אז כייף לי לא? ולמה את לא עונה לי שאני קוראת לך בסקייפ? הוא בשביתה?
 
לא...ולפני שאני עפה מפה .."מוסיקה מעניינת"

"יום אחד קבלתי אי- ממיל, סמס, שיחת טלפון, הודעת פייסבוק,ושני ציוצים בטוויטר והכל בתוך 5 שניות.".כך אומר ריס קאצ'פילד. וזה מה שגרם לו ליצור את הסרטון הזה, המורכב מצלילי המחשב והטלפון, בכוונה להביא את המשמעות האמיתית של אמצעי התקשורת החדשים שסובבים אותנו. הנה היצירה...
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
דוגמית לצפייה

הלחם כמו שיצא מהתבנית. ניסיתי לצרף גם דוגמית לטעימה אבל התפוז אמר שהוא לא תומך בפורמט הזה.
 
כיכר הלחם הזאת

נראית מה זה יפה, זאת תבנית שאתה הכנת או שאפשר לקנות כאלה בחניות מיוחדות למוצרי בישול/אפיה???
 

Sודית

New member
וחוץ מזה תביא ת'מרשם שנעשה סיפתאח לקישורים

ראית את הקישור למילון? אז מה אם תתן לי איזו מחמאה קטנטונת שהצליח לי? הא? יא קמסן.....
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
בטח קמסן, אני חצי תימני

אז ככה קודם כל קבלי מחמאות, את ילדה טובה, ילדה גדולה (כשתחול ההתיישנות גם אסביר מה זה). חוץ מזה אנא שני את שם הקישור, זה המילון של פורום צלילה.
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
את התבנית לא בניתי אלא קניתי

היא נקראת תבנית פולמן ומוכרת בארץ גם בשם תבנית קאסטן (קופסא בגרמנית). יש בבית ים יצרן תבניות שמייצר עבור רוב המאפיות בארץ וניתן להשיג את התבנית אצלו,. ראיתי בחנויות למוצרי אפיה תבניות דומות מתוצרת חוץ במחיר יקר בהרבה. החלק הקשה הוא להעריך כמה בצק יכנס לתבנית על מנת שהלחם ימלא אותה עד הסוף ומאידך שלא יצא דחוס מידי, בלחם מקמח לבן רגיל כמו שהכנתי הפעם נכנס בדיוק בצק משלושת רבעי קילו קמח מה שנותן כיכר של בערך 1250 ג'.
 

TJ

New member
שאלה למוצאי שבת.

אתה משתמש במכונה להכנת לחם?
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
תשובה קצרה: לא

תשובה ארוכה: השתמשתי במכונה בעבר כמה שנים והפסקתי כאשר הגעתי למגבלות שלה. יש לה כמה יתרונות כגון שאתה לא מלכלך כלים, זורק את כל החומרים למיכל, מכוונן וחוזר כעבור כמה שעות או לחלופין מכוון כך שהלחם יהיה מוכן עם ההשכמה בבוקר. יתרון בולט נוסף הוא שאדם חסר כל רקע וידע באפייה כמו שאני הייתי בזמנו יכול לזרוק את כל החומרים למכונה על פי מתכון בדוק ולקבל תוצאה מעולה. עד כאן היתרונות אבל יש גם חסרונות, המכונה מגבילה אותך בשני דברים עיקריים, הכמות והצורה. הכמות מוגבלת ברוב המכונות לכיכר סופית במשקל של בין 750 ל900 גרם (יש חריגים) ולצורה בעייתית. מאחר והכל מתבצע במיכל אחד הרי שמתקבלת כיכר בפרופיל רבוע של בערך 15 על 15 ס"מ, קצת גדול לסנדויץ' סטנדרטי וקטן מדי כשחוצים לשניים. מוצרים נוספים כגון לחמניות, חלות וכל שאר המאפים החורגים מצורת גוש אינם ניתנים לאפיה במכונה אלא אם כן אתה מפסיק בסיום התפיחה הראשונה ועובר למוד ידני ואז איבדת את רוב היתרונות האחרים שלה.
 
למעלה