באיזה עכבר אתם משתמשים?

aaa123

Member
באיזה עכבר אתם משתמשים?

חיפוש קצר בגוגל הביא אותי ללינק המצורף. אני רואה טווח מחירים בין 60 ש"ח לכמה מאות שקלים ורציתי לשאול מה בדיוק היתרון של העכברים היותר יקרים ביחוד שנאמר לי שאפשר להשיג עכבר טוב בפחות מ100 ש"ח. האם העכבר בלינק מספר 2 הוא עכבר אידיאלי מבחינת המשחקים של שאפו, ואם כן מה בדיוק היתרון של העכברים היקרים יותר,ואם מדובר ביתרון שלא רלבנטי למשחקים של שאפו(יכול להיות שאני יכול לקרוא בחוות דעת שם אבל בכל זאת אני מעדיף לקרוא חוות דעת של אלו שמשחקים במשחקים של שאפו).
 

kd78

New member
Logitech Pilot

התשיעי מלמעלה בלינק השני שהבאת. עכבר אופטי פשוט ואמין, יש לי אותו כבר כמה שנים טובות והוא לא דורש שום תחזוקה. לא ניסיתי עכברים מתוחכמים יותר אז מעניין יהיה לקרוא חוות דעת של מישהו שכן ניסה לשחק עם כמה סוגים שונים.
 

kd78

New member
עכבר אופטי

בכל מקרה אם משום מה אתה עדיין תקוע עם עכבר גלגלת, כל עכבר אופטי פשוט של לוג'יטק או מיקרוסופט ישפר באופן משמעותי את חוויית המשחק שלך.
 

aaa123

Member
העכבר שיש לי בבית הוא אופטי תוצרת GPT

לא קניתי אותו ישירות בחנות כך שאני לא יודע מה המחיר שלו אבל בדיקה מראה שהוא כנראה זול יותר ובצדק(ואני מוצא עכבר תוצרת GPT גם במחיר של 30 ש"ח). באיקס פלוס וואי הוא יחסית לא יוצר לי בעיות כי אני בדרך כלל מקליק על ספרות קרובות ויכול לעשות את זה מהר אבל גם שמדובר במרחקים גדולים וגם שמדובר בפול הוא עושה לי בעיות. אחליט סופית איזה עכבר להזמין בימים הקרובים. אם לא תהיה סיבה מיוחדת שלא להזמין את העכבר שאתה משתמש בו אז אזמין אותו.
 
עכבר גלגלת.. אם תחליף מו שאני אחלפתי אז

יהיה לך ממש ממש קשה להתרגל מחדש לעכבר גלגלת לא יכולה לסבול את זה
מעצבנת אותי הגלגלת
 

aaa123

Member
אני מאמין שעכבר טוב יכול לתת יתרון כמעט בכל

משחק. אני כותב כמעט כי בספידיטייפ העכבר כלל לא משנה. לדעתי יתרון משמעותי יכול להיות בפול 9 כדורים מהג'ונג הפוך ,וגם בליצנים עבור מי שברמה גבוהה.
 

aaa123

Member
שכחתי שגם בפורמולה נט אין משמעות לעכבר

ואותו דבר גם בצוקצוק לפי שאפו או בשם היותר ידוע מבחינתי טטריס.
 
למעלה