בהצלחה לפורום הטרי!

danezeq

Member
בהצלחה לפורום הטרי! ../images/Emo45.gif

אני מקווה שיבואו כל החבר'ה
אני אתרום משהו - רחוב הארד ברמת החייל עם עבודות תשתית לא מזוהות. (שטח ששיך לחברת החשמל) חידה?
 

felixr

New member
רחוב הארד

אני עובר לידו כל יום. על איזה עבודות בדיוק מדובר? אם אני לא מצליח להבין מהתמונה. אם אתה מתכוון להעברת עמודי חשמל לשם / משם אז אלה לא עבודות מיוחדות, זה קורה כל הזמן.
 

felixr

New member
+ מה שנבנה בסמוך

קראתי בהודעה שלך, ערן, שניתן לדבר כאן גם על פרוייקטים אחרים, ולא רק כבישים ומחלפים, לכן אני רוצה לדבר על מה שנבנה בדבורה הנביאה פינת ראול וולנברג. ניתן לראות את זה בתחתית התמונה של DANEZEQ או בתמונות שלי. שם נבנה בית אבות "עד 120". בעבר פעל שם חניון ששירת את באי "קרית עתידים". בגלל הבנייה הוקטן שטח חטיבת הביניים הצמודה. "עירוני י"ד - סניף".
 

felixr

New member
עוד תמונה +מידע על פרוייקטים נוספים

לא רחוק משם, מוקם חלק חדש לפראק הירקון, "פארק הירקון מזרח". כרגע מוקם שלב א'- מעשר טחנות על למשתלה העירונית. לפי השלט שבמקום העבודות אמורות להסתיים בדצמבר 2006, אבל לפי מה שראיתי היום, לא נראה לי שיסיימו החודש. לפרוייקט יש גם שלבים נוספים בתכנון.
 

felixr

New member
ואם כבר מדברים על ראול וולנברג

יש פרוייקט יותר חשוב מבית אבות- ציר וולנבג - מורשה. ניתן למצוא מידע על הפרוייקט באתר של נתיבי איילון (קישור מצורף). המשך ראול וולנברג אמור לקום במקום פרדסים שנמצאים כרגע במקום, מה שיוריד את איכות האוויר באיזור. זה גם יגרום לפקקים, רחוב ראול וולנברג לא מספיק רחב בשביל זה, התרחבות קריית עתידים ואיזור התעשייה רמת החייל וחיבורו לגהה יגרמו לפקקים גדולים.
 

omer87

New member
מזל טוב, בהצלחה../images/Emo140.gif

אחד מתחומי העניין שלי.... מקווה שאוכל לתרום וללמוד,,, בהצלחה
 
למעלה