הגיאוגרפיה בתנ"ך שנכתב במאה ה7-8 לפנ"הס מדויקת.
זה מה שהיה מקובל בזמן שנכתב.הארכיאולוגיה במזרח התיכון מוכיחה שהיה כאן עם ישראל. שנזכר על חרס "ישראל אין לו זכר".זה כמו להגיד שהפירמידות לא מוכיחות שום דבר.בטח לא את הקשר של העם המצרי הנוכחי למצרים. גם מסורת היא היסטוריה וככה זה אצל רוב העמים. ולנו אין היסטוריה אחרת.התנ"ך לגופו של ענין הוא ספריה של ספרים.בישעיהו הנוכחי למשל ישנם שניים או אפילו שלשה ספרים מזמנים שונים של נביאים שונים. גם דברי הימים הוא בעצם חזרה על ספרי מלכים. נמצאה וישנה מצבת מישע שנמצאה בעבר הירדן ועליה מוזכר עמרי מלך ישראל. כעת מרוב שהארץ נהרסה בגלל המלחמות והכיבושים אין כמעט שרידים ארכיאולוגים מלפני בית שני. הכותל המערבי שהוא חומה חיצונית מוכיח שהמסורת נכונה. באשקלון למשל יש שער כנעני. היתר בכל הארץ הרוס ולפעמים הרוס לגמרי.ורק בחפירות בחצור ובבית שמש בתל גזר ניתן לראות את השריד הארכאולוגי. יוסף בן מתיתיהו כתב לפני 2000 שנה וזה מה שהיה מקובל בזמנו.ויש בהיסטוריה הרומאית דברים מקבילים לדבריו.
זה מה שהיה מקובל בזמן שנכתב.הארכיאולוגיה במזרח התיכון מוכיחה שהיה כאן עם ישראל. שנזכר על חרס "ישראל אין לו זכר".זה כמו להגיד שהפירמידות לא מוכיחות שום דבר.בטח לא את הקשר של העם המצרי הנוכחי למצרים. גם מסורת היא היסטוריה וככה זה אצל רוב העמים. ולנו אין היסטוריה אחרת.התנ"ך לגופו של ענין הוא ספריה של ספרים.בישעיהו הנוכחי למשל ישנם שניים או אפילו שלשה ספרים מזמנים שונים של נביאים שונים. גם דברי הימים הוא בעצם חזרה על ספרי מלכים. נמצאה וישנה מצבת מישע שנמצאה בעבר הירדן ועליה מוזכר עמרי מלך ישראל. כעת מרוב שהארץ נהרסה בגלל המלחמות והכיבושים אין כמעט שרידים ארכיאולוגים מלפני בית שני. הכותל המערבי שהוא חומה חיצונית מוכיח שהמסורת נכונה. באשקלון למשל יש שער כנעני. היתר בכל הארץ הרוס ולפעמים הרוס לגמרי.ורק בחפירות בחצור ובבית שמש בתל גזר ניתן לראות את השריד הארכאולוגי. יוסף בן מתיתיהו כתב לפני 2000 שנה וזה מה שהיה מקובל בזמנו.ויש בהיסטוריה הרומאית דברים מקבילים לדבריו.