אתם מוכנים לפרק 4?

svety

New member
אתם מוכנים לפרק 4?

כי אני כן, והפעם אני גם מקווה שאצליח לתפוס אותו בלייב, בניגוד לשאר הפרקים


למה אתם הכי מצפים בפרק הזה?
אני, באופן אישי, לחנונית, ואתם?
 

DDN

New member
היפה

את החנונית ראו בפרומואים. אני רוצה לדעת אם היפה הוא כמו היפות, יענו, שיהיה ערס שחקן כדורגל שכזה.
 

HouseAtreides

New member
לחנונית וליפה. מעניין איזה טייפקאסט הוא

ואיזו אינטראקציה תהיה ביניהם.
 
נקווה שלפחות יהיה לו כבוד לזולת.


ודרך אגב, רק הבנות שמראים במשימות הן טיפשות ממש (כמו שיר), יש שם כמה שקרובות לנורמה.
 

קרקלה

New member
וגם יותר מזה

חכמה היא לא רק פקטור של למידה, ואינה ההיפך מבורות. אני יודעת שזו האג'נדה של התכנית, שרוצה שנאמין לפיקציה ששינון הופך את היפות לחכמות יותר, אבל למה שנקבל אותה?
יש שם כמה בנות שנראות בהחלט נבונות (סיוון, משי, הודיה, סיגל, ג'ולי צ'יקו אפילו), אבל הן ריקניות, בורות ונעדרות סקרנות. זה לא אומר שיכולתן לקרוא סיטואציה גרועה יותר משל.. אדי, נניח.
בהתאמה, אני בהחלט לא חושבת שאפשר לקרוא לכל החנונים "חכמים". חלקם לא מציגים יותר מדי ראיות להיותם נבונים במיוחד, אפילו אם יש להם סקרנות ויכולת למידה.
 
זה בגלל שיש הבדל בין I.Q ל-E.Q

אנשים שהם חכמים בלימוד ובצבירת ידע הם בעלי איי קיו גבוה, אבל האי- קיו,היכולות החברתיות שלהם: הדיבור, הבטחון העצמי לא בהכרח חייבים להיות גבוהים. יש הבדל בין יכולת למידה ליכולת חברתית.אוטיסטים לדוגמא יכולים להיות גאונים אך להיות לגמרי נעדרי כישורי תקשורת.
 

קרקלה

New member
תמיד אומרים את זה, הEQ מול הIQ

אבל בסופו של דבר הרבה פעמים זה בגדר חלוקה בינארית שחוטאת לאמת. במאמר מוסגר, אישית אני לא מתה על המונחים האלה כי תמיד אני חושדת שהם צבועים בצבעים מגדריים, ובהתאמה- EQ נחשבת פחותה במעמדה מIQ. ליים.

להגיד שלחנונים יש IQ גבוה וEQ נמוך זה פשטני. חנונים ממש לא חייבים לבוא עם IQ יותר מדי גבוה. יש הרבה שיש להם, יש גם לא מעט שאין. יכולת שינון לאו דווקא מעידה על חשיבה אנליטית; ואפילו יכולת שינון זה לא דבר משותף לכל החנונים.
<אגב, בתכנית זה כלל לא נראה לי מהותי. אינני מכירה אף מלהק של ערוץ 10, אבל קשה לי להאמין שהחנונים נבחרים לפי היכולות האנליטיות או האינטלקטואליות שלהם, ואם כן - זה רק קריטריון משני, בשביל הצבע. גמלוניות חברתית, חוסר בטחון ומוזרות חשובים למלהקים בהרבה.>

אני גם לא חושבת שלכל החנונים חסר EQ. יש אנשים רגישים ואפילו מוכשרים חברתית שיכולים לסבול מחוסר בטחון משתק, שדופק להם את התקשורת עם אנשים חדשים. הם יודעים לזהות ניואנסים, ויכולים לגלות רגישות ואינטליגנציה רגשית - אבל יש להם חרדה חברתית מסוג כלשהו. בסביבה מוכרת ובטוחה, אני בטוחה שחלקם לפחות יכולים להפגין רגישות רבה, להיות פופולריים ולתפקד מצוין.

גם העובדה שהיפות מפגינות בטחון עצמי (נניח), לא מכניסה אותן למועדון המנזה של הEQ, גם זה פשטני. יש כאלה שתדענה ליצור חברויות בקלות ולהתחמק בדיפלומטיות ממצבים חברתיים מסובכים. הרוב, כנראה, לא.
 

Light18m

New member
אהבתי, תגובה נכונה וחשובה לדעתי.

בקשר לליהוק של החנונים- מחפשים אנשים בעלי תחום עניין מרכזי בחיים שהוא לא מיינסטרים, ובנוסף גמלוניות חברתית כמו שכתבת. כן בודקים בנוסף שיש להם טיפת ידע כללי, כדי להדגיש את ההבדל מהיפות שמלהקים.
 
נכון


אבל לא רק "לא מיינסטרים", אלא גם חשוב כנראה שיהיה מזוהה עם חנונים. נניח, אם היו כותבים על דניאל מהעונה הנוכחית "מעריץ מטאל מושבע", הוא לא היה מתקבל, כי מטאל נחשב בעיני הבורים לז'אנר של אנשים שבמקרה הטוב שותים מלא בירה ועוברים על החוק כשהם רוכבים על האופנועים שלהם, במקרה הרע אוכלים עטלפים ומקריבים בני אדם לשטן. לכן הציגו אותו כ"פריק של המיתולוגיה הנורדית".
 

matanbil

New member
זה בהחלט קריטריון חשוב

יותר מידי פעמים בעונה הקצרה הזאת חשבתי לעצמי "צריך איזה גבר שיבוא ויתן דחיפה לחנונים כדי לעמוד כמו שצריך מול המעצבנות האלה"
אולי הוא באמת יעשה משהו

בגרסא האמריקאית הוא העדיף לתפוס את אחת הבנות לעצמו
 
טוב, בשבילי זה יהיה הפרק המכריע.


אם אדי ומשי עפים והבנות המגעילות ממשיכות, אין שום סיבה שאני אחזיק את עצמי על הספה, רק בגלל ששתי העונות הקודמות היו מעולות.

מוריה הייתה צריכה ללכת לאח הגדול, שמעתי שמתים שם על ערסים חסרי כבוד כמוה.
 
אוקיי, זהו.


זה אני או מוריה. שיר יכולה לחכות, היא מפגרת ברמות שעוד לא נראו אבל היא עדיין קלולסית שיכולה להיות חמודה לפעמים. מוריה היא השטן, לא ראו את זה ממש בפרק הקודם כי מאי בעצמה גידלה קרניים, אבל היא פאקינג שטן.

בקצב הזה יוכלו לשנות את שם התוכנית לפרידמן והערס.
 
בינתיים


נראה שהאנשים שמתמקדים בהם הם אדי וויקטור. לכן קשה לי מאוד להאמין שאדי ומשי יודחו היום, מה גם שמשי נשארה נחמדה הפעם ומוריה יצאה מפלצת.
 

StriX Starlight

New member
אדי וויקטור ישארו עד הסוף. הם לא הולכים לשומק

לשומקום.

אני כן חוששת מאוד מהדחה של ראובן. הוא משובב את נפשי פרק אחר פרק.
יש בו כל כך הרבה מתיקות שאני לא רוצה לוותר עליו עבור שום הון שבעולם.

אני יכולה רק לקוות שלא ימהרו לוותר עליו בגלל ששיר היא יצרנית-על של פניני טיפשות שההפקה כל כך אוהבת.
 
למעלה