בוקר אור ושבוע טוב-היום יום האשה הבנלאומי...

אלאורלי

New member
בוקר טוב הדסה וכל אלה שעדיין לא הגיעו לפה, יש לי משהו כואב

שאני רוצה לשתף, לנכד שלי (לאחד מהם) היה אתמול יומולדת, הוא בן טיפש עשרה,
אתמול ניסינו להשיג אותו בטלפון על מנת לברך אותו אך לא ניתן היה, הטלפון זרק
אותנו מידית למזכירה האלקטרונית, הוא גר בארץ אחרת כך שלא יכולנו לנסוע ולהביא
לו מתנה, לדעתי הוא מזהה על הצג מי מתקשר אליו, להיות סבים ממרחקים זה פרויקט
ממש לא קל, אני מאשימה את הוריו (הגרושים) כי לדעתי צריך ללמד ילדים לצלצל מידי
פעם לסבא וסבתא גם אם הם גרים בארץ אחרת, למשל לברך בשנה טוב או בחג שמח
למרות שהיהדות בחו"ל לא מורגשת פרט לחגי תשרי שם הולכים לבית כנסת.

ולי זה כואב, הכי אני כועדת על בני והאם שלא דאגו לחנך את ילדיהם להתנהגות נאותה כלפי
סבא וסבתא.

מה דעתכם?
 

הדסהש1

New member
אני מזדהה איתך..אך לי יש 3 נכדים גדולים בני

עשרה בראץ שלעולם לא הרימו טלפון אלינו...נפגשים מידי פעם...הם תמיד בעיסוקיהם...
לאחותי נכדיה היו שנים בארצות הברית ושמרו קשר בסקייפ...
 

אלאורלי

New member
בטח אצל אחותך 2 ההורים ישראליים או שאני טועה?

לדעתי זה מאוד תלוי בהורים הקשר הנשמר עם הנכדים, צריך לדרבן אותם.
 

אלאורלי

New member
התבקשתי להפיץ.

עו''ד גדעון רוזנבלום
[email protected]

הנוכל
בספרו של יוסף בן מתתיהו ''מלחמת היהודים ברומאים'', סיפר ההיסטוריון היהודי הדגול, שחי במאה הראשונה לספירה, על אירוע מוזר שהתרחש לפני פרוץ 'מלחמת החורבן' ('מלחמת היהודים ברומאים', ספר ששי, פסקה 300): בחג הסוכות עלו לירושלים מאות אלפי עולי רגל מישראל ומרחבי המזרח התיכון. העיר נהנתה משפע כלכלי, למרות המתיחות ששררה עם הרומאים.
יום אחד הגיע לבית המקדש איכר אלמוני ופנה לקהל הגדול בקול חזק:
"קול ממזרח – קול ממערב: "אבוי לירושלים ולמקדש''.
"אבוי לחתנים ולכלות. אבוי לעם כולו" .

התימהוני החל לשוטט בסימטאות ירושלים במשך חודשים רבים וחזר, ללא הרף, על אותו נוסח.
נכבדי ירושלים חששו מפני הפרת הסדר הציבורי, תפסו את התימהוני וחקרו אותו נמרצות. משלא נתן הסבר, הביאו אותו בפני הנציב הרומאי אַלְבִינוּס, נבל אכזר, שציווה להלקות את המסכן עד שנחשפו עצמותיו. אולם התימהוני לא התחנן על נפשו ולא הזיל דמעה. כנגד כל הצלפה שספג, נאנח בקול נוגה וקרא: "אבוי לך ירושלים!" לאחר שסברו כי יצא מדעתו – הנציב הרומאי ציווה לשחרר אותו.
לאחר שפרץ המרד הגדול ובית המקדש בירושלים עלה באש, עלה התימהוני על החומה וקרא בקול קורע לב: "ושוב אבוי לעיר, ולעם, ולמקדש". אך הפעם, הוסיף, את המלים: "ואבוי גם לי". אותו רגע, פגעה בראשו אבן בליסטרא גדולה, שנורתה לחומה וניפצה את גולגלתו.
יוסף בן מתתיהו סבר, שהיה זה מסר אלוהי, שבני האדם לא השכילו להבין אותו וזלזלו בו. אף היום, העם היושב בציון, אינו ער לסכנה הקיומית שנתניהו ממיט עלינו.

מאז עלה בנימין נתניהו לכס השלטון הוא הבטיח לנו שלום עם העם הפלסטיני:
במאי 2009, בנאום שנשא בכפר המכביה, נתניהו הכריז על כוונתו, להשיג שלום עם הפלסטינים, על בסיס שתי מדינות לשני עמים:
" צריך גם כאן לומר את כל האמת: בלב חבלי המולדת היהודית חי היום ציבור גדול של פלסטינים. אנחנו לא רוצים למשול בהם, לא לנהל את חייהם, ולא לכפות עליהם את הדגל שלנו או את התרבות שלנו. בחזון השלום שלי חיים בארץ הקטנה שלנו שני עמים חופשיים זה בצד זה, בשכנות טובה ובכבוד הדדי. לכל אחד הדגל שלו, ההמנון שלו והשלטון שלו. ואיש מהם אינו מאיים על הביטחון ועל הקיום של שכנו".
התברר עד מהרה כי לא רק אותי הצליח הנואם הדגול, להונות. הנוכל הונה אף את נשיא ארה''ב בפגישתם בתחילת אוקטובר 2014, כאשר הצהיר על שתי מדינות לשני עמים. ואני, הפֶתִי ועמי רוב העם היושב בציון, האמנו לו.
והנה, כל אימת שנתעוררה תיקווה קלושה, להגיע להסכם עם הפלסטינים, נתניהו טירפד את המהלך בעודו איבו על ידי פרסום כוונת הממשלה, לספח חלקים מהגדה ולהקים עליהם התנחלויות חדשות. כאשר הפלסטינים התרעמו ואיימו כי לא יישבו עמו לשולחן המו''מ, השרלטן הכריז: ''אין עם מי לדבר''. עיבוי ההתנחלויות לא פסק אפילו לא לרגע.
רק השבוע פורסם כי משרד הבינוי הזמין תכנון ליותר משלושים אלף דירות בשטחים; דהיינו, תוספת של 120,000 תושבים לגדה!

נתניהו מקרב את סופה של המדינה היהודית!
רישום שנערך על ידי המינהל האזרחי בגדה ופרסומו הובא ב''הארץ'' מיום 30.6.2013, קובע כי במאי 2012 נספרו בגדה 2,657,029 נפש.
מדוע זה מסרב האשף, אשר היפנט השבוע בנאומו את חברי הקונגרס האמריקני, לגלות לנו - לבני עמו - מה היא ייעשה עם מליוני התושבים הפלסטינים המתגוררים בגדה? האם יאדה אותם? אולי יָגְלה אותם לירדן? האיש המסרב, ובצדק, להעניק לפלסטינים את זכות השיבה אפילו לאדם אחד, מוכן לספח אלינו 2,650,000 ערבים, למדינה המאוחדת שתקום בין הירדן לים.....
צרפו את 1,656,000 ערביי ישראל לערביי הגדה, והרי לכם 4,306,000 אזרחים ערביים. אם נתניהו יעניק להם זכויות אזרח, אזי יהיו לנו בכנסת 48 חברי כנסת ערביים!!! זו תהיה המפלגה הגדולה ביותר שנבחרה אי-פעם לכנסת, מאז קום המדינה. מצב זה יביא לסופה של מדינת ישראל.
אבל, לעומת זאת, אם נתניהו יסרב להעניק לפלסטינים בגדה זכויות אזרח? להלן התסריט שיתרחש בגדה:
* מרד ערבי יפרוץ בגדה, במימדים שלא ידענו כמותם: פיצוץ אוטובוסים בערי בערי ישראל. שוב נבכה את ילדינו שיהרגו בפצוצים במועדונים ובבתי אוכל. מרד זה, שאין לו פתרון, יימשך במשך עשרות שנים.
רמז לדאגה זו קיבלנו רק השבוע משלטונות צה''ל: במרוצת חודש מרץ, צה''ל יערוך בגדה תימרון שישתתפו בו 13,000 אלף חיילי מילואים! אם יתממש החלום הרע, אזי הנער הצעיר שיתגייס לצה''ל, וחונך על פי רוח החמלה היהודית ומוסר נביאי-ישראל, יהפוך להיות, מכורח הנסיבות, לקלגס אכזר.
* "ילדי תג מחיר'', פרי הפיגולים של המתנחלים, יעמיקו את הפרעות בכפרי הפלסטינים, וישלהבו את השנאה בין שני העמים.
* ברשות הציווי שהקדוש ברוך הוא העניק לאברהם אבינו, לרשת את חבלי הארץ מהנהר הגדול במצרים ועד לנהר הפרת במסופוטמיה, בעלי הכיפות הסרוגות יגבירו את השתלטותם על הגדה, בדרכם הפלילית הידועה מזה מכבר: זיוף מסמכי בעלות על קרקעות, גזילת קרקעות פרטיות, מתן שוחד, הפצת שקרים בציבור, עדויות שקריות לבית המשפט ושוד הקופה הציבורית, בסכומים עצומים, כפי שנוכחנו לדעת רק בחודש האחרון, מתוך חקירות המשטרה.
* החרם נגד המדינה, ילך ויתעבה. מדינות העולם יראו בנו נבלים. הם לא יבחינו בינינו לבין 'הנבלים ברשות התורה' המשתלטים על הגדה. בסופו של דבר הם יאלצו אותנו לבטל את משטר האפרטהייד שישלוט בגדה, כפי שנעשה בדרום אפריקה. אולם, את הדגים הבאושים נאכל אנו.
* העצרת הכללית של האו''ם תכריז במוקדם על הקמת מדינה פלסטינית וארה''ב, לא תיקוף אצבע כדי למנוע זאת.
* הגרוע מכל: צפוייה לפרוץ מלחמת אחים בישראל. נערי בני עקיבא האהובים, מיטב הנוער העברי של ימי קום המדינה, הפכו למוטציה מפחידה: היום הם מחנכיהם של דור נערי ''תו- מחיר''. הם עלולים להיענות לקריאתו הגזענית של מנהיגם הצעיר, נפתלי בנט, הילל בן-שחר
שזה מקרוב הופיע, שהכריז השבוע:
" אני מתחייב לעשות הכל למנוע מסירת עוד סנטימטר של אדמת
ארץ-ישראל לערבים''
ימים רעים מתקרבים אלינו. חודש אדר הוא האחרון שמזמן לנו תקווה לשנות את המציאות הרעה העומדת על סיפנו. סלקו מהשלטון את האיש הרע!
הקוראים המיומנים ברשתות החברתיות, מתבקשים להעביר את המאמר לקוראינו הצעירים ביוטיוב.

גדעון רוזנבלום
 

אלאורלי

New member
לא השארנו הודעה על המשיבון מכיוון שלא רצינו

לצאת ידי חובה, היום העלתי לו ברכה לפייסבוק שיראה שסבא וסבתא
מישראל חושבים עליו וזוכרים אותו.
 

אלאורלי

New member
זה לא מאחד הימים הטובים שלי , התבשרתי לפני שעתיים

שאחינית שלנו, אישה צעירה שחולה במחלה סופנית התבשרה
שאין מה לעשות יותר עם החולי שלה.
 
אוי גדול. לא מסכימה שזה בסדר להגיד דבר כזה.

מי שאמר לה את זה, הוא לא אדם רגיש. אסור לקחת ממישהו תקווה בכל מקרה.
 
למעלה