באתי לדווח על עוד יום אדום

אפיפני

New member
באתי לדווח על עוד יום אדום

איזה טוב שיש פורום פוסטמודרניזם תמיד אפשר למצוא פה חבר/ה שמבין מה זה יום אדום, אבל על באמת, והיום יש מושג חדש: קבס . יום אדום שמלווה בהרגשת קבס . איזו מילה יפה קבס. חבל רק שההרגשה של זה רעה.
 

אלי00

New member
קווס זה גם שם של איזה משקה אלכוהולי

אני לא מבין מה זה יום אדום.
 

nooriko

New member
אפיפני! משתתפת ב--

לדעתי קבס זה הכי מסריח בעולם. אבל אולי נחמד באמת שיש מילה כזאת מדוייקת וקולעת לתיאור האדום הספציפצי הזה - קבס. אוי בעח..
 

אמק

New member
קבס זה באמת הכי מאכזב

לא שאפשר להפוך קבס למשהו פרודוקטיבי אבל רגע לפני הרגשת הקבס מוטב לשמוע איזו אופורה בווליום גבוה,מנסיוני זה לא מגיע לשלב הקבס. בחיי אם מישהו יעזור לי להפסיק לעשן אני מבטיח להיות נחמד לפחות שבועיים,פשוט נמאס לי מהסיגריות המסריחות. נו טוב זה לא עניין פוסטי מובהק, אם כי על הזין שלי הפוסטיות המבוהקת. רק שאני לא אחטוף פה קבס מהקשיקושים,דווקא חוץ מהסיגריות המסריחות היה לי אחלה יום ואני מבקש סליחה שאני זחוח.. נו זהו...חשבתי שיהיה לי מה לתרום בענייני קבס.
 
איך קבס יכול להיות מאכזב?

קבס זה אינסטינקט. אמק, אין לך כוח רצון (להפסיק לעשן)? הסיגריות יכולות עלייך? פחחח.....
 

אפיפני

New member
מתוק שלי אמק

תראה איך כמה שנים של שיחות - הפכו אותנו דומים. תגיד אתה התכוונת ברצינות לאופציה של לכתוב את זה בגלוי בפורום שם? אני שואלת כי בחיאדוני הלא קיים שהדבר היחיד שיעביר לי את הקבס זה לשבור את הסיסטמה השקרנית מתחת לשולחן ולהתחיל להעביר את הלכלוך ממתחת לשטיח ללמעלה. הכי צחקתי שאמרת לי שג'ולי היצור הכי מקסים שהיה לנו אי פעם באמנות הייתה שומעת את זה ומיד מקללת . כל כך חבל שהיא לא כותבת יותר ושאני לא מסוגלת לקלל חופשי כמוה אלא רק לנאץ בשפה מילונית (אם מדברים כבר על קבס) אני מפריחה פה בלון ניסוי . אני רואה שעניני הקבס שלי נוגעים לליבכם ובאמת קצת יותר טוב לי כבר מעצם חברתכם הלא מזייפת- אתם ניקים חד ראשים . אז מה אתם חושבים האם אני צריכה לשלם בבריאות מערכת העיכול שלי או לפלוט החוצה משהו שצריך להסתיר ושמישהו אחר יסבול מחוסר תאבון בגלל חוסר הגינותו
 

neoM

New member
קבס זה עלהכיפאק

ראשית מפני שאפשר באיזה שלב להקיא, וזה כבר משחרר אצלי את המיגרנה, נוסף על כך, זו הרגשה גופנית כלכך מובהקת והמילה המסמנת אותה כלכך מתאימה לה, שהפוסט עומד לידה נטול משמעות. אפיפני - אולי תספרי עוד קצת......
 

גופמן

New member
כבש זה מאוד שמן

עדיף טלה. אגב איך מבטאים את המילה קבס? keves או שמא kvas? אני זוכר שתמיד חשבתי שהדרך השניה היא הנכונה ואני תמיד טועה אז לא יודע. ושוב, חביבי אתה טועה. הפוסט הוא זה שטוען שלמילים יש משמעות אמיתית ולא רק שרירותית כפי שטוען המודרניזם.
 

neoM

New member
הפוסט לא יכול לטעון זאת, ידידי

אם כל פרשנות לגיטימית, אז למלים אין משמעות, ובחיאת, יחס של מסמן-מסומן חד חד ערכי הוא לא פומו
 

Gatwork

New member
rabak

jee come on. the modernism is the one claiming a yaxas khad khad erki between mesamen umesuman. the post reject that notion and claims it is bull. further, there are some new linguists who claim that the word is NOT the basic meaning unit, but that sounds carry emotional meaning and thus it is the combination of sounds that originally stood behind the meaning of words and thus words are not arbitrary as u modernists wronglly claimed. so again u atribute a modern notion 2 the post modern. and if any interpretation is legit the meanings are endless not zero.
 

neoM

New member
בחיי אני מופתע

רומאן יעקובסון הוא פומו? כי לפחות, אם אני זוכר את התיאוריה שלו, הוא בהחלט מדבר על אותם צלילים מעניקי משמעות בתקשורת... כבר לא אעלה באוב משוררים מודרניסטיים מובהקים שהתעסקו בסוגיית הצליל הקודם למילה..... כן, נכון, קראתי מחקר גדול על מקורות השפה העברית, ובהחלט נכתב שם על אותם צלילים שאתם מזכיר, ונכון החוקר פרסם את מחקרו לפני כ5 שנים, אבל יותר נכון,שבביבליוגרפיה שלו לא מצאתי שמות או תאריכי פרסום עבודות שבאופן מובהק אפשר לכנותם פומו-ים. אינסוף משמעות מוביל לאפס משמעות בתהליך של תקשורת, הנזילות הגבוהה לא מאפשרת תקשורת בשל ה"רעש" הנורא.
 

אלי 00

New member
אני מקבל שאין-סוף משמעות=אפס משמעות

אני מקבל גם את הלגיטימיות לאין סוף פרשנות. מכאן שאני מקבל את גם הלגיטימיות של אפס הפרשנות. בין האין-סוף הלגיטימי, לאפס הלגיטימי, נמצאת הפרשנות החד-חד שגם היא לגיטימית והיא נבחרת על ידי המשוחחים להיות חד-חד על מנת שתתקיים השיחה. כשנמאס להם לשוחח, הם מוותרים על החד-חד ומתחילים לצעוד, זה אל עבר האין-סוף, והאחר אל עבר האפס. ובכך הסתיימה השיחה בין השניים. ואולי להפך - שהשיחה מתחילה כאשר שניים מחפשים את החד-חד המשותף. משנמצא, אין לשיחה עוד תוקף. ושניהם מתרחקים חד-חדים זה מזה.
 

neoM

New member
חחחחחח

אתה צודק, וואלה... ואם נעשה הרחבה קצת של דבריך, מייד יובנו המהלכים השונים בקריאת ההיסטוריה, והרצון העז לרסק (להיות חתרני, גם) כיוונים דומיננטיים מדיי בתרבות המערבית..... א-לה-מסקולוצנטריות - רק שתדע שהמילה הזו מצאה חן בעיניי מאוד.
 

אלי 00

New member
על פי הדיון הנוכחי, נשאלת שאלה

האם לחתור תחת הסכמה? או לחתור תחת אי-הסכמה. אם אני חותר תחת אי-הסכמה, אל מי אני פונה? תחת מי אני חותר? את מי אני משתף? כלומר, זה מחול סולו? אם זה מחול סולו, תחת מה אני חותר? תחתי? אם אני חותר תחת הסכמה, איזה מן חתירה זו? מוסכמת חתירה? אז אני חותר תחת מי שלתפישתי הוא החזק, ולתפישתי מוסכם על "כולם" שהוא החזק, מתוך הנחה שכשחתרנותי תצלח, ארש את מקומו. כלומר כן, אני חותר תחת תפישותי - כלומר תחת עולם המושגים שלי, כלומר תחתי. ואני גם חותר תחת ההסכמה (לתפישתי), ע"פ המוסכמה (לתפישתי), בשל המוסכמה (לתפישתי).
 

neoM

New member
אם אתה רואה את עצמך כפרט מייצג

אז חלקה השני של הודעתך נכון, וגם אם אתה חסיד דב"א שטען- ציטוט לא מדוייק "אני השופט העליון של עצמי",- הרי לא כל שכן אתה צודק. ובענין חתרנות תחת אי-הסכמה.. אהה זה בכלל נושא מרתק. מתי חותרים תחת אי-הסכמה, מדוע חותרים תחתיה, מה מרוויחים מזה? מה מפסידים מזה?
 

רפרם

New member
יעקובסון הוא פוסט קלאסי

רק פומואיסט כמו רומאן יכול להתעצבן על כיתה שלמה בהארוורד שלא יודעת רוסית.
 

neoM

New member
משפט / קביעה מהסוג הזה

תמיד מזכיר את המחזה של מולייר בו הדובר לא ידע שהוא מדבר "פרוזה".
 

neoM

New member
היי, אני שמח שחזרת.....

 
למעלה