בואו נאתגר אתכם...

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
בואו נאתגר אתכם...

עד לפרק הבא של התכנית, כדי שלא יהיה פה יותר מדי שומם, אני אתן לכם אתגר... אחד הדברים שאני בטוח שכולם שמו לב אליו הוא אביב גפן ו"משפטי החכמה" שלו( משפט "הדשא", הכניסה האחורית לבוטיק/בתי מלון וכו') כשהוא פונה למישהו שהוא מסתובב בשבילו/ה, כדי לפתות אותו/ה לבחור בו, אז האתגר שלי בשבילכם הוא... לעזור לאביב ולמצוא עוד כמה משפטים כאלה שהוא יוכל להשתמש בהם. מי מוכן לאתגר?
 
‫"את/ה מזכיר/ה לי קצת בירה, שכשממלאים את הכוס

...נוצר קצף שגולש מהצדדים, אני אעבוד איתך כמו הקלף שאיתו מנגבים את הקצף והמניירות בשביל שתישאר/י בצורה מושלמת מבלי לעבור את הגבול" (זה באמת מאתגר!
אנסה לחשוב על עוד
)
 
"אתה כמו מסור חשמלי ישן...

...כל פעם עוצר את עצמך, אבל בסוף כשאתה מתניע אתה בלתי ניתן לעצירה"
 

is00

New member
מסור חשמלי...

משום מה לא נראה לי שאביב הולך להגיע לדימויים לכלי עבודה. אני בכלל לא יודע אם אביב ממש יודע על כלי עבודה, חוץ מהכלים הבסיסיים.
 

is00

New member
מנסה את כוחי.

את/ה כמו נורת להט... בהתחלה האור שהיא מפיצה די חלש, אבל עם כל רגע נוסף שהעובר האור מתחזק ובסוף מאיר את כל החדר.
 
"את כמו סדין שאנחנו רגילים לישון עליו...

אבל אחרי כביסה, עם הריח הטוב, פתאום הוא מרגיש אחרת וממש כיף להיכנס למיטה, אם אני אוסיף לך את המרכך גם יהיה ריח הרבה יותר נעים"
 

Melen cholya

New member
אנלוגיה פשוטה

מי שלמד פסיכומטרי יוכל לעקוב אחר השלבים - אם אני אוסיף לך את המרכך גם יהיה ריח הרבה יותר נעים - אם אני לא אוסיף לא את המרכך לא יהיה ריח נעים המילים "הרבה יותר" באות לעדן כיוון שמדובר ביחסי אנוש ואין לייחס להם חשיבות. משמע אם אין מרכך - אין ריח טוב. אם אין ריח טוב - יש ריח רע. גאון שכמוני
 
אז אני לא למדתי פסיכומטרי


אבל אני עדיין יודע ש... - אם אני אוסיף לך את המרכך יהיה ריח הרבה יותר נעים לא בהכרח אומר - אם אני לא אוסיף לך את המרכך יהיה לך ריח מסריח אין שום מניעה שיהיה ריח נעים בלי מרכך, אבל עם מרכך הוא יהיה "הרבה יותר נעים"
 
"אתה מזכיר לי את התחושה הזאת, שאתה בטיסה...

טראנסאטלנטית של 12 שעות ויותר, והעור שלך כבר יבש, ואתה כולך הפוך מעייפות, והכפות רגליים שלך קרות והצוואר קצת תפוס, ואז מביאים לך את המטלית הרטובה החמה הזאת - מקופלת בקפידה, ואתה פורש אותה לאט לאט מהקיפול היפה הזה שלה, ובבת אחת כולך מתרענן ומתמלא אנרגיות. אז אתה מזכיר לי את המטלית הזאת... ואני אדאג לספק כל הזמן מלאי חדש של מטליות חמות כאלה"
 
למעלה