בוקר טוב לכולם! מה זה מקינטה?

ilancafe

New member
המקינטה היא:

מכשיר אספרסו ופשוט להכנת קפה בבית. המכשיר מתחלק לשלושה חלקים. בתחתון שמים מים מהברז (אם טעמם טוב). ברשת במרכז ממלאים קפה טחון בינוני לפי הטעם. לא מהדקים לעולם. הטחינה צריכה להיות בינונית. סוגרים את החלק העליון על שני התחתונים ומחממים על להבה שקוטרה פחות מבסיס המקינטה. כששומעים שהקפה הפסיק לצאת, מסירים מהאש והקפה מוכן. צירפתי לינק לחברת המקינטות Bialetti.
 

גרי רשף

New member
אני מבין שזה מה שנקרא פרקולטור../images/Emo22.gif

מה ההבדל באיכות בין מקינטה למכונת קפה?
 

גרי רשף

New member
תודה על התשובה המלומדת../images/Emo22.gif

טוב, כאן זה פורום, ומי שבא לו- כותב מה שבא לו, ומי שלא- לא..
לא הצלחתי להחליט אם אתה לא מבין שום דבר בענייני קפה ולכן אתה זורק מילים כמו חילחול ולחץ כי שמעת את זה באיזה מקום ונראה לך מרשים לומר זאת בנונשלנטיות בפורום קפה, או שאולי אתה מומחה בינלאומי בתחום ומבחינתך זה בזבוז זמן להסביר לנבערים מדעת שנכנסו משום מה לפורום הזה מה ההבדל בין חילחול ולחץ..
בכל מקרה: מי שיכול לומר כמה מילים מידיעה אישית או מנסיון על ההבדלים שבין שתי דרכי הכנת הקפה (מכונה ומקינטה), סוג הקפה, האיכות וכו´; אודה לו מקרב לב.
 

אילן די

New member
גרי

דרך הכנת אספרסו במכונה נמצאת ברשימת הטאגליינס. אם לא הצלחת להגיע אליה, תגיד ואחזור על זה שוב. במקינטה מעולם לא השתמשתי ולכן אני לא יודע איך מכינים אבל חלחול ולחץ הן שתי הדרכים המקובלות להכנת קפה. לחץ = אספרסו , כלומר מכונה שמפעילה לחץ על התערובת ואז בצירוף מים רותחים, האספרסו "נלחץ" לתוך הכוסות. חלחול - קפה כמו שמכינים במכונות קפה הרגילות. הקפה "עובר" דרך הפילטר באמצעות כוח המשיכה ומטפטף לתוך הקנקן או הכוס. לגבי ilancafe. הוא בעל ידע רב מאד והוא הבעלים של רשת בתי הקפה אילנס. אני כרגע בחופשה בארץ, ולכן אני לא מצליח להיכנס לפורום בכל יום אבל אני משתדל. אילן די
 

ilancafe

New member
לא מבין למה...

כתבתי כאן הודעת התנצלות מושקעת ומוסברת לגרי, והיא פשוט לא נכנסת. חוץ מזה תודה על הההמלצה שלך.
 
למעלה