בוקר טוב לכולם, יום שלישי

צהריים טובים אמהות יקרות


שיהיה יום נפלא כולי תקווה שירוק מחר יבוא
 

שויו

New member
שיריו' גם צריך חיזוק מאמהות


התקשר אחה"צ וסיפר שאתמול נפל עליו "איזה חלק כבד של הכלי שלהם" על השוק, בעודו יושב בפנים... כואב לו והוא צולע. היום הגיע עם החופ"ל מהשטח לבסיס ונבדק ע"י רופא.. שאמר ש"מתח" משהו (גיד? שריר? ) ונתן לו משחה למרוח (מסוג הוולטרנים)... לי נראה יותר בכיוון של מכה יבשה חזקה ... השאירו אותו היום בבסיס. ישמור בישיבה (לא שמעו שם על "בתים" כנראה...) מחר, "נראה מה יהיה "... ואני מקווה שיהיה כשיר לתפקד עם 2 הרגלים ויוכל לחזור להתאמן...
 

סמדר בנ

New member
רפואה שלמה

הטנק הזה מסוכן ביותר. אם זה נגמר במכה (חזקה) דיינו. אולי את זוכרת בזמנו שהמדריכת שריון שלי מעכה אצבע כשנסגר עליה משהו מהטנק
מחזירקה לשיוריו אצבעות שישוב לתפקוד מלא
 
שויו
ברור שעד מחר הכל יעבור


ובאמת לא ברור איך ניתנה אבחנה שמתח משהו תוך כדי ישיבה כשמשהו כבד נופל עליו ... העיקר שאיפשרו לו "סוג" של מנוחה. גם זה משהו... שולחת מכאן איחולי החלמה מהירה ונטולת כאבים.
 

משתפרת

New member
החלמה מהירה!

אם אתמול זה נפל עליו, היום כנראה כואב לו יותר מאתמול. הצבעים הכחולים-שחורים-ירוקים ייראו מרשימים יותר ויותר בשלב מאוחר יותר, אבל אז הכאבים יפחתו. מקווה שעד מחר המנוחה תשפיע עליו לטובה והכאבים יפחתו. אם הוא צפוי להגיע לחופשה הכנסי לאיזה בית טבע וקני שם ארניקה. יש בנוזל ויש במשחה, יש ברכוז לילדים ויש בריכוז למבוגרים. מנסיוני הנוזל יעיל יותר מהמשחה. מטפטפים על העור מעל המקום הנפוח והשחור. זה ממש ממש מועיל להקטנת שטפי דם ולהורדת נפיחויות. מובן שהכי מוצלח להשתמש בזה מיד עם הפגיעה, אבל גם בשלב מאוחר יותר תוכלי להקל על בנך.
 

סמדר בנ

New member
ערב טוב יום שלישי

רק עכשיו הגעתי למחשב ואני עדיין בעבודה
לא יודעת אפילו מה מזג האויר בחוץ..... שמעתי ברדיו אתמול על התאונה הנוראית ועל החייל ז"ל ושמעתי את אביו ונחמץ הלב. תגידיו לילדים שיסעו בזהירות.
 
למעלה