תרשה לי לחלוק עליך ירון
ראשית,רקודי העם עליהם אתה מדבר באוטופיה(מעגלים וזוגות,אחיזת ידיים הרמוניה...)אינם כאלה.ומעניין שאתה יפה דורש אך אינך מקיים!להזכירך, במרתון שקיימת בעזריאלי,לא ביקשת ולו פעם אחת מהרוקדים לאחוז ידיים.מה עוד,שהרקדת רבים מהרקודים ,"הלהיטים" החדשים אותם אתה "קוטל" לא אחת-"גיבוב של צעדים" קראת לזה לא? כאחד שאמון,וחונך על ברכי ההיסטוריה של רקודי העם הישראליים,תרשה לי להזכירך,שרקודי שורות(או רקודי גוש-כפי שחלק מכנים זאת)נרקדים כבר שנים רבות רבות.ועד כדי כך זה נחשב בזמנו, שאפילו גדול היוצרים שלנו,מושיקו הלוי,חיבר רקודי שורות. אחת ולתמיד ירון.רקודי עם כשמם כן הם.רקודים של כל העם.ואם יש חלק ממנו,למשל הצעירים(ולא רק הם..)שאוהבים לרקוד גם רקודי שורות,בעברית או בלועזית,יחד עם רקודי המעגל והזוגות,צריך לכבד ולקבל זאת.אם אתה באופן אישי, לא אוהב (או לא יודע)את רקודי השורות אל תשליך זאת על הכלל. לצערי אתה לא היחיד.היית עצמך נוכח במרתון יום י-ם לקיפוח של החברה הצעירים בי-ם,שנמנע מהם לרקוד רקודי שורות כפי שהם אוהבים וציפו לרקוד. ירון, כמו שיש השפעה בלתי נמנעת על המוזיקה והשירים העבריים,כך יש גם על הריקודים.וכמו שלאחרונה מתרבים רקודי העם המחוברים בסגנון "סלסה" כביכול,ואיננו יכולים למנוע זאת,כך גם איננו יכולים למנוע שילוב של רקודי השורות בסגנון הזה לתוך החוגים שלנו.אגב, בהרבה מאד חוגים בארץ משלבים רקודי עמים(מעגל וזוגות), מה ההבדל? עכשיו,אתה כמדריך יכול בהחלט לאמר שזה לא מתאים לך ולרוקדיך.אבל אל תשלול אחרים שחושבים אחרת.