אתרים בנושא NLP

falcor11

New member
אתרים בנושא NLP

מצאתי אתר בנושא למתחילים. אם יש לכם אתר בנושא תפרסמו אותו. ואני מבקש, בלי אתרים של פרסומים של קלטות או ספרים למכירה נמאס לי פשוט למצוא מליון אתרים כאלה בנושא הNLP או היפנוזה אם אתם יכולים לתת אתר עם תוכן, או אפילו הכי טוב לינק לאיזה EBOOK
 
מה דעתך על האתר של מרכז רטר?

תודה על הקישור לאתר אני אכן אבדוק אותו. מאחר ויש המון אתרים על דמיון מודרך ועוד יותר על NLP באמת אפשר ללכת לאיבוד. אתה מוזמן לבקר באתר שלנו (להביא את הסמן על השורה של מרכז רטר).האתר שלנו מכיל הרבה חומר תאורטי ומעשי על שני הנושאים והוא גם בעברית. ואם זה לא מספיק אשמח לפגוש אותך באחד מערבי המבוא שהם בחינם. פרטים באתר.
 

falcor11

New member
האתר יפה ומושקע אבל הוא מבוא בלבד

הוא נותן רקע רק מה זה NLP ועוד לפני שאני מתחיל ללכת לקורסים או לקנות ספרים אני מחפש יותר אתרים שיתנו לי מידע על איך להשתמש וטכניקות יותר לעומק, כדי שאני אוכל ליישם את זה ולראות אם זה מוכיח את עצמו
 
חומר על NLP

תודה על תשובתך. אכן בשלב זה האתר הינו רק מבוא. קרוב לוודאי שבעתיד הוא יכיל יותר. יש לנו כוונה לפרסם באתר אחת לחודש מאמר מקצועי, כל פעם על נושא אחר. קשה לי להאמין שתמצא אתר שמלמד שיטות. אבל אם כן אנא ידע אותי. אנו גם רוצים להכניס באתר שלנו קישורים לאתרים מומלצים של NLP. היום יש המון אתרים ורובם אכן רק עושים פרסומות. אם זה לא קשה לך, כל אתר שאתה ממליץ להודיע עליו בפורום אודה לך. בהזדמנות זו אזמין אותך לאחד מערבי המבוא שלנו (הכניסה חינם). בערב זה אנו מסבירים יותר בליווי הדגמות. שווה להגיע וזה לא מחייב. ולסיום נקודה למחשבה. האם אפשר ללמוד לשחות מספר או מאתר? ולרקוד כן אפשר ללמוד מקריאה? מנסיוני אין תחליף למורה או מדריך שאפשר לשאול שאלות, להתייעץ, לקבל פידבק על התירגולים. אולי כדי לך לשמוע מאחרים שלמדו NLP. נראה שמשהו מושך אותך ומסקרן אותך. מה האינטואיציה שלך אומרת?
 

אינטגרל

New member
האתר לא מכיל תוכן אמיתי..

אין לכם אולי המלצות לאתרים בעלי תוכן על SELF NLP? נכון - אין תחליף למורה.. אבל בשביל מה יש פורם?.. וחוץ מזה .. אם הבעיה קטנה.. או שהבן אדם בישיין.. לא חבל על הכסף?
 
אם הבעיה קטנה

אז היא לא באמת חשובה מספיק כנראה בשביל אותו בעל הבעיה, שכן לחפש חומר באינטרנט ואז לנסות ולעשות את הטכניקות לבד דורש הרבה יותר מאמץ. דבר שעלול להראות שהבעיה קצת יותר מעיקה מבעיה קטנה. אם הבנאדם ביישן אז אדרבה, שיגש למטפל, גם בישנות ניתן לשנות. ועל הכסף לא חבל!! אם הכסף עוזר לך לפתור בעיה מעיקה יותר מהר מאשר אם היית מנסה לפתור אותה לבד, אז זה לא שווה???!!! מיק.
 
מעט אתרי תוכן על נל"פ

א. ניתן לעשות חיפוש באינטרנט עם המילים NLP &Articles - חיפוש כזה יניב הרבה תוצאות. ב. להלן מספר אתרים עם מאמרים מעניינים: http://www.inspiritive.com.au/articles.htm http://www.nlp.com/nlp-products/special_offers.html http://carmine.net/articles/ http://nlpuniversitypress.com/ <-- כאן יש אנציקלופדיה שלמה על נל"פ !!! http://www.nlpu.com/archive.htm <-- אחד האוספים הגדולים ביותר של טכניקות!!! http://www.purenlp.com/newsletr.htm <-- כאן ניתן להרשם לnewsmail אשר נותן פעם בחודש טיפים מדהימים ושווים שידברו בעיקר לאנשים אשר מבינים בנל"פ אך גם לאחרים, האתר של ג´והן לה-ואל , השותף של ריצ´רד בנדלר כיום. http://www.lambent.com/archives/archive.html יש לי עוד המון אתרים ומאמרים... אין לזה סוף!! הרעיון האמיתי הוא ללמוד לעשות NLP או כמו שריצ´רד בנדלר אומר: "תלמדו ליצר נל"פ, ולא להיות תוכים" בהצלחה מיק.
 
תודה לך מיק! ../images/Emo142.gif

תודה רבה לך על רשימת האתרים. אני אשמח לצרף אותם לרשימת הקישורים שלנו. ואם אתה נתקל בעוד אתרים שאתה מוצא שהם רלוונטיים, אתה מוזמן להעלות אותם בפורום ואני אעדכן את הקישורים בהתאם. הגר
 
בכיף הגר

בזמנו (לפני שנאלצתי לפרמט את המחשב ) היו לי כ 40 אתרי תוכן על נל"פ ועוד הרבה אתרי תוכן על תחומים קרובים כגון, היפנוזה, דמיון מודרך, חשיבה מתקדמת, ועוד ועוד ועוד... כיום יש לי חלק משוחזר, ובתקווה אני אנצל את ההזדמנות הזו, ואשחזר עוד.. אשמח להעבירם אליך תוך כדי שאני משחזרם, כך שתוכלי להוסיפם.. שיהיה סופ"ש מדהים מיק.
 
עוד אתרי מאמרים

http://www.appliednlp.com/articles.asp http://www.trance.dircon.co.uk/nlp.html <-- הסבר על NLP ו על TIME LINE THERAPY http://www.neurosemantics.com/ <-- עוד אתר עם המון המון חומר!! http://www.devco.demon.co.uk/ <-- באתר זה ניתן ללמוד על דויד גרוב, שהזכרתי בהודעה אחרת ועל "שפה נקיה". http://www.devco.demon.co.uk/ <-- מאמר על איך לשאול שאלות.. תהנו מיק.
 
למעלה