בדיקת נוכחות + שאלה

OrlyNL

New member
בדיקת נוכחות + שאלה

קודם כל - חג שמח לכולם
אני עושה בדיקת נוכחות - לראות מי פה...מי כותב ומי קורא, ומי גם קורא וגם כותב
אז אני מבקשת גם מכל ה"קוראים" לתת סימן חיים, שנדע שיש בשביל מה להריץ את הפורום. חוץ מזה, כמו תמיד, אני מבקשת מכם - אם יש לכם רעיונות לדיונים, או פעילויות שאפשר לעשות בפורום, אני אשמח לשמוע. קשה לפורום להתרומם, וחבל מאוד שתפוז יסגרו אותו בעקבות חוסר הפעילות. ובקשר לזה - רציתי לשאול אתכם - למה לדעתכם קהילת המעריצים של יו2 בארץ כ"כ קטנה / שקטה? אני רואה פורומי מעריצים אחרים ששוקקים חיים ודיונים, ומעניין אותי לשמוע מה לדעתכם הסיבות שפה זה לא קיים. האם זה עניין של גיל? של חוסר עניין?
 

shuval1

New member
../images/Emo127.gif

למה הקהילה כל כך שקטה? אין לי מושג אבל אני יכול להעיד על עצמי שאין לי זמן ופנאי לפתוח דיונים ופעילויות... יכול להיות שהגיל הממוצע פה קצת יותר גבוה מבפורומים אחרים וזה פוגע בכמות (אבל לא באיכות?) השרשורים.
 

Hangman Jury 87

New member
../images/Emo127.gif

אני תמיד פה
פשוט אין לי ממש מה לכתוב באמת אין לי מושג למה הקהילה כל כך שקטה, שהפורום נפתח הייתי בטוח שהוא יהיה מוצף אנשים
 

anatotel

New member
../images/Emo127.gif

אני כאן, קוראת וכותבת. ולמה הקהילה לא פעילה? באמת שאלה טובה, אולי כי זאת לא להקה צעירה עם קהל מעריצים ברמה גבוהה יותר מלהקות אחרות, כך שאין שרשורים של "אוי, התחת של בונו כזה חמוד בתמונה הזאת!" (למרות שאני מסוגלת לפתוח שרשור סגידה לאדם קלייטון יקירי) אולי כי יש עוד לפחות 2 פורומים של U2 (אלה שאני מכירה) בישראל, אמנם גם הם לא הכי גועשי פעילות. אגב, איפה מנהל הפורום השני שלנו?
 

dazzling

New member
../images/Emo127.gif

זו באמת שאלה טובה,אני חושבת שזה פשוט אופי של המעריצים, תבדקו מול המעריצים של דפש בהיידפארק ותראו שהם בני 20 30+ והם עדיין מאוד פעילים(מסיבות של דפש מוד כבר מתקיימות שנים ונחשבות למסיבות מטורפות). וגם יש מן קטע כזה שדיי אדישים לU2 בארץ. לוקחים אותם כמובן מאליו, מתי פעם אחרונה התפרסמה כתבה על הלהקה בעיתון ישראלי? רק שהם מוציאים אלבום חדש וגם זה בקושי.צריך לפרסם יותר את הפורום ואת האתר הישראלי(שהוא מעולה בכל קנה מידה) זה בטוח, אבל אני חושבת שהבעיה היא יותר עניין של אופי ולא רק של גיל. תקנו אותי אם אני טועה:)
 

a Warming Sign

New member
../images/Emo127.gifקוראת סמויה../images/Emo3.gif

נוט אנימור... לפי דעתי צריך לפתוח יותר דיונים,יש מספיק דברים לדבר עליהם ולדון בהם. אני לא מכירה את הלהקה בצורה מספיק טובה כדי לפתוח נושאים כאלה
אבל אני אשמח להשתתף אם יהיו..
 

taliF454

New member
../images/Emo127.gif כפול לי ולאחותי

מסכימה לגבי האופי של המעריצים. אחותי אפילו לא רוצה לפגוש את בונו. לא מעניין אותה הטוסיק שלו (הוא קצת זקן בשבילה,האמת). היא אומרת שאין לה מה להגיד לו. יו 2 מגיעים לנושאי השיחות (והאימיילים) שלנו רק אם מתפרסמים איזו תמונה מעניינת ,או איזה ציטוט מצחיק ששווה להתחלק בהם.
 

OrlyNL

New member
ברוכים הבאים וברוכים הנמצאים../images/Emo24.gif

טוב, אני שמחה שלפחות הצלחתי להוציא כמה סמויים מהצללים
אז ככה - כשהפורום נפתח הוא כן היה מוצף באנשים, אבל לאט לאט הוא נרגע (גם באשמתי, מודה), ומאז הוא כמעט לא זז. אני באופן אישי מעדיפה איכות במקום כמות, ואני בהחלט שמחה שיש לנו פורום איכותי
אני מדגישה שוב - אם יש לכם רעיון ל"ניעור" הפורום - אשמח לשמוע, גם בפורום וגם במסרים. אני מקווה לראות את כולם משתתפים בשרשור ה New Year's Day שמתקרב בצעדי ענק
 

taliF454

New member
שמעתי שייצא רמיקס חדש לשיר ה

*מזעזע* (לדעתי) הזה למישהו יש פרטים? (אולי רמיקס ישפר אותו?) לעומת זה,שיר הכריסמס שלהם (אני לא היחידה שמכירה,נכון?) דווקא די חמוד בעיני
 

OrlyNL

New member
../images/Emo6.gif

מה את עושה ערה בשעה כזאת? לי יש תירוץ...מה שלך?
ומה זה שיר הקריסמס שלהם?
 

taliF454

New member
רעיונות לריענון הפורום *אוהם*

* חידונים נושאי פרסים? (אמיתיים?) אנחנו אמנם מעריצים של הלהקה (אולי) הכי נדיבה ורוחנית בעולם,אבל בתוך תוכנו אנחנו חזירים מטריאליסטים. (נו,טוב לפחות אני) *אירוחים מעניינים? (לא בשבילי אישית,אבל אני בטוחה שיהיו מי שישמחו)
 

taliF454

New member
אני מודאגת בקשר לארוחת החנוכריסמס

ואת? לשיר קוראים
BABY PLEASECOME HOME​
או משהו כזה לא בטוחה בקשר למלים, אבל המנגינה חביבה ואני יכולה לזמזם אותה בשבילך
 

taliF454

New member
BABY PLEASE COME HOME

לא מצאתי MP3 אבל יש לי לינק לוידאו,מקווה שזה עובד אצל כולם (לינק רביעי מלמעלה)
 

anatotel

New member
שיר משעשע

נראה לי שגם בון ג'ובי באיזה שהוא שלב הוציאו שיר עם אותו שם לפני חג המולד ובקליפ השתתפה קלאודיה שיפר.
 

OrlyNL

New member
אני בארה"ב

אצלי רק 7:30 בערב. אנחנו עושים היום "קריסמס יהודי" - ארוחת ערב במסעדה סינית וסרט...נהיה כבר מסורת אצלי. בקשר לשיר - מכירה אותו בגירסאות אחרות, אבל לא שמעתי אותו בביצוע של יו2. אני אחפש אותו בהקדם.
 

jony543

New member
../images/Emo127.gif אני קורא

אבל לא מגיב כי גם אין לי כוח וגם שליחה אבל לא ממש פעיל. אני מת על יו2 אבל אני לא אומר שאני מהמעריצים המושבעים למה אני דיי צעיר (15). אז אני עוד לא ממש שמעתי את האלבומים של שנות ה 80. חוץ מ rattle and hum שאני חולה עליו חח ואמרו לי להשיג war ו the unfigittable fire. יש אותם בכלל בדיסקים או רק בתקליטים ענקיים כאלה ?! :D טוב הודעה ארוכה מדי בשבילי. אני ישתדל להגיב עוד קצת.... אההה נזכרתי... לחנוכה (או קריסמס אם אתם רוצים) אני מקבל תדיוידי החדש :)
 

taliF454

New member
../images/Emo9.gif מישהו קונה בכלל דיסקים?

חשבתי שכולם כבר בעידן הMP3. בשביל מה לקנות אלבום שלם בשביל שניים-שלושה שירים שאתה ממש אוהב? אני קונה שירים נפרדים ויש לי אלבומים של "פיבוריטס" שאני מקטלגת ויודעת בדיוק איפה כל שיר נמצא. the unforgettable fire בעיני אלבום ענק-A SORT OF HOMECOMING והאוריגינל של PRIDE וגם השיר המשלים של PRIDE שהוא קצת פחות מוצלח -MLK וכמובן-שיר הנושא. את השאר פחות זוכרת,יש שם כמה שירים חלשים.
 

skylined

New member
אהלן.. אני אנסה לתת הסבר...

...שלפחות לטעמי נראה קצת הגיוני. ד"א, אני עמית (21), עכשיו השתחררתי אז יש לי קצת זמן פנוי להעביר מול המחשב.. אז ככה, לאורך ההיסטוריה U2 מעולם לא היתה להקה שנתנה את הפאנצ' המסויים הזה שתמיד נתן את החשיפה הגדולה והבומבסטית של להקות מסויימות. הם לא דיפש-מוד עם סולן שכמעט מת ממנת יתר אחרי שהוציאו את אחד האלבומים הכי טובים אי-פעם.. הם לא מסוג הלהקות שכיכבו בעידן הגראנג' של תחילת שנות ה-90, שלכל להקה שהיתה בזמנו היו יותר בעיות ת"ש מלפלוגה ותיקה בגולני ובדר"כ כל סיפור שם נגמר במוות (ראו נירוונה, אליס אין צ'יינס וכו'). U2 פשוט תמיד היו שם בשביל לעשות מוזיקה מצויינת שמרגשת כל פעם מחדש. עוד דבר שתמיד השפיע זו החשיפה בארץ והרמה עצמה, שימו לב שרוב הלהקות הנחשבות באמת לא זוכות לחשיפה כמו כל הג'אנק שמציף את הרדיו ונשכח מהר מאד. בארה"ב לדוג' היה ספיישל U2 בקונאן אובריין (תוכנית לייט נייט מאד מאד פופולארית). אני בכל מקרה הגעתי ל-U2 דרך האחים הגדולים שלי שדווקא בתקופתם (סוף השמונים-תחילת 90) היתה ל-U2 חשיפה גדולה בארץ, ואת זה אני יכול להגיד לפי כל הקסטות של הספיישלים שהם הקליטו מכל תחנות הרדיו בארץ וזרוקות פה בשפע... זה חלק ממה שאני חושב לפחות! Peace! עמית
 
למעלה