אתמול קניתי זוג תוכונים

avidadon

New member
אתמול קניתי זוג תוכונים

אחד לבן, והשני ירוק-צהוב..זכרים. חמודים כאלה.. קניתי להם כלוב גדול יחסית שיהיה להם מרחב תעופה. נראה לי שהם טיפה בשוק... אני מקווה שהם יתרגלו. יש לי כמה שאלות: 1.לא ראיתי שהם שתו מהמתקן, האם זה צריך להדאיג? 2. האוכל ששמתי להם (קנוי, שנראה כמו שומשום), האם צריך להחליף את מה שיש במתקן? כי נראה לי שהם פיצחו את הזרעונים ויש שם רק קליפות.. איך אפשר לדעת?
 

רואי

New member
אז ככה

קודם כל מזל טוב על התוכים. פעם ראשונה? בכל מקרה, אני מבין שהם אצלך מעט זמן וזה טבעי שהם עדיין לא שותים. תן להם להתרגל למקום ותוך יום יומיים הם יתחילו לשתות...אל תשכח גם שתוכים לא שותים הרבה כמו שהם אוכלים אז הסיכוי שתראה אותם שותים לא גדול במיוחד. הייתי ממליץ שתתן להם קצת פרטיות ביומיים הראשונים כדי שיתרגלו למקום החדש. אבל אל תדאג, הפ כבר ישתו.. בקשר לאוכל,לפי מה שהבנתי קנית להם דוחן, זה האוכל שלהם. הם אכלו ויש את הקליפות למעלה. אין צורך להחליף את הכל כי הרבה אוכל יתבזבז,לכן אני אתן לך רעיון: קח את הקופסא של האוכל לחלון ותנשוף על זה. הקליפות שהן קלות, יעופו ברוח ומה שישאר זה רק הגרעינים המלאים.. תהנה
 

theshark

New member
לגבי תזונה, רצוי ואף מומלץ

לתת להם ירקות ופירות. דוכן לבד לא מספק להם את כל הויטמינים והמינרלים שהם צריכים. כמו כן אפשר לתת להם גם ביצה קשה. הם עבור תראומה תן להם את הזמן להתאקלם. אסור לתת שוקולד, אבוקדו ולאחרונה שמעתי שגם עגבניות לא בריא להם.
 

geva

New member
עגבניות- חומצי מאוד

ולכן לא מומלץ לתת לתוכים ד"א שמעתי שגם לבני אדם עגבניה לא הדבר הכי בריא...... ואת זה שמעתי ממגדל בעלי חיים שאחראי על פינת חי.
 

avidadon

New member
תודה לשניכם..

בקשר לירקות והפירות... אתם בטוחים שזה לא מזיק? כי המוכר אמר לי שבשום אופן אסור...
 

immortal fairy

New member
../images/Emo4.gif

אני מביאה לתוכים לאכול תפוז, וגם יש שקיות מיוחדות של אוכל שמשרים במים במשך הלילה ובבוקר נותנים לתוכים לאכול (מן תערובת ירקות כזו) הפירות והירקות מזינים אותם בווימינים שהם לא מקבלים מהתערובת הרגילה.
 

סינאן

New member
סינאן

שלום ככה ישתו כמה שבא להם ומתי שבא להםכך גם האבן גיר [ כעיקרון הם אוכלים בבוקר ולפני השינה לתת להם תפוח עץ,מלפפון,קישוא,גזר,ענבים,חסה א ס ו ר שוקולד ואבוקדו
 
למעלה