בבקשה... ה"כללים"

Mr Ka

New member
ספינינג לא אבל הליכה כן...

מה לעשות, לא מוותר...
 

Mr Ka

New member
סליחה גברת.... מה את עושה כאן?

אין איזו מיטה + כרית + שמיכית שמחכים לך? הרי בעוד פחות מרבע יום את אמורה להיות בדרכים לא? קדימה, פיפי ולישון
נומי נומי בד"ציתל'ה שלנו, נומי נומי נום....
 

Mr Ka

New member
רוצה תירוץ? בבקשה

- אם לא תלכי לישון, לא תגיעי בזמן למקום חפצך - אם לא תלכי לישון, לא תגדלי - אם לא תלכי לישון, תהיי יותר עייפה - אם לא תלכי לישון, אפילו אני אשיג אותך עם האופניים מספיק תירוצים יש לך כאן מדוע ללכת לישון? ומכיוון שאני מכיר אותך, את בטח תתני לי רשימה של מדוע לא ללכת לישון אז הקדמתי אותך. - מדוע ללכת לישון, אם אח"כ קמים שוב? - מדוע ללכת לישון, אם נהיה שוב עייפים אח"כ? - מדוע ללכת לישון, ולבזבז שעות יקרות מפז? - מדוע ללכת לישון, כשאפשר פשוט לשכב לישון (אני חושב שזה עדיף)?
 
טוב, שכנעת אותי..הולכת לישון../images/Emo25.gif

דרך אגב, הצלחת להרביץ ספינינג היום? בקטנה?
 

Mr Ka

New member
יש לי תוספת קטנה לתקנון

את יכולה להכניס את זה לתקנון שלך
"אין להתייחס ברצינות רבה לתמונות המפורסמות על ידי ג'קי הג'וק. לפעמים משתבשת עליו דעתו והוא מתחפש לאנשים אחרים. פעם כיפה אדומה ולאחר נראה אחמד יאסין. כל אחד המסתכל על התמונות שלו, זה באחריותו האישית בלבד. ראו הוזהרתם."
 
דעה

מרשה לעצמי להביע דעתי האישית על כי יש מקום לביקורת על שיעורים כאלו ואחרים שאנחנו חווים, משונה מאד להעביר ביקורת על מסעדה בלי לומר איזו... אותו כנל, אם זה עובר לפסים אישיים או לא מכובדים ניחה, אבל לבקר לשלילה שיעור מבלי לומר של מי... נראה לי חסר טעם. דעתי האישית כמובן ואףאחד לא חייב להסכים עימה. ובכלל אולי מהיום הכל יהיה רק טוב.
 

Tami661

New member
ב-spinil יש אייקון שלפעמים אני מתה

שיהיה גם כאן... אייקון ששווה אלף מילים... הוא משובץ שם בשורה התחתונה... מעל החיבוקי ובין הנשיקה לישבן... ראה בזאת כאילו השתמשתי בו
 
טוב אז...

בדיוק רציתי לספר על... 1.המדריך הכי מעפאן בהולמס 2.המדריכה הכי סקסית בהולמס 3.על מה חשבתי היום בבוקר בזמן הסט 4.מה אני מתכנן לעשות בקשר לזה 5.הפם האחרונה שהתרחצתי בים בשתיים בלילה בעירום עם מדריכה מההולמס ומיהי 6.המהירות המירבית בה נהגתי השבוע 7.איזה מוסיקה היתה ברקע 8.הביקורת הנוקבת שיש לי על מישו שכולם כאן מכירים 9.הביקורת הנוקבת שיש לי עם עצמי 10.רמת הידע ההבנה היכולת הכישורים הטאץ' הנסיון וההתמחות שיש לאדום השני כאן שהרהיב עוז לרמוז על כי... 11.ושלי.. 12.אצל מי לאחרונה התבאסתי קשות בהולמס ומדוע 13.על מה אני חושב שרע לי 14.על מה אני חושב שטוב לי 15.יש פה בפורום מישי ש... 16.מה עוד לא עשיתי 17.מתי אני אעשה זאת 18.קשת מהו 19.מדוע אין מילה אחת שאומרים על קשת שלא נועדה אלא לי 20. ... עזבו עזבו..
 
למעלה