בוקר טוב אנשים. . .אחלה יום לכולם.

בוקר טוב אנשים. . .אחלה יום לכולם.

תגידו. אני שם לב נכון. בפורום יש כ3. . 4 נשים. ואותי. זהו. . . או שאני טועה. . . .כמובן.
 

Jen74

New member
בתקופה האחרונה, בעיקר בעקבות החגים

כמות ההודעות/הפעילות ירדה. מן הסתם, גולשות שהן אמהות עם 3 עד 8 ילדים (שזה בערך המצב כאן בפורום) קצת עסוקות מכדי להגיב בפורום.
הצצתי לפני כמה ימים בסטטיסטיקות הפורום, אני לא זוכרת כרגע בדיוק כמה גולשים צוין שכתבו בחודש הקודם בפורום, אבל זכור לי שזה יותר מ- 5. אנחנו כמה גולשות קבועות שכותבות כל יום, יש גולשות שכותבות פעם בשבוע ויש כאלו שמדי פעם. כמה קוראים/ות יש לפורום, זאת לא אדע. אולי נעשה התפקדות סמויים?
 

Jen74

New member
אחרי בדיקה חוזרת - 16 גולשים/ות כתבו

בחודש החולף.
 

חסיה1

New member
סמויה מגיבה

ואל תעלבו. אבל... נודדת בן הרבה פורומים. לפורום הזה נכנסתי לא מעט פעמים מתוך ציפיה לדיונים על דרכי התמודדות עם גידול מספר ילדים יחד. לצערי, בכל פעם נחשפתי לתקשורת ברמת: בוקר טוב, לילה טוב , שבת שלום ושבוע טוב. זה לא מעניין!!! כדי ליצור פורום מעניין ניתן: להעלות דילמות ושכל אחת תגיב להביא אורח מתחום מעניין שיענה לשאלות להעלות סיפורים של התמודדות יומיומית ועוד ועוד. הכוונה כאן לביקורת בונה במידה ואתן אכן מעוניינות לצקת תוכן ועניין ולהגדיל את מספר השותפים
 
../images/Emo20.gifברוכה הבאה../images/Emo20.gif

את מוזמנת להעלות נושאים לדיון. מקווה שתישארי איתנו.
 

Jen74

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif ותודה על ההערות/הארות

ואכן, את מוזמנת לשאול שאלות, לספר חוויות ואם יש לך איזה נושא שאת מעוניינת להעלות אל תהססי
דיונים על דרכי התמודדות עם גידול מספר ילדים יחד כן עולים כאן אבל מאחר ומספר הגולשים הפעילים כאן הוא קטן, הדיונים נסגרים די מהר. אני מנסה לקדם דיונים מעניינים מעבר לפורום כדי לנסות למשוך קהל מגוון, גם כאלו שלא קשורים למשפחה ברוכת ילדים ואולי היו מעוניינים לדעת איך זה להיות הורים ליותר משני ילדים או איך זה לגדול בבית עם הרבה אחים ואחיות. לגבי אירוחים - עד כה לא היו כאלה אבל מתוכנן לתאריך 26.11.08 אירוח של אריאלה בכר שהיא מטפלת זוגית ומשפחתית ובעצמה אמא במשפחה ברוכת ילדים. התכוונתי בימים הקרובים להעלות הודעה בנושא ופרסום האירוח מופיע בראש עמוד הפורום מזה כמה ימים.
 

חסיה1

New member
תודה על התגובות החמות

חששתי שתכעסו... שמחה שלקחתן את זה למקומות טובים כי זו אכן היתה הכוונה.
 

Jen74

New member
אין על מה לכעוס ../images/Emo13.gif ביקורת תמיד מתקבלת בברכה

כשנאמרת בצורה כה ברורה ויפה.
 

חסיה1

New member
טוב...

קוראים לי עדי. אני בת 34 אם לשלושה בגילאי 8.5, 6, 3.5 תכננים עכשיו את הרביעי ואני מתה מפחד. מה שלא היה עם אף אחד מהקודמים. הפחדים הם גם מהריון (מתבגרים, אולי משהו לא יהיה תקין...) גם מלחזור לכאוס של גידול תינוק גם עם התמודדות כלכלית וגם , וגם וגם וזו בעצם הסיבה שהתחלתי לשוטט אצלכן. חוץ מזה אני גם עובדת הרבה וקשה אני בתפקיד ניהולי שדורש ממני השקעת אנרגיה גם בשעות שבהן רשמית אני לא עובדת. אני כל הזמן מסבכת עם המשולש של בית, עבודה, ילדים. איך לעשות הכל על הצד הטוב ביותר ולהשאיר מקום לזוגיות ולעצמי (שזה מאוד חשוב לי. אני לא מאלה שמסוגלות לוותר על העצמיות שלהן לטובת הכלל...) ועוד חשוב לי לציין שאני בכלל לא אשת קריירה במהותי. אם הייתי יכולה להרשות לעצמי מבחינה כלכלית. תוך חיי נוחות, כי אני לא בנויה לחיי מחסור... הייתי יושבת בבית, אופה עוגיות ומגדלת ילדים. זו אני, נעים להכיר, אשמח לקרוא מניסיונכן שבת שלום עדי
 
נעים מאד../images/Emo70.gif

אני נויה אמא לחמישה בגילאים 10 וחצי - 2 (אוטוטו) - ארבעה בנים וקטנטונת בת 39 עוד חודש...(אמא'לה) חילונית. גרה ברעננה. בהצלחה עם הרביעי. אין לך סיבה לפחד (כמובן שחייבים לבצע את כל הבדיקות שרק אפשר
) את עדיין צעירה
באילו מסגרות נמצאים הילדים שלך? האם יש לך עזרה מהמשפחה? באיזה אזור את גרה? האם את דתיה/חילונית? הילדים שלך הם בנים/בנות/משני המינים?
 

Jen74

New member
נעים להכיר ../images/Emo140.gif

נתחיל מהצגה של עצמי
קוראים לי ז'ני. אני בת 34 וחצי אם לארבע בנות בגילאי 14 וחצי (תאומות), 13 ו- 8. אני חילונית, גרושה מזה 4 שנים ומגדלת די לבד את הילדות. אני מזכירה במקצוע/בהכשרה שלי אבל בשנה האחרונה עובדת בצהרון פרטי בשכונת מגוריי בגלל הקרבה לבית, לילדות ובגלל השעות הנוחות. לגבי התכנון שלכם לילד רביעי, בגילך (34) זה עדיין נחשב לצעיר. אמא שלי הייתה בת 34 כשהייתה בהריון עם אחי הקטן, שקטן ממני ב- 11 שנים. היינו שלושה אחים בגילאי 13, 11 ו- 8 כשאמא שלי ילדה את אחי הקטן. במקרה שלה ההריון לא היה קל אבל היה לה מקרה נדיר של מיומות/שרירנים ברחם בזמן ההריון שהפריעו אבל היא לא דוגמה קלאסית בכלל לעניין. ברור שלא קל להיות בהריון כשאת אמא לשלושה ועוד הקטן/ה שבהם בגיל 3.5.
ברור שלא קל להיות בהריון שיש לך אחריות של עבודה מרובת שעות. אבל... אם וכאשר תהיי כבר בהריון, תהיי חייבת להרגיל את עצמך ואת הסביבה (המעסיקים, הבעל, הילדים) שעכשיו את צריכה לקחת את הדברים יותר לאט. ההריון שלי עם הבת הקטנה היה בזמן שעבדתי כמזכירה במשרד עו"ד בעבודה שדרשה המון ריצות גם מחוץ למשרד אבל ברובה הייתה בישיבה כך שמהבחינה הזאת הקלו עליי. מבחינת גיל, אני אמא צעירה לכל דבר, מאחר והתחלתי בגיל 19 וחצי ובין הגדולות לקטנה יש הפרש של כמעט 7 שנים. איך מסתדרים עם שלושה ילדים, קריירה והריון? עורכים מחדש את סדר העדיפויות. מסבירים יפה לילדים את המצב החדש של אמא. מסבירים יפה לבן הזוג שהוא גם יצטרך לעזור קצת יותר. לוקחים נשימה עמוקה וחושבים חיובי.
 
למעלה