בדיוק כמו ברפובליקת בננות דיקטטורית מושחתת מהעולם השלישי

בדיוק כמו ברפובליקת בננות דיקטטורית מושחתת מהעולם השלישי

עצורה בהפגנה נגד מתווה הגז: "רוצים שנפגין במקום שלא יראו אותנו"
http://www.themarker.com/news/1.2708937

הפעילה החברתית אור־לי ברלב: "הממשלה גם מעבירה בעזות מצח מתווה שהוא שוד של נכסים של האזרחים וגם לא נאה לה להתמודד עם העובדה שיש התנגדות אזרחית למהלך"

"רצינו להסתכל לשרים בלבן של העיניים לפני שהם מרימים את ידם בממשלה לאשר מתווה כל כך הרסני למדינה. רצינו שהם יקחו אחריות", אמרה היום הפעילה החברתית נגד מתווה הגז אור־לי ברלב, שהפגינה עם קבוצת פעילים נגד מתווה הגז בזמן ישיבת הממשלה ליד משרד ראש הממשלה בירושלים. ברלב נעצרה עם פעילה נוספת, רונית הורוביץ, נלקחה לחקירה במשטרה, וזמן קצר לאחר מכן שוחררה.
ברלב טוענת כי "מדובר בהפגנה מאושרת וחוקית שיש לה רישיון. חלק מאתנו עמדנו במתחם ההפגנות מול משרד ראש הממשלה. חלק אחר עמד בצומת שממנו נכנסות המכוניות למשרד ראש הממשלה. כשהגיע רכב עם שר או פקיד רלבנטי יצאנו וקראנו קריאות כמו: 'אל תתנו למתווה הזה לעבור'. הדבר הזה תואם עם כוחות המשטרה בשטח. להערכתנו, התקבלה הוראה מלמעלה שנפגין בפינה איפה שלא שומעים אותנו".
ברלב מוסיפה כי "דיברנו עם השוטרים וכבר סוכם שנעבור למקום אחר ונעמוד על המדרכה. סוכם שהאזור הזה (אזור כניסת המכוניות) מתפנה ואז הגיע עוד רכב שרד והתחלתי לקרוא במגפון. בשלב הזה שוטרת עצרה אותי. הכניסו אותי לניידות ולתחנה, חקרו אותי ושחררו אותי בערבות עצמית".
לפיה, "הממשלה גם מעבירה בעזות מצח מתווה שהוא שוד של נכסים של האזרחים וגם לא נאה לה להתמודד עם העובדה שיש התנגדות אזרחית למהלך. היא מנסה לצמצם את ההתנגדות ולהעלים מהעין כדי שאף אחד לא יפריע לשוד. הממשלה רוצה 'לשחק' בדמוקרטיה כך שיתנו לנו להפגין במקום צדדי שלא יראו אותנו".
 

אבנר ג2

New member
היא צודקת השוטרת שעצרה אותה....

מה חושבים להם המפגינים האלה?...
שנתניהו סידר "מתווה" שיבטיח לו ג'וב שמן אחרי שיסולק מראשות הממשלה?...
ולכן הם באים ומנסים לקלקל לו?..
מה זה פה?...

הם לא יודעים שנתניהו לא צריך דברים כאלה
כי הוא תמיד יכול לחזור למכור ארונות מטבח?.....
 
למעלה