בהצלחה למי שמסוגל לסכם את השבוע הזה

בהצלחה למי שמסוגל לסכם את השבוע הזה../images/Emo267.gif

וזו גם הזדמנות להזמין את כל הקוראים הסמויים כאן - להצטרף אלינו. אנחנו לא נושכים!
שימו לב ששיניתי קצת את השאלות. - שיר השבוע (של אביתר): - שיר השבוע (לא של אביתר): - אלבום השבוע: - ספר השבוע: - משפט השבוע (משיר): - ציטוט השבוע (מספר, מסרט, מהחיים או מכל מקום אחר): - סרט/סדרת/יוטיוב(!) השבוע: - אייקון השבוע: - משהו שעשה לכם את השבוע: - משהו שהרס לכם את השבוע: - השבוע הזה במילה אחת: - משהו שאתם מחכים לו בשבוע הבא: - תמונת השבוע: - המלצה על אמן (שהוא לא אביתר): - המלצה על משהו (שהוא לא אמן):
 
מנסה...

- שיר השבוע (של אביתר): חתונה לבנה בביצוע מההופעה ביתיר
- שיר השבוע (לא של אביתר): Go or go ahead - rufus בביצוע של דוד לביא
- אלבום השבוע: הבונוס של המראות ונחיתות של רונה קינן. - ספר השבוע: קוראת את טעמה העצוב של עוגת הלימון. בינתיים יפה. - משפט השבוע (משיר): I'll never know what you have shown to other eyes - ציטוט השבוע (מספר, מסרט, מהחיים או מכל מקום אחר): צח דרורי – זה יציאה הבנאדם הזה. סוג של הברקה של הבורא - סרט/סדרת/יוטיוב(!) השבוע: הו, בהחלט יוטיוב השבוע. כל כך הרבה יוטיוב השבוע, אני לא יכולה לבחור. אולי זה: http://www.youtube.com/watch?v=dsyOC5n9vR8&feature=related ברי ונעם רותם עם בסוף של יום. ובעצם גם זה אם מישהו פה לא ראה - אביתר בעוד ביצוע מהמם של יש לי סיכוי, וחדי עין יוכלו להבחין שם במכרים: http://www.youtube.com/watch?v=I5BgJyHSAEk&feature=share - אייקון השבוע:
- משהו שעשה לכם את השבוע: יו, זה בלתי אפשרי. נגיד ההופעה של צח. - משהו שהרס לכם את השבוע: טילים ומלחמות - השבוע הזה במילה אחת: ו-ו-א-ו - משהו שאתם מחכים לו בשבוע הבא: אהוד בחוצות היוצר, ובית אריאלה, ודניאל עם תמר אייזנמן, ואביתר בגשר. - תמונת השבוע: אין לי כח להעלות - המלצה על אמן (שהוא לא אביתר): אממ, דוד לביא? - המלצה על משהו (שהוא לא אמן): לפעמים החיים האלה שווים את הכל
 

SnapDragon

New member
../images/Emo2.gif

אבוי. יש לך כרטיס זיכרון של sundisk? אם כן, תורידי מהר תוכנת recuva ושחזרי את התמונות האחרונות. (בגלל זה אני אף פעם לא מרוקנת את הכרטיס עד שזה לא נדרש ממש. וגם אז, עם פרנויה גדולה, למרות שהעברתי אותן למחשב. כמעט כמו מסיבת פורים בבית הספר, שלא משנה מה - כל הדרך לשם, מחופש, לעולם תחשוב שטעית ביום...) מקווה שיסתדר
 
יאללה, דוגמא אישית או משהו ../images/Emo3.gif

(אני צופה שזה יהיה קשה
) - שיר השבוע (של אביתר): "השמיעיני"
סתם. כל השירים שהיו בהופעה, באמת! והכי "שמתי לי פודרה" - שיר השבוע (לא של אביתר): זה יהיה חייב להיות משהו של צח, כנראה "גבולות" - אלבום השבוע: נקודת המפגש, המראות ונחיתות - ספר השבוע: "בדידותם של המספרים הראשוניים". הבעיה היא שאחרי כל פרק מתוכו שאני קוראת אני לא נרדמת בלילה
- משפט השבוע (משיר): "וגל גדול של חסד מגיע לטרוף את הקלפים"
- ציטוט השבוע (מספר, מסרט, מהחיים או מכל מקום אחר): מצטרפת לציטוט של זאת שמעליי, וגם "אופקים? זה בעזה"
ועוד הרבה אחרים שזיכרוני לא מאפשר לי להעלות כרגע - סרט/סדרת/יוטיוב(!) השבוע: יוטיוב השבוע בהמונים, נגיד ברי ורונה היפים כל כך: http://www.youtube.com/watch?v=LcOWApSt6t8 וחרישות צח מאסיביות, נגיד זה: http://www.youtube.com/watch?v=VWivG9qmmCw - אייקון השבוע:
פי אלף בערך - משהו שעשה לכם את השבוע: בלתי אפשרי באמת. עבודה כיפית, אחת ההופעות הכי טובות של אביתר ever, ואושר גדול, ויהודית רביץ המלכה, וצח ה*מילתתוארשלאקיימתבעברית*, ותגליות מעניינות, ובאופן כללי תחושה של חסד מבורך ששטף את החיים שלי בהמוניו פתאום - משהו שהרס לכם את השבוע: כל מה שקורה במדינה כרגע מעבר לארבע אמות שלי, פחות או יותר - השבוע הזה במילה אחת: ווא-האאא-האווווו! - משהו שאתם מחכים לו בשבוע הבא:
נעם רותם הערב, ובית אריאלה, ואהוד בשלישי, ודניאל זמיר עם תמר אייזנמן וגרוניך ברביעי, ונקווה שמיילים מכמה אנשים (
) - תמונת השבוע: אין הרבה זיכרונות ויזואליים מהשבוע הזה שהיה, אבל הכל כל כך חי בראש שנראה לי שזה בסדר - המלצה על אמן (שהוא לא אביתר): צח דרורי, שיהיה בריא אמן - המלצה על משהו (שהוא לא אמן): הופעות של הנ"ל - זה קורה כל כך מעט שאין תירוץ הגיוני להפסיד אחת כזאת. והמלצה כללית, כמאמר ברי: "..תאמיני גם את שיהיה טוב"
שבוע קסום חברים!
 
למעלה