בקנדה רוכבים די הרבה
על שלדה כמו ה243 היא מאוד פופלרית ,מאוד חזקה (שילדת פלדה 4130) עם מרווח גחון גדול, השילדה די כבדה ועולה 1/4 משילת FS מקבילה. סער קפץ איתה 3-4 מטר ,האופנים שלו שוקלות 18.5 קילו.והם היחידות כאלה בארץ. הקמיליון היא שילדת XC ,דואל או כל מה שתעשה ממה. אני רציתי אופנים שאפשר לרכב איתם XC וגם FR . יש לי אופנים לFR ששוקלות 24 קילו הקמיליון קצת פחות מ14. ביום שני בלילה רכבתי עם חבר 18 ק"מ של XC והיה אחלה. חמישי שישי רכבתי את סיבוב הסינגלים של מצפה מודיעין והאופנים אחלה ,(קפצתי איתם כבר מטר לפלאט) הבולם הקידמי עוקב מדהים אחרי הקרקע ,והגלגל האחורי נשאר על הקרקע מצוין,הגוף מגיב לדברים (אין בולם אחורי) הדבר היחיד שאני עוד לא יודע זה איך לרדת מדרגות איתם(לא יודע מה המרווח גחון לעומת האופנים האחרות ששם אני בקלות יורד מדרגות של 0.5 מטר +) אבל זה גם יבוא. נעילת הבולם בקידמי משנה את גאומטרית האופנים ואפשר לרכב עליות יותר תלולות. ולרכיבות בארץ באתה בדרך כלל רוכב ירידה ,ואז רוכב למעלה .האופנים מרגישות מושלמות לרכיבות כאלה. לרכיבה אתמול הייתי רוצה לרכב עם פלאטים במקום הקליפלס, היה המון בוץ והסלעים הרטובים חלקים מאוד. לא נעים לרכב מחובר ועוד פחות נעים לרכב לא מחובר עם נעלי רכיבה מלאי בוץ. מאז שחזרתי מקנדה חוץ מרכיבה אחת במנרה (עם רכבל) רכבתי רק על הקמיליון. וזה אומר הכל. כאשר אני עולה על FS האופנים מרגישות מוזר כאילו שהם צפות. גלעד צרפתי תמונה שלי יורד עם הנורקו מדרגה של מעל חצי מטר.
על שלדה כמו ה243 היא מאוד פופלרית ,מאוד חזקה (שילדת פלדה 4130) עם מרווח גחון גדול, השילדה די כבדה ועולה 1/4 משילת FS מקבילה. סער קפץ איתה 3-4 מטר ,האופנים שלו שוקלות 18.5 קילו.והם היחידות כאלה בארץ. הקמיליון היא שילדת XC ,דואל או כל מה שתעשה ממה. אני רציתי אופנים שאפשר לרכב איתם XC וגם FR . יש לי אופנים לFR ששוקלות 24 קילו הקמיליון קצת פחות מ14. ביום שני בלילה רכבתי עם חבר 18 ק"מ של XC והיה אחלה. חמישי שישי רכבתי את סיבוב הסינגלים של מצפה מודיעין והאופנים אחלה ,(קפצתי איתם כבר מטר לפלאט) הבולם הקידמי עוקב מדהים אחרי הקרקע ,והגלגל האחורי נשאר על הקרקע מצוין,הגוף מגיב לדברים (אין בולם אחורי) הדבר היחיד שאני עוד לא יודע זה איך לרדת מדרגות איתם(לא יודע מה המרווח גחון לעומת האופנים האחרות ששם אני בקלות יורד מדרגות של 0.5 מטר +) אבל זה גם יבוא. נעילת הבולם בקידמי משנה את גאומטרית האופנים ואפשר לרכב עליות יותר תלולות. ולרכיבות בארץ באתה בדרך כלל רוכב ירידה ,ואז רוכב למעלה .האופנים מרגישות מושלמות לרכיבות כאלה. לרכיבה אתמול הייתי רוצה לרכב עם פלאטים במקום הקליפלס, היה המון בוץ והסלעים הרטובים חלקים מאוד. לא נעים לרכב מחובר ועוד פחות נעים לרכב לא מחובר עם נעלי רכיבה מלאי בוץ. מאז שחזרתי מקנדה חוץ מרכיבה אחת במנרה (עם רכבל) רכבתי רק על הקמיליון. וזה אומר הכל. כאשר אני עולה על FS האופנים מרגישות מוזר כאילו שהם צפות. גלעד צרפתי תמונה שלי יורד עם הנורקו מדרגה של מעל חצי מטר.