את"א: על איזה קורסי חטיבה שניה כדאי לוותר?

BlackUnicorn

New member
תאגידים? חחחח (אני בטראומה כרגע)

תלוי לאיזה כיוון אתה מתכוון ללכת. אני למשל מתכוונת לוותר על כל מה שקשור במסחרי - דיון מסחרי, מיסים וכו' - כי כל הנושא הזה בכלל לא מדבר אליי. מצד שני, אם לא מעניין אותך המגזר הפרטי, אתה יכול למשל לוותר על דיני משפחה. בוא נלך הפוך על הפוך. אומרים שהשילוש הקדוש: מנהלי-תאגידים-קניין. גם חשוב - סד"פ וסד"א. אתיקה מקצועית. ראיות. כל השאר - לשיקולך (אלא אם כן פספסתי משהו..)
 

Atenolol

New member
דיני מיסים

המרצה באתיקה סיפר שגורם חזק לתביעות רשלנות נגד עורכי דין הוא שהם ויתרו על דיני מיסים
 

BlackUnicorn

New member
בוקשפן. פשוט דרישות מוגזמות

משפט שהוא אמר שלשום בשיעור: "אני רוצה שכשאני אעיר אתכם ב- 2 לפנות בוקר, אתם תדעו כל פרט קטן מכל החומר של כל הסמסטר". לא מעניין אותו שיש עוד קורסים, לא מעניין אותו שהוא נותן מעל 1200 עמודים, לא מעניין אותו כלום...
 

Scarlight

New member
שאלה צעירה

תוך כמה זמן אתם אמורים לסיים 1,200 עמודים (שנה, סמסטר...)?
 

Atenolol

New member
1200 עמודים...

מדובר פה על קורס סמסטריאלי, ועל עמודי מקראה שהם מאד צפופים (צילום בהקטנה). נשמע בלתי אפשרי לעשות כמה כאלה כל סמסטר, וזה באמת די בלתי אפשרי. בשנה א' מזיעים קשות, ולאט לאט מוצאים דרכים להתמודד עם זה.
 

Scarlight

New member
עמודי מקראה אני מכיר

אבל כרגע המקסימום אצלנו (שנה א, את"א) הוא 850 עמודים בקורס שנתי. זה באמת נשמע בלתי אפשרי...
 

BlackUnicorn

New member
תכל'ס, חוץ מעבודות אני לא טורחת לקרוא

פס"דים, אני קוראת תקצירים / סיכומים. במקרה של תאגידים אני מסתפקת ברציו-ים, במילא רוב הפס"דים הם מהשנים האחרונות כך שהרציו-ים טובים ומספקים (תלוי למי, כן?). אבל עדיין, הדרישות שלו גורמות לי לשאול את עצמי למה לקחתי את הקורס הזה..
 
1200 עמודים זה בדיחה

1200 עמודים לא ראוי שסטודנט יקרא לא בסמסטר ולא בשנה. זה לא יותר מבדיחה ואין בזה שום טעם מועיל , רק עבודה סיזיפית .
 

Atenolol

New member
יש משהו עמוק בגישה הבוטה שלך

זה מזכיר לי מאמר של אורית קמיר שקראתי לאחד הקורסים, על תרבות ה"סמוך" בתרבות ובמשפט בישראל. לתת 1200 עמודי מקראה בקורס אחד מעמיד את הסטודנטים מול משימה שהיא די בלתי אפשרית. לגישתה של קמיר, מטלה כזו מציבה את הסטודנט במצב חירום מטורף, בו כל האמצעים והאלתורים כשרים. זו בעצם הנעה והכוונת התנהגות של הסטודנטים לכוון בו הם מתבססים על תקצירים מהאינטרנט ומחברות בחינה עתיקות. יתר על כן, זו בעצם הכרה של המרצה והפקולטה בכך שאין דרך אחרת לשרוד. מעניין.
 
למעלה