בד שמוריד צבע

happyhappy

New member
בד שמוריד צבע

שלום לכולם, ראשית אציין שאני מתחילה בכל הנושא של תפירה. קניתי בד ג'ינס, או יותר נכון דמוי ג'ינס, ובמהלך העבודה שמתי לב שהידיים שלי הכחילו!! האם זה אמור לקרות? יש משהו שניתן לעשות? להמשיך לעבוד או לזרוק לפח?? קניתי את הבד מחנות יחסית חדשה בנחלת בנימין ולא במחיר זול. (לא יקר אך לא מהזולים) תודה
 

הדור

New member
הפי../images/Emo140.gifכל בד שימושי צריך לכבס לפני הגזירה!!!!

גיייינס צריך לכבס במים חמים,וגם אז הצבע ירד רק אחרי כמה כביסות
 

happyhappy

New member
אויש... לא ידעתי

תודה על התגובה. מה, כל בד צריך לכבס? ממש כל בד? האם זה מה שעושים גם במפעלים? איזה באסה... זה בטח גם יתכווץ בכביסה, אה?
 

הדור

New member
במפעלים לא מתחשבים ,אחרי הקניה שלך!!!!

בגלל זה לפעמים, בגד טוב ,אני נותנת לניקוי!!!!!
 
נו, זה נשלח טרם זמנו. אז מה שעושים במפעלים

כשיש בד כזה שמוריד צבע: אם לא רוצים סימני דהייה, כמו אלה שיש על ג'ינס, למשל, יש אפשרות תאורטית לשלוח את כל הגלילים מהבד המסויים לכביסה. למה תאורטית - ברוב המכבסות התעשייתיות לא יגללו בחזרה את הבד, ואז עדיף לשלוח אותו למפעל אשפרה לכביסה וגלילה. יותר מדי ווג'ראס. קל יותר לחפש בד דומה שלא מוריד צבע. עם סימני דהייה - תופרים דגם, שולחים אותו לכביסה במקום מקצועי, רצוי במקום שבו יכבסו אחר כך את המוצר הסופי. מודדים שוב את הדגם המכובס ומעבירים את שינויי ההתכווצות לגזרה. רק אחר כך עושים הגדלות וגוזרים. רוב הבדים שמורידים המון צבע מיועדים לכביסה אחרי התפירה. כדאי לקחת בחשבון שלרוב הבדים האלה מתכווצים אחרי כביסה מקצועית. כל בד מתכווץ באחוזים שונים לאורך ולרוחב. אלה לא בהכרח בדים גרועים.
 

happyhappy

New member
איפה אפשר לקנות בד (דמוי) ג'ינס

שלא מוריד צבע? קיים בכלל? תודה
 
אפשר לפעמים למצוא בנחלת בנימין ג'ינסים

מכובסים מראש. מכוערים נורא. יש בדי שמברה שלא מורידים צבע, וכמה סוגים של ג'ינס דקיק שגם הם לא נועדו לכביסה אחרי הייצור. כשאת יוצאת לקנות בד קחי איתך פיסה של בד כותנה לבן, ושפשפי אותו על הבד שאת שוקלת לקנות. אם יורד עליו צבע - זה לא מה שאת רוצה.
 

אגלנטין

New member
אוי ג'ינס

קשה מאד למצא בד ג'ינס טוב, יפה וכזה שלא מוריד צבע
אם את מכבסת, שימי לב שהבד לא צובע את מכונת הכביסה - כלומר שלא נשארו שאריות צבע במכונה כך שגם הכביסה הבאה תהיה בצבע ג'ינס
(מנסיון של חברה שלי)
 
תלוי בסוג האשפרה שהוא עבר

בדים איכותיים הצבע לא צריך לרדת אבל בדי גינס עוברים כביסה בתהליך האשפרה כדי להקנות להם מראה דהוי ולא אחיד .הצבע יורד בכוונה תכבסי את הבגד אחרי שתתפרי אותו .
 
למעלה