אתמול ראיתי סרט תמים

baglemaster

New member
אתמול ראיתי סרט תמים

ופתאום, בלי שום אזהרה מוקדמת, צצו להן הפנים של לורד דוקו, הלוא הוא דארת' טיראנוס. איך הוא הגיע לשם? ברצינות, אני מבין שזה אותו שחקן וכל זה, אבל הוא פשוט היה נראה בדיוק כמו דוקו. הוא לא שינה כלום במראה שלו... אותי זה הצחיק...
 

DDN

New member
ומה היה אותו סרט תמים?

מסקרן אותי לדעת, כי ראיתי את כריסטופר בכמה וכמה סרטים, ובאף אחד מהם הוא לא היה תמים! ווילי וונקה? תראה לי רופא שיניים תמים אחד שר הטבעות? תמימות והשייח' יאסין לא הולכים ביחד מצפן הזהב. . .. . אני לא יודע בדיוק מי הוא שם, אבל תמים הוא לא!
 

emh

Member
אני לאחרונה נתקלתי בו בסרט...

סליפי הולו. (וגם הקיסר היה שם במקרה, בכלל בסרט היתה אווירה של הצד האפל)
 

Y. Welis

New member
מקדיארמיד היה גם ב'אליזבת' עם הלן מירן

מיני סידרה שעברה לאחרונה ב'הולמארק' - ומיד הבחנתי בו. גם בתפקיד המשני שהוא היה בו, אחד מהפקידים של המלכה, עם ראש מכוסה כל הזמן ושיער דליל, הוא היה מרשים.
 

murphy13

New member
ועוד תפקיד שלו

מקדירמיד הופיע גם כד"ר פופר בדרמה הדוקומנטרית "הילסבורו" המתארת את האסון בחצי גמר הגביע האנגלי, באפריל 1989.
 

baglemaster

New member
מצפן הזהב

הוא לא אמר הרבה... יכול להיות שהוא אפילו דמות נחמדה. אבל עדיין הרג אותי מצחוק זה שהוא היה שתי טיפות מים דוקו. הקטע הוא, ששחקנים כשהם משחקים בסרטים שונים נראים אחרת (מתאפרים שונה, צובעים את השיער אולי, משנים את המשקל) והוא לא! בכל הסרטים שהוא משחק בהם הוא נראה כמו דוקו!
 

DDN

New member
לא לא. הפרצוף שהוא עשה הרבה שהוא לא דמות

נחמדה. רואים לו את זה בעיניים.
 

Gilliana

New member
והתפקיד של כריסטופר לי, בה"א הידיעה...

... הוא כמובן סקאראמנגה, ב-"האיש בעל אקדח הזהב".
 

DDN

New member
זה הבונד שהדבר היחיד שאני זוכר ממנו

זה הפסקת חשמל שחירבה לי חצי סרט (בזמנו במרתון של ערוץ 1) בכל מקרה, הוא היה שם צעיר ויפה לא? ממש לא דוקו
 

henney

New member
את זה רק בנות יכולות לשפוט!

הידד לקהילת הבנות בפורום הזה!
 

murphy13

New member
חידה

ישנם שלושה שחקנים שהופיעו בסרטי "מלחמת הכוכבים" וגילמו רשעים בסרטי ג'יימס בונד: ג'וליאן גלובר - גנרל וירס ב"אימפריה" וקריסטטוס ב"לעיניך בלבד" ג'ון הוליס - לובוט ב"אימפריה" ובלופלד ב"לעיניך בלבד" - מופיע בסצנת הפתיחה ומושלך ע"י בונד לארובה תעשייתית כריסטופר לי - סקרמאנגה, הרשע הכי לא מרושע בסרטי בונד. אם היה סרט בונד שצפיה בו גזלה מזמני, הרי זה "האיש בעל אקדח הזהב". הרשע היה נחמד, המחסל היה גמד (ופחות מפחיד מקני בייקר), לא היתה מזימה שאיימה על העולם. סתם רוצח שכיר שרצה תחנת כח סולארית (שאילו פעלה, היתה מונעת למישהו הפסקת חשמל). החלק הטוב היה אתר הצילום תאילנד). נראה לי שזה גם היה אחד מסרטי בונד הכושלים ביותר קופתית. כמובן, ישנו ג'רמי בולוך (בובה פט) שהופיע בשלושה סרטי בונד, בתפקידים שוליים.
 

Gilliana

New member
thanks for the info

However - למרות כל האמור לעיל בעניין "האיש בעל אקדח הזהב", לטעמי זהו אחד מסרטי בונד המוצלחים ביותר וכמובן , מהאהובים עלי ביותר, אולי דווקא משום שהוא לא כ"כ בומבסטי.
 

SIDIUS

New member
אתה מתכוון

שהוא היה לבוש בבגדים של דוקו? (הגלימה והכול)
 

henney

New member
וואו אני זוכרת שראיתי את הסרט

כשראיתי את צ'רלי והשוקולדה ופתאום פניו של הרוזן דוקו הגיחו אלי חשבתי שהתבלבלתי בטעות בסרט או משהו והתגובה הראשונה שלי הייתה "מה לעזאזל?! למה הרוזן דוקו לבוש כמו רופא שיניים לכל הרוחות?" וחברה שלי שהייתה איתי אמרה לי באוזן "תגידי, זה לא הבנאדם הזה שיש לך פוסטר שלו!?". מה שחשבתי זה " 'בן אדם הזה' ?! האיש הוא אגדה!" אבל מצד שני... לכו תסבירו את זה לאדם שמעדיף ליראות סטאפ אפ בפעם המיליון ואחד...
 
למעלה