אתם מאמינים בשינוי התנהגות?

Pure SilenCe

New member
בהמשך לשאלתי: באופן כללי כולם

מאמינים בשינוי. אוקיי. אז נותנים לגולש צ'אנס ואחרי זמן מה מגלים.. הטרול שבו לא נעלם. הוא ממשיך לזרוע הרס ולגרום לכאב בפורומי תמיכה אחרים. ואתה, כמנהל שמכיר אותו, רואה זאת. מה תעשה? תזהיר את המנהל שאצלו הוא כותב כרגע? להמחשת העיניין, למה להזהיר.. נניח שגולש מספר סיפורי אלף לילה ולילה על היותו קורבן גילוי עריות, שהוא צופה באחיו הקטינים עוברים כיום את אותו מסלול מזעזע.. ושהמגמה שלו היא להתאבד ועל כך הוא מדבר. אחרי שנחשף סיפורו והוא התגלה כשקרן פתולוגי עם רצון להכאיב והו עובר לפורום אחר ושם הוא אט אט מטפטף את הסיפור מחדש תוך הכאבה לגולשים ולמנהל שרוצה לצאת מגידרו כדי לעזור.. אז אתה כמנהל שמכיר את הסיפור.. תזהיר את המנהל השני ממפח נפש?
 

רותי ב.

New member
אמממ הייתי שמחה

אם היו מעבירים לי את המידע על גולש כזה (במידה ונניח הוא אצלי, וכן, על מנת למנוע מפח נפש), בפרטי, לא על גבי הפורום, ומאפשרים לי להחליט מה לעשות עם המידע הזה. או לחילופין, לחשוב פה על נוהל במקרים כאלה.
 

ה מוזה

New member
הו עכשיו אני יכולה לענות ../images/Emo13.gif

ואפילו תשובה לא מבולבלת ומבחינתי חד משמעית כן. וקרה לי כבר מבלי לנקוב בשמות שידעתי על סיפור מפוברק או לפחות היה לי חשד סביר וראיתי את הכינוי שלא קיבל אצלי את הטררם שחשב שיקבל בפורום אחר . מנהלת אותו הפורום קיבלה ממני מסר עם החשש שלי , ומשם .. הכדור שלה אבל בהחלט כן לשתף במידע מנהל אחר אחכ כבר החלטה שלו מה לעשות עם האינפורמציה.
 

neta s

New member
לא חושבת שאפשר להכיל על כולם

את אותה הגישה. יש כאלה שאין בעיה לתת להם צ'אנס נוסף, לא משנה באיזה ניק הם כותבים. יש כאלה שבשניה שאנחנו רואים את השם שלהם אנחנו יודעים שאנחנו לא רוצים שום קשר עם הבנאדם הזה, ושילך לאלפי עזאזלים. אין מה לעשות אנחנו רק בני אדם, ואחרי הפגיעה המי יודע כמה, אנחנו גם מגיעים למקום שאין בו מחילה. הדברים שאת מתארת הם לא כאלה שאני כמנהלת פורום הייתי יכולה לסלוח עליהם, והייתי מאוד מסופקת אם יש מקום לאפשר לגולש/ת לעשות את אותם נזקים כפי שנעשו בעבר שוב ושוב ושוב. למרות שבדרך כלל הייתי אומרת שצריך לאפשר מקום שבו לא מכירים אותו/אותה - במקרה הזה אני חושבת שאפשר לשלוח מסר זהיר למנהלת הפורום המדוברת, ולספר לה מעט על ההיסטוריה של הגולש/ת.
 

ToryMaster

New member
הופס

למה הסיפור שלך על השקרן נשמע לי מוכר? באותה נקודה, אם אני מכירה גולשת שאני חושדת שהיא שקרנית והיא מסתובבת באותם פורומי תמיכה כמוני, וגורמת שם לכאב בצורת הכתיבה שלה ובאיך שהיא מספרת, בפני מי אני מתריעה על כך?
 

neta s

New member
דברי איתהו (ותשובה גם לתגל)

אתן לא חייבות לקחת את האחריות על עצמכן בעניין הזה. אין שום מניעה להעביר אלינו את הפרטים - ואנחנו נדאג להזהיר את המנהלת המדוברת אם יש צורך בזה.
 
למעלה