אתמול נתתי למישהי בראש.

למה נמחק? מה היה כ"כ פסול בו? הרי אתה לא נמנע בקרב מקללי הפורום.
מתחתי ביקורת קלה(לטעמי) על כוכבית מרובעת/חסרת יכולת הומנית ועוד...

בגלל שגרמה למחיקה של הפוסט על מח"פ(האם הוא מטורף/אוטיסט וכד')

תוך כדי ששילבתי את זה בהבנות אחרות להראות למה זה חשוב להתייחס גם לאנשים בפורום

ולא רק לנושאים בצורה מנותקת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מתחתי ביקורת קלה(לטעמי) על כוכבית מרובעת/חסרת יכולת הומנית ועוד...

בגלל שגרמה למחיקה של הפוסט על מח"פ(האם הוא מטורף/אוטיסט וכד')

תוך כדי ששילבתי את זה בהבנות אחרות להראות למה זה חשוב להתייחס גם לאנשים בפורום

ולא רק לנושאים בצורה מנותקת.
גם הפוסט הזה חי וקיים :)
לשאלתך, הוא פשוט חולה, אני מקדיש לו 4 דק' שבועיות רק מתוך הכלה ואמפתיה שכה חסרים לו.
זה כלל לא משנה אם הוא מטורף/אוטיסט או כל הגדרה אחרת, הוא פשוט חולה שזקוק לעזרה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
השרשור שאתה מדבר עליו חי וקיים :)
הוא לא דיבר על השרשור הזה.
גם הפוסט הזה חי וקיים :)
גם זה לא הפוסט שהוא התכוון אליו. הוא אומר לך פוסט "מאתמול" ואתה מביא לו פוסט אחר שלו מאותו היום. רק תראה כמה שאתה בן-אדם טיפש :)

טוב, ככה זה כשצומחים מהלמטה של הלמטה של החיים ושל העולם. הדאגות קיומיות יותר, בדיוק בעת הילדות, התקופה הקריטית ללימודים, עוד מלפני העבודה, שזה בדיוק הזמן להשקיע וללמוד, אך ראשם של אנשים כמוך נאלץ להיות עסוק בבעיות אחרות :)
לשאלתך, הוא פשוט חולה,
עובדה שלא, כי אם הייתי חולה, היו איזשהם תסמינים שאפשר היה להצביע עליהם, ושדרכם הייתה מחלה שאפשר להצביע עליה, אבל עובדה שאין שום תסמינים שכאלו, ומכיוון שאין שום תסמינים שכאלו, גם אין שום מחלה שאפשר להצביע עליה, כי פשוט אין לי שום מחלה, ולכן ובצורה סבירה, הגיונית ומתקבלת הדעת, ולאחר שלא נצפו שום תסמינים לשום דבר, לכן כאשר אתם ממציאים לי מחלות מתוך קנאה עזה כי אתם עניים ואני עשיר (והנה אני מוציא את המרצע מהשק ומתגלית האמת), אז קנאים שונים ממציאים לי מחלות שונות כיד הדמיון הטובה, כי פשוט אין שום תסמינים לשום דבר, אז אין שום דבר אמיתי או קונקרטי, ברמת התסמין או המחלה, שאפשר להצביע עליו, אז הקנאים צריכים להמציא לי דברים לחלוטין באקראי, רק כדי שתהיה איזושהי מחלה שיהיה אפשר לייחס לי ללא שהפגנתי שום תסמין, אך בגלל המקורות המאוד צנועים שמהם הגעתם, ולכן אתם מקנאים בי כל-כך, אז בגלל אותם מקורות, אז מעבר למה שאתם מאוד מקנאים בי, העשיר שיש לו, אתם גם אנשים טיפשים מאוד, ולכן גם ממציאים לי את מחלות הנפש שאתם מייחסים לי ללא כל בדל של ראיה בשביל להרגיע את הבעירה שבנשמתכם, בחוסר סדר ובחוסר תיאום מוחלט אחד עם השני, מה שרק גורם לכך שעד כה יוחסו לי עשרות מחלות נפש על-ידי קבוצה קטנה וקנאית במיוחד, חלקה לוקה בנפשה היא בעצמה, למרות שלא ננקוב בשמות, מה שלבסוף ובסופו של דבר, ובגלל כל הזילות המטורפת, חוסר הסדר הטוטאלי וחוסר התיאום המוחלט של חרושת השמועות השקריות, זה בדיוק הדבר שמוכיח שאין בדברים אף לא טיפה של אמת, למקרה שההיעדר הבולט של תסמינים או מחלות נפש לא היה מספיק.

יותר מכך, מרוב הקנאה, ומרוב הטיפשות, חלק מהאנשים המדוברים כל-כך מקנאים בי בצורה כל-כך חולנית, וחלקם כל-כך טיפשים, שחלקם אף מייחסים לי כל אחד מספר מחלות נפש, שגם אין ביניהן קורלציה מיוחדת לפי מדע הפסיכולוגיה, ובכך פוגעים באמינות של עצמם עוד מלפני שאנחנו מעמתים אותם עם הסתירות של הטענות האחרות למחלות נפש אחרות של אנשים אחרים שמקנאים בי, ומישהו אחד, בעל חיים עשוקים במיוחד, שמגיע הכי מהלמטה של הלמטה של החיים ושל העולם שרק אפשר, ולכן מגיע מהכי רחוק מאיפה שאני הגעתי, שרק אפשר, כל-כך כואב לו וכל-כך שורף לו שהוא המציא לי מתוך הבעירה של שרפתו וקנאתו כשמונה מחלות נפש ורוח (קשה לדמיין את רמת הבעירה, השריפה והקנאה, אך אפשר לנסות, והאיש גם פיתח אליי אובססיה חולנית בעקבות קנאתו העזה זאת). זוכר מי זה היה? :sneaky:

__צילום מסך_27-5-2024_165622_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_24-8-2024_181833_www.tapuz.co.il.jpeg
אני מקדיש לו 4 דק' שבועיות רק מתוך הכלה ואמפתיה שכה חסרים לו.
אתה מקדיש לי 4 דקות שבועיות מתוך האובססיה החולנית שלך אליי על רקע הקנאה העזה והחולנית שפיתחת כלפיי כי אתה מגיע הכי מהלמטה של הלמטה של החיים שרק אפשר, אפריקני שעלה עם משפחתו מאתיופיה בחוסר כל וגדל כעני מרוד, בשעה שאני מגיע הכי מהלמעלה של הלמעלה של החיים שרק אפשר, אירופאי-רוסי-מוסקבאי אשכנזי לבן פריבילגי אליטיסטי ובורגני מהאריסטוקרטיה בן 26 שמגיע ממשפחה עם כסף ושהוא דור חמישי באקדמיה (בקירוב, בשלב מסוים מאבדים את הספירה, לא שלך יש איזושהי דרך לדעת את זה בתור דור ראשון באקדמיה שאפילו הוא לא היה צריך ללמוד שם כי אפילו הוא לא כשיר והוא התקבל רק הודות לזילות ההשכלה הגבוהה, זה לא כאילו שאחרי כל-כך הרבה דורות סוף-סוף מצאנו מישהו אחד שמתאים וכשיר 😂), ולכן, וכסדר גודלו של הפער, כך כסדר הגודל של האובססיה והכאב, ולכן אתה זה שהכי מקנא בי פה מכולם, הכי נשרף פה מכולם, הכי מתפוצץ פה מכולם, וממש אי-אפשר להאשים אותך. זה טבעי וזה אנושי. זה רק הגיוני שזה יקרה בהתחשב בסדר הגודל של הפערים.

החיים שלך בצעירותך ובעברך, וגם היום מצבך לא הרבה יותר טוב:

homeless-teenager.jpg

החיים שלי, בצעירותי, ובהווה:

1000_F_215940590_FGOpyJqZH7IqcZglLlwC5vPiRSJqDMPJ.jpg
shutterstock_577744615-scaled.jpg
yldk5jh8.png

לא באמת אפשר להאשים אותך. כואב לך כל הגוף מרוב קנאה וכאב. אנחנו מגיעים משני הצדים הכי מנוגדים של החיים שרק אפשר. אני לובש בגדים שעולים אלפי שקלים. בילדותך בקושי היה לך מה לאכול. כבר בנערותי המוקדמת טסתי במחלקות עסקים ליעדים נחשבים. אתה לא ראית את הבפנים של שדה תעופה עד שנות העשרים לחייך. ההורים שלי נתנו לי הכול. ההורים שלך לא נתנו לך כלום, כי לא היה להם. אני לא יכול אפילו לדמיין מה לראות מישהו כמוני, עושה למישהו כמוך.

כולי הכלה ואמפתיה כלפי הכאב המשתולל שלך. הלוואי שהייתה לי דרך לעזור, אבל ממזמן הבנתי שאין לי. בטח לא ככה. דרך המחשב.

כל יכולתי היא לעמוד מהצד ולתת לך להוציא.

הלב שלי יוצא אליך, ואם אתה רוצה, אני מוכן להיות פה ולנכוח כאן כאוזן קשבת בעבורך, ווהלוואי שיכולתי יותר, אבל יותר מכך, איני יכול לספק סיוע.

אני יודע שלא נותר לי הרבה מה לעשות מלבד לשבת כאן ולראות אותך מתכלה לאיטך בתוך האש של קנאתך העזה בי, ושל השריפה המשתוללת בליבך.

לא נותר לי אלא לרחם עליך.

עלה והצלח, איש יקר.

אני מאחל לך את כל האושר שבעולם 🙏
זה כלל לא משנה אם הוא מטורף/אוטיסט או כל הגדרה אחרת, הוא פשוט חולה שזקוק לעזרה.
ברור. ברגע שאין תסמינים לשום דבר כי אין שום מחלה כלשהי, פתאום אנחנו מחליטים שבעצם זה לא כזה חשוב מה יש לי, אלא רק חשוב מאוד שכולם ידעו שיש לי איזשהו משהו ;), גם אם לא מצליחים להצביע על שום דבר ;), או לחלופין, מרוב עשרות מחלות נפש שצוינו על-ידי אנשים שמקנאים בי ושיש להם אפס הבנה בפסיכולוגיה, לא מצליחים להגיע להחלטה ;)

כאמור, עלה והצלח, איש יקר :)

ליבי יוצא אליך |לב|

אני מאחל לך את כל האושר שבעולם 🙏

בנוסף, ממליץ לך לקרוא את תגובתי האחרונה עד כה למומחה בשרשור זה. תגובה 25. אולי תבין עוד כמה דברים.

בהצלחה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
הוא מסביר דרך התמונות כמה גבר יכול להיות נאה עם משקפיים
:cool:
שזה כמובן שקר.
בן-אדם מגוחך ולא-חכם בעליל שכמותך. אם בחור עם משקפיים לא יכול להיות חתיך, אז איך אתה מסביר את שלושת התמונות של שלושת הבחורים החתיכים עם משקפיים שצורפו?

אולי מוטב שתעיף מבט נוסף וכך אולי נצליח להחזיר אותך למציאות:

image-1-8.jpg
GettyImages-839968404_i.jpg
56c112bfce29528eef1212e6a864c9ae.jpg
אד שירן בהופעה כמובן מוריד את המשקפיים שהם נכות.
לא יודע אם הוא מוריד את המשקפיים בהופעות וגם אם כן זאת בחירה אישית שלו ואין לכך שום קשר לעניין.

יש מלא אנשים חתיכים עם משקפיים, והמשקפיים לא מורידים מהם. בן-אדם מכוער או חתיך יישאר בדיוק אותו הדבר עם או בלי המשקפיים.

משקפיים הם לא נכות, לקות ראיה היא נכות, וגם אז רק אם מדובר בלקות ראיה קשה יחסית. אף-אחד משלושת הבחורים שבתמונות, וגם אני, איננו נכים.

איש מגוחך, חסר מושג וחסר הבנה מינימאלית שכמוך.
הוא בא לכן לטיפול פסיכולוגי
לא.
(אגב הבנתי שמחקת לו תגובה שבה הוא מתח

יותר מידי ביקורת על המשפחה שלך)
לא.
מח"פ מראה לך את השחצנות של השמאל שאומר לי יש דירה במרכז מההורים ואני

אפילו לא חייב לעבוד מייד,אני בינתיים לומד משהו שאני כנראה ארצה לעבוד בו,חי

בכיף מעל דירת ההורים עם מרפסת וכולם יכולים לקפוץ לי.

את השנים הטובות שלי אני מעביר בנעימים.
אני שמח שהחלטת עבורי שאני שמאל.

אני לא מנסה להשתחצן, אני מספר על החיים שלי, לא בהכרח כי בא לי, אלא כי התבקשתי לעשות כן מספר רב של פעמים על-ידי מספר אנשים שונים, וגם הועלו טענות, שבגדול אני נוטה להסכים איתן, לפיהן על הכותבים לספר על החיים של עצמם מכיוון שזה נותן עוד נופך ועוד פרספקטיבה בשביל להבין דרכה את האדם ודעותיו, ומשפר את יעילות השיח והדיון.

__צילום מסך_12-8-2024_144856_www.tapuz.co.il.jpeg

הבעיה מתחילה כאשר יש פה אנשים מסוימים, שיש להם חיים יותר יפים מאשר של אנשים מסוימים אחרים, מה שגורם לכאב וקנאה בקרב אלו שיש להם פחות, וזה דבר שפשוט מוציא מהם שדים ואז הם מתפוצצים מרוב כאב וקנאה:

__צילום מסך_24-8-2024_16713_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_24-8-2024_161322_www.tapuz.co.il.jpeg
__צילום מסך_24-8-2024_171057_www.tapuz.co.il.jpeg

באיזשהו מקום, הלב יוצא אליהם, אבל אין יותר מידי מה שאפשר לעשות למענם, גם אם מנסים. סופו של כל אדם עם חיים טובים שמנסה לעזור לאדם עם חיים לא טובים שנתקל באותו אדם עם חיים טובים ומתפוצץ מרוב קנאה וכאב, סופו של כל אדם כזה לגלות שאין ביכולתו לסייע, וכל שנותר לעשות הוא פשוט להתרחק ולאפשר לאש האדירה והמשתוללת של הכאב והקנאה לבעור עד שהקנאי יתיש את עצמו עם השריפה, הבעירה וההשתוללות קורעת הלב ומעוררת האמפתיה.

דרך אגב, עדכון: השכנים בבית ממול עזבו והשאירו את הבית ריק במקום להשכיר אותו או לא יודע מה, ובעוד שאני כמובן לא נכנס לביתם חלילה והדלתות סגורות ונעולות, דלתות הברזל של המרפסות בחוץ פתוחות, כך שבעצם כל האזור המשותף הקטן שבין המרפסות עומד לרשותי וגם כל המרפסת של השכנים, אם רק זהו רצוני לשהות שם, כך שמצבי העדכני הוא שלרשותי עומדים בערך כ-100 מטרים רבועים-החדר הכי גדול בבית, השירותים והמקלחת הצמודים, המרפסת, האזור המשותף שבין המרפסות, והמרפסת של השכנים.

רק לשם ההשוואה, רוב האנשים פה התגוררו וייתכן שעודם מתגוררים בבתים שבשלמותם, גודלם עומד על בין 50 ל-60 מטר רבוע.

עוד רק לשם ההשוואה, דיברגנט חדש בילדותו חלק חדר של ארבע מטר על ארבע מטר עם עוד שני אחים (שזה אותו הדבר כמו המצב של הבחורה שאני מזיין בקומה אחת של הבניין שלי, עכשיו כשאני חושב על זה). אחר-כך אפשר להאשים אותו שהוא כל-כך מקנא בי וכל-כך שורף לו? :rolleyes:

או שהוא פיתח אליי אובססיה כל-כך קשה וחולנית על רקע ההבדלים הסוציו-אקונומיים שבינינו? |נחמה|

הוא הבן-אדם שגדל בעוני הכי קשה פה מבין כל האנשים, אז תתאר לך מה זה בן-אדם כזה וכמוהו, בהשוואה אליי ובמפגש עם מישהו כמוני |פנים|

ועוד משהו-ממש לא "כולם יכולים לקפוץ לי". אני בן-אדם מאוד אכפתי ואמפתי שמאוד מתחבר ומזדהה, אפריורי, עם כאבם של אלו שמזלם שפר עליהם פחות, ואשמח בבוא היום לנסות ולחולל שינוי חיובי בעולם עבור אנשים כמו סבא של כיפה אדמוה, נוסטלגיה טרום קורונה, ודיברגנט חדש, שמזלם שפר עליהם פחות.
זה בעצם משל על השמאל מול הימין שנאלץ לעבוד בעבודות קשות בשביל לפרנס

משפחה גדולה ולקוות שיהיה מספיק כסף לקנות דירה לילדים.
אני לא רוצה לדבר על זה במונחים של שמאל-ימין, אבל בעיקרון, הבעיה של המשפחות מרובות הילדים מהמעמדות הסוציו-אקונומיים הנמוך והבינוני, זה שהם לא אחראיים.

אם האבא, או האמא, או האבא והאמא, או מי שזה לא יהיה שעובד שם, מכניסים משכורת נמוכה, אז אתם יודעים שהמצב לא פשוט, אז תחסכו קצת כסף ושימו בצד. ואם זה המצב שלכם, אז גם אל תביאו כמות מוגזמת וולגארית של ילדים לעולם ובכך תקבעו את מעמדכם כעניים מסכנים.

במשפחה של סבא לדוגמה, שהשתייכה למעמד הביניים, הם לא היו צריכים להיות שש אחים ואחיות, הם היו צריכים להיות שניים, מקסימום שלוש, כדי שבכל זאת יישאר קצת משהו בצד ויהיה אפשר לחסוך, כי בישראל, אפשר היה לקיים בנוחות על משכורת אחת, גם אם נמוכה או מינימום, אפילו משפחה של שני הורים וארבע ילדים, אז הילד האחד הזה פחות, זה בשביל כסף בצד לחסוך אותו.

במשפחות בעלות מצב אפילו רעוע יותר, המשתייכות אל המעמד הנמוך, כמו לדוגמה המשפחה של דיברגנט חדש, שעלתה מאתיופיה בחוסר כל, למקרה שזה לא היה ברור, דיברגנט היה אמור להיות ילד יחיד.

הרקע של נוסטלגיה לא ידוע לי ולא ברור לי, אז קשה להגיד במדויק מאיפה הגיעה בחיים, אבל גם היא מקנאת בי וכועסת עליי שאני מישהו "שיש לו", ננסה לנסח את זה במילים עדינות, גם ככה כל העניים וחלק מהמעמד ביניים פה חמים עליי רצח, ולא בקטע הטוב כמו מה שאני רגיל שחמים עליי, אז גם הסיפור שלה לא יכול להיות יותר מידי רחוק מהסיפור של סבא ודיברגנט.

אה, וטוב שהזכרתי לעצמי, כי גם זה משהו שרציתי להגיד-הקטע הכי מצחיק, זה שאחר-כך, מרוב העוני, הטיפשות, החינוך הלקוי והתפיסות המעוותות, אותם אנשים עשוקים, שזה לא שהם נעשקו על-ידי הגורל, אלא זה הרבה יותר גרוע מזה, הם נעשקו על-ידי ההורים שלהם והטיפשות של ההורים שלהם, דם מהדם שלהם עשה להם את זה, רק תנסה להבין את רמת הזוועה, הקטע הכי מצחיק, שלא להגיד הכי דפוק, זה שאחר-כך, מרוב העוני, הטיפשות, החינוך הלקוי והתפיסות המעוותות, אותם אנשים עשוקים כל-כך חסרי הבנה ומושג, עד כדי כך שהם טיפשים מידי מכדי לכעוס על האנשים הנכונים ולהפנות את האצבע המאשימה בכיוון הנכון.

אחר-כך, אחרי כל מה שקורה להם, ומרוב שהסביבה והתנאים שהם גדלו בהם דפקו אותם, הקטע הכי מצחיק, שלא להגיד הכי דפוק, זה שהם אפילו טיפשים מידי, ואפילו לא יודעים, להפנות את האצבע בכיוון של ההורים שלהם, ולהגיד "אתם עשיתם לי את זה! איך יכולתם לעשות לי את זה? אם לא היה לנו כסף למה הבאתם לעולם את אחיי הקטנים?! למה לא חסכתם?!", אלא במקום זה, אתה יושב? זה מצחיק ברמה של פיפי כאילו, הם מפנים את האצבע המאשימה, את הכעס, את הכאב הנורא ואת השריפה המשתוללת, בכיוונם של אנשים כמוני, שבאו מבתים טובים, עם הורים טובים, הורים שיש להם, הורים שגידלו אותם נכון ושדאגו לעשות את הדברים הנכונים כדי שכן יהיה כסף וכן יהיו אמצעים, כאילו שאני ואנשים כמוני עשינו להם משהו. כאילו שאנחנו אשמים. כאילו שאנחנו לא בסדר. כאילו שההורים שלנו לא בסדר, שהם עשו את הדברים הנכונים והתנהלו נכון בשביל שיהיה לנו, בשעה שההורים שלהם, לא עשו את הדברים הנכונים ולא התנהלו נכון, ולכן אין להם (לילדים שלהם).

עליי, על אלו שכמותי ועל הוריהם של אלו שכמותי אתם באים? אתם באים עליי, על אלו שכמותי ועל הוריהם של אלו שכמותי? הא? עליי, על אלו שכמותי, ועל הוריהם של אלו שכמותי אתם באים, סבא של כיפה אדומה, נוסטלגיה טרום קורונה ודיברגנט חדש? הצחקתם אותי ברמה של פיפי בתחתון. פנו בטענות ומענות אל ההורים הלא מאוד מבריקים שלכם, האחראיים על המצב שלכם. לא אלו כמוני, על כך שלנו יש ולכם אין. פנו אל הוריכם ועשו זאת במהירות האפשרית. אולי תזכו להתנצלות, אך מוטב שתעשו זאת במהרה. עבור סבא זה כבר מאוחר מידי, ייתכן שגם עבור נוסטלגיה, וגם אבא של דיברגנט כבר אינו איתנו, אבל אולי ועם קצת מזל, אימו עדיין בחיים. בהצלחה.

דרך אגב, באחד הפרקים האחרונים של האח הגדול, היה קטע בדיוק כזה. פרידה הגיע מעוני, אמילי מעושר, ופרידה מתפוצצת על אמילי כמו משוגעת על לא עוול בכפה, כי אמילי יש לה, והגיעה ממשפחה שיש לה, כי ההורים שלה התנהלו נכון, בשעה שפרידה אין לה, והגיעה ממשפחה שיש לה, כי ההורים שלה התנהלו לא נכון. אז בואי על ההורים שלך. מה את באה על אמילי? מה הקשר? 😂

כי שורף לראות שלאמילי יש ולך אין? ומי אשם בזה? אמילי? מתוקה, בטענות פני אל ההורים. לא אלו שיש להם י'מצחיקה, י'הזויה, י'מדומיינת (למרות שאני עדיין אוהב אותה והיא עדיין המתמודדת המועדפת עליי לזכייה) 😂

וזה בדיוק הלקח שסבא, נוסטלגיה ודיברגנט צריכים ללמוד.

פרידה:

904083048.jpg

אמילי:

904083185.jpg
מתחתי ביקורת קלה(לטעמי) על כוכבית מרובעת/חסרת יכולת הומנית ועוד...

בגלל שגרמה למחיקה של הפוסט על מח"פ(האם הוא מטורף/אוטיסט וכד')

תוך כדי ששילבתי את זה בהבנות אחרות להראות למה זה חשוב להתייחס גם לאנשים בפורום

ולא רק לנושאים בצורה מנותקת.
אין שום הצדקה למחיקת פוסט בגלל ביקורת קלה, לגיטימית ונטולת קללות.

עיקר הדיון היה עליי, ואין לי בעיה עם השרשורים עליי, בלי קשר אם הם שרשורים טובים, רעים או ניטרליים.

לכן, ובסופו של דבר, ולאור שתי הנקודות הנ"ל, לא הייתה שום הצדקה למחיקת הדיון.

לכן ביקשתי גם ממשה להחזיר שני פוסטים עליי שהוא מחק, וברוב טובו הוא הסכים.

גם אני מסכים איתך ועם ai27 על הערך של שיתוף פרטים מהחיים האישיים.

רק תעריכו את זה שאני משתף פעולה עם ההשקפה הנ"ל, הרי אתם רואים כמה אש אני חוטף על זה מכל המסכנים.

לא שזה מזיז לי אפילו את השערות על הביצים, הרי אילו האריה אינו מתעניין בדעתן של הכבשים, אז בוודאי שהדרקון אינו מתעניין בדעתה של הנמלה, אבל בכל זאת.

נראה לי שסיימנו?

child-monarchs.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
:cool:

בן-אדם מגוחך ולא-חכם בעליל שכמותך. אם בחור עם משקפיים לא יכול להיות חתיך, אז איך אתה מסביר את שלושת התמונות של שלושת הבחורים החתיכים עם משקפיים שצורפו?

אולי מוטב שתעיף מבט נוסף וכך אולי נצליח להחזיר אותך למציאות:

צפה בקובץ המצורף 114255
צפה בקובץ המצורף 114256
צפה בקובץ המצורף 114257

לא יודע אם הוא מוריד את המשקפיים בהופעות וגם אם כן זאת בחירה אישית שלו ואין לכך שום קשר לעניין.

יש מלא אנשים חתיכים עם משקפיים, והמשקפיים לא מורידים מהם. בן-אדם מכוער או חתיך יישאר בדיוק אותו הדבר עם או בלי המשקפיים.

משקפיים הם לא נכות, לקות ראיה היא נכות, וגם אז רק אם מדובר בלקות ראיה קשה יחסית. אף-אחד משלושת הבחורים שבתמונות, וגם אני, איננו נכים.

איש מגוחך, חסר מושג וחסר הבנה מינימאלית שכמוך.

לא.

לא.

אני שמח שהחלטת עבורי שאני שמאל.

אני לא מנסה להשתחצן, אני מספר על החיים שלי, לא בהכרח כי בא לי, אלא כי התבקשתי לעשות כן מספר רב של פעמים על-ידי מספר אנשים שונים, וגם הועלו טענות, שבגדול אני נוטה להסכים איתן, לפיהן על הכותבים לספר על החיים של עצמם מכיוון שזה נותן עוד נופך ועוד פרספקטיבה בשביל להבין דרכה את האדם ודעותיו, ומשפר את יעילות השיח והדיון.

צפה בקובץ המצורף 114258

הבעיה מתחילה כאשר יש פה אנשים מסוימים, שיש להם חיים יותר יפים מאשר של אנשים מסוימים אחרים, מה שגורם לכאב וקנאה בקרב אלו שיש להם פחות, וזה דבר שפשוט מוציא מהם שדים ואז הם מתפוצצים מרוב כאב וקנאה:

צפה בקובץ המצורף 114259
צפה בקובץ המצורף 114260
צפה בקובץ המצורף 114265

באיזשהו מקום, הלב יוצא אליהם, אבל אין יותר מידי מה שאפשר לעשות למענם, גם אם מנסים. סופו של כל אדם עם חיים טובים שמנסה לעזור לאדם עם חיים לא טובים שנתקל באותו אדם עם חיים טובים ומתפוצץ מרוב קנאה וכאב, סופו של כל אדם כזה לגלות שאין ביכולתו לסייע, וכל שנותר לעשות הוא פשוט להתרחק ולאפשר לאש האדירה והמשתוללת של הכאב והקנאה לבעור עד שהקנאי יתיש את עצמו עם השריפה, הבעירה וההשתוללות קורעת הלב ומעוררת האמפתיה.

דרך אגב, עדכון: השכנים בבית ממול עזבו והשאירו את הבית ריק במקום להשכיר אותו או לא יודע מה, ובעוד שאני כמובן לא נכנס לביתם חלילה והדלתות סגורות ונעולות, דלתות הברזל של המרפסות בחוץ פתוחות, כך שבעצם כל האזור המשותף הקטן שבין המרפסות עומד לרשותי וגם כל המרפסת של השכנים, אם רק זהו רצוני לשהות שם, כך שמצבי העדכני הוא שלרשותי עומדים בערך כ-100 מטרים רבועים-החדר הכי גדול בבית, השירותים והמקלחת הצמודים, המרפסת, האזור המשותף שבין המרפסות, והמרפסת של השכנים.

רק לשם ההשוואה, רוב האנשים פה התגוררו וייתכן שעודם מתגוררים בבתים שבשלמותם, גודלם עומד על בין 50 ל-60 מטר רבוע.

עוד רק לשם ההשוואה, דיברגנט חדש בילדותו חלק חדר של ארבע מטר על ארבע מטר עם עוד שני אחים (שזה אותו הדבר כמו המצב של הבחורה שאני מזיין בקומה אחת של הבניין שלי, עכשיו כשאני חושב על זה). אחר-כך אפשר להאשים אותו שהוא כל-כך מקנא בי וכל-כך שורף לו? :rolleyes:

או שהוא פיתח אליי אובססיה כל-כך קשה וחולנית על רקע ההבדלים הסוציו-אקונומיים שבינינו? |נחמה|

הוא הבן-אדם שגדל בעוני הכי קשה פה מבין כל האנשים, אז תתאר לך מה זה בן-אדם כזה וכמוהו, בהשוואה אליי ובמפגש עם מישהו כמוני |פנים|

ועוד משהו-ממש לא "כולם יכולים לקפוץ לי". אני בן-אדם מאוד אכפתי ואמפתי שמאוד מתחבר ומזדהה, אפריורי, עם כאבם של אלו שמזלם שפר עליהם פחות, ואשמח בבוא היום לנסות ולחולל שינוי חיובי בעולם עבור אנשים כמו סבא של כיפה אדמוה, נוסטלגיה טרום קורונה, ודיברגנט חדש, שמזלם שפר עליהם פחות.

אני לא רוצה לדבר על זה במונחים של שמאל-ימין, אבל בעיקרון, הבעיה של המשפחות מרובות הילדים מהמעמדות הסוציו-אקונומיים הנמוך והבינוני, זה שהם לא אחראיים.

אם האבא, או האמא, או האבא והאמא, או מי שזה לא יהיה שעובד שם, מכניסים משכורת נמוכה, אז אתם יודעים שהמצב לא פשוט, אז תחסכו קצת כסף ושימו בצד. ואם זה המצב שלכם, אז גם אל תביאו כמות מוגזמת וולגארית של ילדים לעולם ובכך תקבעו את מעמדכם כעניים מסכנים.

במשפחה של סבא לדוגמה, שהשתייכה למעמד הביניים, הם לא היו צריכים להיות שש אחים ואחיות, הם היו צריכים להיות שניים, מקסימום שלוש, כדי שבכל זאת יישאר קצת משהו בצד ויהיה אפשר לחסוך, כי בישראל, אפשר היה לקיים בנוחות על משכורת אחת, גם אם נמוכה או מינימום, אפילו משפחה של שני הורים וארבע ילדים, אז הילד האחד הזה פחות, זה בשביל כסף בצד לחסוך אותו.

במשפחות בעלות מצב אפילו רעוע יותר, המשתייכות אל המעמד הנמוך, כמו לדוגמה המשפחה של דיברגנט חדש, שעלתה מאתיופיה בחוסר כל, למקרה שזה לא היה ברור, דיברגנט היה אמור להיות ילד יחיד.

הרקע של נוסטלגיה לא ידוע לי ולא ברור לי, אז קשה להגיד במדויק מאיפה הגיעה בחיים, אבל גם היא מקנאת בי וכועסת עליי שאני מישהו "שיש לו", ננסה לנסח את זה במילים עדינות, גם ככה כל העניים וחלק מהמעמד ביניים פה חמים עליי רצח, ולא בקטע הטוב כמו מה שאני רגיל שחמים עליי, אז גם הסיפור שלה לא יכול להיות יותר מידי רחוק מהסיפור של סבא ודיברגנט.

אה, וטוב שהזכרתי לעצמי, כי גם זה משהו שרציתי להגיד-הקטע הכי מצחיק, זה שאחר-כך, מרוב העוני, הטיפשות, החינוך הלקוי והתפיסות המעוותות, אותם אנשים עשוקים, שזה לא שהם נעשקו על-ידי הגורל, אלא זה הרבה יותר גרוע מזה, הם נעשקו על-ידי ההורים שלהם והטיפשות של ההורים שלהם, דם מהדם שלהם עשה להם את זה, רק תנסה להבין את רמת הזוועה, הקטע הכי מצחיק, שלא להגיד הכי דפוק, זה שאחר-כך, מרוב העוני, הטיפשות, החינוך הלקוי והתפיסות המעוותות, אותם אנשים עשוקים כל-כך חסרי הבנה ומושג, עד כדי כך שהם טיפשים מידי מכדי לכעוס על האנשים הנכונים ולהפנות את האצבע המאשימה בכיוון הנכון.

אחר-כך, אחרי כל מה שקורה להם, ומרוב שהסביבה והתנאים שהם גדלו בהם דפקו אותם, הקטע הכי מצחיק, שלא להגיד הכי דפוק, זה שהם אפילו טיפשים מידי, ואפילו לא יודעים, להפנות את האצבע בכיוון של ההורים שלהם, ולהגיד "אתם עשיתם לי את זה! איך יכולתם לעשות לי את זה? אם לא היה לנו כסף למה הבאתם לעולם את אחיי הקטנים?! למה לא חסכתם?!", אלא במקום זה, אתה יושב? זה מצחיק ברמה של פיפי כאילו, הם מפנים את האצבע המאשימה, את הכעס, את הכאב הנורא ואת השריפה המשתוללת, בכיוונם של אנשים כמוני, שבאו מבתים טובים, עם הורים טובים, הורים שיש להם, הורים שגידלו אותם נכון ושדאגו לעשות את הדברים הנכונים כדי שכן יהיה כסף וכן יהיו אמצעים, כאילו שאני ואנשים כמוני עשינו להם משהו. כאילו שאנחנו אשמים. כאילו שאנחנו לא בסדר. כאילו שההורים שלנו לא בסדר, שהם עשו את הדברים הנכונים והתנהלו נכון בשביל שיהיה לנו, בשעה שההורים שלהם, לא עשו את הדברים הנכונים ולא התנהלו נכון, ולכן אין להם (לילדים שלהם).

עליי, על אלו שכמותי ועל הוריהם של אלו שכמותי אתם באים? אתם באים עליי, על אלו שכמותי ועל הוריהם של אלו שכמותי? הא? עליי, על אלו שכמותי, ועל הוריהם של אלו שכמותי אתם באים, סבא של כיפה אדומה, נוסטלגיה טרום קורונה ודיברגנט חדש? הצחקתם אותי ברמה של פיפי בתחתון. פנו בטענות ומענות אל ההורים הלא מאוד מבריקים שלכם, האחראיים על המצב שלכם. לא אלו כמוני, על כך שלנו יש ולכם אין. פנו אל הוריכם ועשו זאת במהירות האפשרית. אולי תזכו להתנצלות, אך מוטב שתעשו זאת במהרה. עבור סבא זה כבר מאוחר מידי, ייתכן שגם עבור נוסטלגיה, וגם אבא של דיברגנט כבר אינו איתנו, אבל אולי ועם קצת מזל, אימו עדיין בחיים. בהצלחה.

דרך אגב, באחד הפרקים האחרונים של האח הגדול, היה קטע בדיוק כזה. פרידה הגיע מעוני, אמילי מעושר, ופרידה מתפוצצת על אמילי כמו משוגעת על לא עוול בכפה, כי אמילי יש לה, והגיעה ממשפחה שיש לה, כי ההורים שלה התנהלו נכון, בשעה שפרידה אין לה, והגיעה ממשפחה שיש לה, כי ההורים שלה התנהלו לא נכון. אז בואי על ההורים שלך. מה את באה על אמילי? מה הקשר? 😂

כי שורף לראות שלאמילי יש ולך אין? ומי אשם בזה? אמילי? מתוקה, בטענות פני אל ההורים. לא אלו שיש להם י'מצחיקה, י'הזויה, י'מדומיינת (למרות שאני עדיין אוהב אותה והיא עדיין המתמודדת המועדפת עליי לזכייה) 😂

וזה בדיוק הלקח שסבא, נוסטלגיה ודיברגנט צריכים ללמוד.

פרידה:

צפה בקובץ המצורף 114267

אמילי:

צפה בקובץ המצורף 114268

אין שום הצדקה למחיקת פוסט בגלל ביקורת קלה, לגיטימית ונטולת קללות.

עיקר הדיון היה עליי, ואין לי בעיה עם השרשורים עליי, בלי קשר אם הם שרשורים טובים, רעים או ניטרליים.

לכן, ובסופו של דבר, ולאור שתי הנקודות הנ"ל, לא הייתה שום הצדקה למחיקת הדיון.

לכן ביקשתי גם ממשה להחזיר שני פוסטים עליי שהוא מחק, וברוב טובו הוא הסכים.

גם אני מסכים איתך ועם ai27 על הערך של שיתוף פרטים מהחיים האישיים.

רק תעריכו את זה שאני משתף פעולה עם ההשקפה הנ"ל, הרי אתם רואים כמה אש אני חוטף על זה מכל המסכנים.

לא שזה מזיז לי אפילו את השערות על הביצים, הרי אילו האריה אינו מתעניין בדעתן של הכבשים, אז בוודאי שהדרקון אינו מתעניין בדעתה של הנמלה, אבל בכל זאת.

נראה לי שסיימנו?

צפה בקובץ המצורף 114269
|רמקול| סבא של כיפה אדומה, תהנה מהפירות "שקצרת" בכך ששיחררת אותו מחסימותיו ונלחמת עבורו, אך ככה זה שמכניסים ראש בריא למיטה חולה |נחמה|
הדו פרצופי הזה לא מסתפק ללכלך עליך בפורום שלך אלא עושה זאת בעוד פורומים כמו למשל בתגובה #9 שלו בשרשור בפורום אקטואליה.
להנאתך (סבא), אצרף גם צילום מסך:
מחפ על סבא.png
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
|רמקול| סבא של כיפה אדומה, תהנה מהפירות "שקצרת" בכך ששיחררת אותו מחסימותיו ונלחמת עבורו, אך ככה זה שמכניסים ראש בריא למיטה חולה |נחמה|
הדו פרצופי הזה לא מסתפק ללכלך עליך בפורום שלך אלא עושה זאת בעוד פורומים כמו למשל בתגובה #9 שלו בשרשור בפורום אקטואליה.
להנאתך (סבא), אצרף גם צילום מסך:
צפה בקובץ המצורף 114336
תודה שאתה מיידע אותי\(כי אני לא מרבה לבקר ביתר הפורומים) תראה זה נכון שעזרתי לו מאד וככל שיכולתי
אבל בתוך תוכי הייתה לי תחושה שמדובר ב"ילד זבל", כלומניק, שלא שווה כלום.
כיום בדיעבד אני מצטער שעזרתי לו בכלל. |פנים|
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
תודה שאתה מיידע אותי\(כי אני לא מרבה לבקר ביתר הפורומים) תראה זה נכון שעזרתי לו מאד וככל שיכולתי
אבל בתוך תוכי הייתה לי תחושה שמדובר ב"ילד זבל", כלומניק, שלא שווה כלום.
כיום בדיעבד אני מצטער שעזרתי לו בכלל. |פנים|
אז אני סתם נפלתי עליך משום מקום ואתה הקורבן החף מפשע שלי. אהבתי. אתה צריך לכתוב סיפורי מדע בדיוני :)

ועכשיו נספר את הסיפור האמיתי, גם אם בקיצור נמרץ, על-מנת שתוכל לקוראו.

כבר בפתח דבריי חשוב להבהיר שלא מדובר בהצטדקות או כתב הגנה. אני עומד מאחורי מה שאמרתי. אני פשוט רוצה להסביר למה זה הגיע לך.

דבר ראשון, בוא נתחיל מעצם זה שאף-פעם לא עשית בשבילי שום דבר יותר מידי "וואו" במהלך המלחמה. רק בתור התחלה, בוא ניזכר שהיו לי בזמנו ארבע חברים מנהלים, כך שממש לא נזקקתי לך ספציפית בשביל שחרורי חשבונות, ואכן שחרורי החשבונות שלי התחלקו בין מספר מנהלים, כך שלא כל שחרור חשבון שלי נעשה על-ידך, ולא פעם אתה ומשה הבעתם תדהמה עמוקה מחשבונותיי המשוחררים אחד לאחר השני ללא שזה היית אתה ששחרר אותם, כך שאם כבר, לא באמת נזקקתי לך כלל, אלא פשוט היית עוד אחד מהחברים המנהלים, ולכן גם עליך זרקתי מטלות שחרור, מתמרן עם מטלות השחרור בין המנהלים, כדי שכולם יראו שהם מסייעים בהצלחה למנהיג המהפכה. מה שכן, אם בכל זאת היה מנהל ששחרר אותי יותר מאחרים, זה אכן אתה, אבל לא באמת נזקקתי לכך בגלל האחרים. זה דבר ראשון.

דבר שני, גם אם היית החבר המנהל היחיד, עדיין קשה לחשוב על זה כעל תרומה שהיא מי-יודע-מה, בהתחשב בעצם כך שבסוף, כשבאמת חושבים על זה, לא באמת נזקקתי לשום שחרורי חשבונות כלשהם מכל מנהל כלשהו. כאילו, אנשים, אתם מודעים לעובדה ששלוש שעות עבודה זה ליטרלי חמישים חשבונות, כן? והנה סיבה שנייה למה אני לא באמת כזה נזקקתי לך, ולמה אתה, הדגנרט ונוספים מפריזים בהגזמה בערך של מה שעשית למעני. בגלל כל האמור לעיל עד כה, זה למה זה קרע אותי מצחוק ככה כאשר משה התכתב איתך בשביל לנסות לסגור איתך איזושהי עסקה מגוחכת שקרעה אותי מצחוק, לפיה אתה תפסיק לשחרר את חסימותיי, כאילו אין לי עוד שלוש חברים מנהלים בצד שמשחררים לי חשבונות, וכאילו שאני זקוק לכאלו בכלל מלכתחילה, גם אם לא היה לי אפילו אחד, וזה היה הדבר השני.

דבר שלישי, האמת היא, סבא, שאתה בעצם היית החבר המנהל הכי גרוע שלי. לא פעם התעייפת מהשחרורים, התווכחתי איתי בלי סוף על דברים שביקשתי ממך, בין היתר שחרורים שהזדקקתי להם, תקעת מגלות בגלגלים, ובקיצור, היית החבר המנהל הכי גרוע, ולא פעם נאלצתי להעביר מטלות שחרור שהטלתי ראשית כל עליך, לחיילים אחרים שלי במלחמתי נגד משה-החברים המנהלים האחרים. שלא לדבר גם על הפעם ההיא שבאמת בגדת בי והגעת לבסוף לעסקה עלובה ודוחה עם משה לפיה הוא יפסיק לשחרר אותי ובתמורה משה יפסיק להתעלל לך בפורום. לא כולל עוד שני סיפורי בגידה לפחות שאני זוכר. מזל שמעולם לא באמת נזקקתי לך.

דבר רביעי, ההתנהגות שלך אליי. חוץ מכל ההתעייפויות שלך מהשחרורים, הוויכוחים על השחרורים במקום לשחרר וזהו, ולפחות שלוש פעמים שאני זוכר שבגדת בי במהלך המלחמה, אתה אוהב להתגרות בי, לעלוב בי עלבונות ולקלל אותי, ייתכן שבגלל אותו רקע, עניין וסיבה כמו הדגנרט-כעס וקנאה על פערים סוציו-אקונומיים, אבל הסיבה לא באמת משנה. "ילד פרזיט", "לומד בהתכתבות", "משתמט מצה"ל", "לא בריא", "עלוקה", שלושים וחמש פעמים בקירוב עד כה שקראת לי הומו מזדיין בתחת, ואני אפילו לא יכול לחזור על מילה מסוימת שאני חושב עליה, אלו רק חלק מהדברים שאמרת לי, חשוב להזכיר, ללא כל התגרות קודמת כלשהי, כך שלמעשה, אני בעיקר רק מגיב לך, אז לא באמת יש לך על מה להתלונן או לבכות, בוודאי ובוודאי כאשר כבר בדבריי אל הכוכבית המצויה שאותם הדגנרט מצטט, מופיע לא פעם אחת אלא פעמיים העלבון שלך אליי, המגוחך, המנותק מהמציאות, ורווי חוסר המודעות העצמית, שבגינו הגיע לך מה שאמרתי, תחילה לך, אבל מסתבר שלא קראת, ואז לכוכבית, בזמן אחר ואירוע אחר, ואת זה דווקא לא ראית ואל זה אתה לא מתייחס ועל זה אתה לא מדבר. על שמיעה סלקטיבית כבר ידעתי, אבל מסתבר שיש גם ראייה סלקטיבית :)

בעיית חוסר המודעות העצמית דרך אגב, כשם שהיא מופיעה בסיפור של עצם זה שאתה קורא לי "לא יוצלח" בהתחשב בסיפור הפלאפל, ממשיכה ומוכיחה את עצמה גם פה, כאשר לאחר אין ספור התגרויות, רמיזות, קללות ועלבונות, אני סוף-סוף רק קצת מחזיר ומכניס לך הכי בקטנה שיש ואתה, זה לא שאתה עושה את עצמך, אתה באמת טיפש מספיק בשביל לחשוב שאתה הקורבן החף מפשע שלי, שזה הרבה יותר גרוע מאשר אילו היית רק מעמיד פנים שאתה עד כדי כך מנותק. טיפשות גרועה מצביעות.

ובעקבות כל האמור לעיל, בוודאי ובוודאי שאי-אפשר לקרוא לי כפוי טובה, שזאת תכונה שממש לא נמנית על תכונותיי, ושאותה אני אף מתעב, ומרבה לבקר אותך ואת הבור הפרימיטיבי על תכונתכם זאת.

וזה, זה היה הסיפור האמיתי.

תודה רבה לכולם :)
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
|רמקול| @סבא של כיפה אדומה, תהנה מהפירות "שקצרת" בכך ששיחררת אותו מחסימותיו ונלחמת עבורו,
לא. כפי מה שהוסבר בעמוד השני של השרשור "מסתבר שיש קורס שלם שעוסק ומדבר כל כולו על האנשים שלי. 'מחוננות וכישרונות מיוחדים' שמו" בפורום אקטואליה, אלו הפירות שהוא קצר בכל ההתגרויות שלו בי, העלבונות שהוא עולב בי והקללות שלו אותי, הכול על לא עוול בכפי וללא שעשיתי לו דבר.

קודם כל, השרשור המדובר:

מסתבר שיש קורס שלם שעוסק ומדבר כל כולו על האנשים שלי. "מחוננות וכישרונות מיוחדים" שמו. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

ועכשיו, עוד כפי מה שהוסבר שם, סבא לא באמת עשה למעני כזה הרבה, לא היה כזה חבר נהדר כמו מה שנדמה לך, כאמור-מתגרה, עולב עלבונות ומקלל, אז והיום, כמו גם, בוא לא נשכח, בגד בי מספר פעמים במהלך המלחמה, ולבסוף, אף-פעם לא באמת כזה נזקקתי לו, כך שאף-פעם לא באמת הייתי חייב לו מי-יודע-מה כזה הרבה, כך שמלכתחילה זאת לא הייתה יכולה להיות מי-יודע-מה כזאת כפיות טובה נוראה, גם אם הייתי אומר את מה שאמרתי סתם ככה כי בא לי ולא כי מגיע לו על כל היחס שלו אליי.

הוקרת התודה שעליי להכיר לסבא, אם אי-פעם הייתה כזאת, ממזמן אינה קיימת עוד ונגמרה, מכיוון שסבא ממזמן הגיע בסף היחס הרע שלו אליי אל הסף של היחס הטוב, כך שאני ממזמן לא חייב לו כלום, אם אי-פעם הייתי חייב משהו, והאמת היא שאני דווקא ממש עדין איתו.

עוד כפי מה שהוסבר באותו שרשור, ניסיון מגוחך וכושל זה לסכסך ביני לבין הסבא הוא תגובה נואשת הנובעת מתוך הפציעה הקשה של הדברים שאמרתי לך יום קודם לכן, ושמופיעים במעלה עמוד זה, בתגובה 26, וניסיון סכסוך מגוחך וכושל זה הוא בסה"כ ניסיון לנקום.

ההודעה שלי שפצעה אותך כל-כך מהיום הקודם, ושבעקבותיה נואשת לנקום:

__צילום מסך_25-8-2024_225958_www.tapuz.co.il.jpeg

הקטע המצחיק, הוא שאתה כל-כך טיפש, שבאת לקלל, ובכלל יצאת מברך. ממש יש פתגם כזה האומר "בא לקלל, ויצא מברך". זאת אומרת מישהו שבא לעשות נזק ובסוף עשה תועלת. זה יותר פתגם מאשר מציאות, כי זה לא דבר שרואים אותו הרבה, כי באמת צריך להיות ממש ממש מפגר, ברמות פשוט אחרות, כדי לבוא לעשות נזק ובכלל להועיל, אבל אם יש מישהו שמסוגל להיות עד כדי כך מפגר, אז אני מניח שזה אתה 😂

כפי מה שהוסבר באותו שרשור, הקטע המצחיק, ומה שלא ידעת, זה שלמעשה אמרתי בדיוק את אותו הסיפור עם הפלאפל לסבא, ואף חזרתי על הסיפור שלוש פעמים בהודעה אחת, בהודעה לסבא, ישר בפרצוף שלו, ביחד עם עוד כמה עלבונות משפילים, כך שלמעשה רציתי שיקרא את הדברים, ורציתי להיכנס בו, כתגובה קטנה יחסית על כל היחס המזעזע שלו אליי, כניתן לראות בתגובה שכתבתי לו:

__צילום מסך_25-8-2024_22529_www.tapuz.co.il.jpeg

לקוח מפה:

את הלמבורגיני אוונטאדור הפסיקו לייצר ב-2022, ואותה ירשה הלמבורגיני רוולטו, אבל אני נאמן, ונשאר עם אותו חלום ישן, על למבורגיני אוונטאדור | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

סבא לא הגיב, וחשבתי שסתם אין לו מה לענות לאחר שכוסח כל-כך טוב והועמד במקומו בצורה הזאת. מה שלא ידעתי, זה שהוא מעולם לא קרא את הדברים מלכתחילה.

את זה גיליתי בעקבות ניסיונך הנואש והמגוחך לנקום על הפציעה הקשה שפצעתי אותך בהודעה מספר 26 בשרשור זה, כך שחזרת על הדברים שלי לכוכבית מצויה בפני הסבא מבלי לדעת שכבר אמרתי לו את הדברים ישירות בפרצופו שבועות קודם לכן ורציתי שיקרא אותם, ורק אז ובעקבות תגובתו אליך גיליתי והבנתי שמעולם לא קרא את הדברים מלכתחילה, כך שלמעשה כן היה צורך קונקרטי לחזור על הדברים בפניו.

באת להזיק, ובכלל נורא הועלת.

לאחר התגלגלות המאורעות הזאת, בדיוק בשיא האושר שלך וכשהטעם המתוק של הנקמה עדיין בפיך, לא נותר לי אלא לעדכן אותך במשמעות האמיתית של כל התגלגלות המאורעות:

__צילום מסך_7-9-2024_125654_www.tapuz.co.il.jpeg

משהבנת את המשמעות האמיתית של מעשיך, הנקמה נלקחה ממך, הטעם המתוק של הנקמה הפך לאפר בפיך, וכאשר גילית שלאחר מה שפצעתי אותך קשה כל-כך, באמצעות מילים שכמה שהן היו אמתיות, ככה הן היו כואבות, לא רק שלא הזקת, אלא אף הבאת עבורי תועלת גדולה, הבן-אדם שפצע אותך קשה כל-כך ושכל-כך נואשת לנקום בו, רמת העצבים שלך, באופן טבעי ומובן, הגיעה אל הסטרטוספרה :):

__צילום מסך_7-9-2024_13018_www.tapuz.co.il.jpeg

עד עצם היום הזה, לא הצלחת לנקום מעוולם, ונותרת להתבשל במיצים של עצמך, אחרי שלא רק לא נקמת, אלא נורא עזרת לבן-אדם שפצע אותך. עם יד על הלב? קשה לדמיין את רמת העצבים והשריפה 😂

כאמור, שוב פעם, אני חייב לך בענק. אם אתה צריך ממני משהו אז פנה אליי. אשמח לשיתופי פעולה נוספים בעתיד.

image.jpg
אך ככה זה שמכניסים ראש בריא למיטה חולה |נחמה|
כפי מה שהוכח בהודעה מספר 26 של שרשור זה, שפצעה אותך כל-כך, אך אני מניח שאני לא צריך להיות מופתע שלא למדת, מפגרים הרי לא לומדים, וכל האתר הזה ואשתו העידו עליך שאתה מפגר כולל סבא, אני אינני מיטה חולה:

__צילום מסך_25-8-2024_225958_www.tapuz.co.il.jpeg
הדו פרצופי הזה
דו-פרצופיים כל הזמן אומרים דברים שונים לאנשים שונים ו"משחקים אותה" עם אנשים. לא אומרים את אותו הדבר לכולם ואומרים לכולם את האמת ומה הם חושבים עליהם ישר בפרצוף שלהם כשם שהם אומרים בדיוק את אותם הדברים לאנשים אחרים 😂:

מחפ על סבא.png
__צילום מסך_25-8-2024_22529_www.tapuz.co.il.jpeg
לא מסתפק ללכלך עליך בפורום שלך
באותו המשפט שבו אתה קורא לי דו-פרצופי אתה מודה שאני כותב לסבא ישר בפרצוף בדיוק מה אני חושב עליו, אז איפה הדו-פרצופיות? כמה מפגר אפשר להיות? :ROFLMAO:

בעצם, אני מעדיף שלא תענה על זה :ROFLMAO:

אלא עושה זאת בעוד פורומים כמו למשל בתגובה #9 שלו בשרשור בפורום אקטואליה.
להגיד לך תודה על זה שאתה מראה לו את מה שאמרתי עליו לכוכבית מצויה, ואת מה שבעצם כבר כתבתי לו מספר שבועות קודם לכן ישר בפרצופו ולא היה לי מושג שהוא לא קרא, כבר אמרתי? תודה ענקית. באמת. כאמור, אני גם מזכיר לך שאני חייב לך. אם אתה צריך משהו, אז אני הכתובת.
להנאתך (סבא), אצרף גם צילום מסך:
מחפ על סבא.png
סבא כמובן לא נהנה, אלא כוסח על-ידי דרכך לאחר שעזרת לי והראית לו את מה שמעולם לא היה לי מושג שהוא לא קרא כאשר כתבתי את הדברים לראשונה וישר בפרצופו, ולא בפעם אחרת כשאמרתי את הדברים לבן-אדם אחר (כעת אני לא יכול שלא לתהות לעצמי מה עוד הוא לא קרא. אם הוא נפגע ככה משטות שכזאת, האם זה אומר שהוא לא קרא גם דברים אחרים שאמרתי לו, שהינם חמורים בהרבה?).

אתה כמובן גם כן לא נהנית, מכיוון שתוכניתך הייתה לנקום על הפציעה הקשה שפצעתי אותך בהודעה 26, אך לבסוף כפי מה שחשפתי בפניך, רק הועלת לי.

נראה שהיחיד פה שנהנה, זה אני 😂

giphy (2).gif
 
נערך לאחרונה ב:

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
שוב פעם תמונות של גברים?
אבל זה כבר שיפור מה לעומת התמונות של ילדים. |פנים|
פסילה רביעית.

אפילו את השלוש שורות שמעל שלושת התמונות כאב לך לקרוא? עד כדי כך אתה בן-אדם טיפש?

העיקר שאתה מתיימר להיות בן-אדם שקרא ספרים בגובה של בניין.

אתה בטוח שלא חלמת את זה?

אם לא אז האפשרות האחת הנוספת היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה אם התכוונת ספרים שעומדים אחד על גבי השני בעמידה במקום בשכיבה ושאלו ספרי קומיקס.

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg
בדיעבד זה מה שהוא מספר לנו.
אבל אף אחד מאיתנו לא יודע האם זה נכון..
יכול להיות שהוא בכלל ממוצא תימני שחום עור קשיש בן 60 שמנסה לעבוד על כולנו. ;-)
תפסת אותי 🤷‍♂️

 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
פסילה רביעית.

אפילו את השלוש שורות שמעל שלושת התמונות כאב לך לקרוא? עד כדי כך אתה בן-אדם טיפש?

העיקר שאתה מתיימר להיות בן-אדם שקרא ספרים בגובה של בניין.

אתה בטוח שלא חלמת את זה?

אם לא אז האפשרות האחת הנוספת היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה אם התכוונת ספרים שעומדים אחד על גבי השני בעמידה במקום בשכיבה ושאלו ספרי קומיקס.

צפה בקובץ המצורף 114252

תפסת אותי 🤷‍♂️

אין פה מה לתפוס..
אל תשכח שאני "שועל פורומים" זקן ו-וותיק שראה כבר הכלללללל.
אני לוקח בערבון מוגבל המון דברים שאנשים מספרים.
איתך באופן מיוחד הערבון הוא גם מוגבר. :)
 
למעלה