בוקר טוב לכולם........

יופי, סגרנו את הקטע של הארוחות

יחד עם בלונדה- המון תודות יקירה. ונחכה שיחזרו ההורים מבדיקת MRI. ועכשיו מה שנשאר זה מישהי בעלת "חורים" פנויים בזמן שתוכל ליצור קשר עם דינה ולתאם זמן לבייביסיטר על התינוק בזמן שדינה תלך להתרחץ, להתפנות וכו', כי ממוצ"ש היא תהיה לבדה ובטח תצטרך את העזרה הזאת.
 

שי ז.

New member
מקווה שלפחות עד מוצ"ש התמונה

לגבי מצבו תתבהר ושהוא יוכל להתחיל את הדרך להחלמה מלאה.
 

פאקצה

New member
ממוצאי שבת יש לך אותי בשעות הערב

ועניתי לך על משהו גם למעלה......
 
אני מוכנה להגיע אליה בשבוע הבא

אעני עובדת בבר אילן, ממש קרוב. אמנם אין לי רכב, אבל יש אוטובוסים בשפע לתל השומר. אני אצא מהעבודה לכמה שעות ואחליף אותה ואביא לה גם משהו לאכול. אם מישהו רק יכול לתת לי פרטים שלה כדי שאוכל ליצור איתה קשר, זה יהיה מצוין.
 
בשום פנים ואופן מירבי../images/Emo88.gif

יש לך תינוקות בבית וזה ממש לא לעניין להחשף לוירוסים במקומות כאלה. תודה על הרצון הטוב אבל זה לא בשבילך יקירתי. שבוע טוב לכולם אעביר עוד מעט עידכונים בקשר למצבו של מתן.
 
עידכונים מתל השומר ../images/Emo124.gif

אז שבוע טוב לכולם ונקווה שיהיה חנו שבוע עם בשורות טובות - אמן. בעלה של דינה נשאר איתה לעוד כמה ימים כך שהיא מסודרת בקטע של ההחלפות. מחר עושים לילד אולטרא סאונד של המוח ו MRI נוסף. המלחים ברמת ירידה ושינו לו את מינון התרופות. מתן הפסיק לשלשל וכעת עירני יותר. נחזיק אצבעות ונקווה שהבדיקות לא יעלו מימצאים נוספים כי זה כבר יותר מידי לא? שיהיה לנו שבוע טוב. ואתם? שאלוהים ישמור אותכם ואת טוב ליבכם הגדול והרחב. אמן
 

שי ז.

New member
תודה על העדכון

אם צריך עוד משהו רק תגידו. בהמשך למסרעים שהחלפנו בנושא את חושבת שמובייל מעל המיטה בבית החולים יכול לעניין אותו ולשמח אותו קצת? אם כן אני מאמין שאם אבקש בפורום להיות הורים בטוח יימצא מישהו שיקפיץ לו אחד (ואם לא אז ביום שלישי אני אביא לו).
 
תודה נשמה טובה../images/Emo24.gif

אבל בוא נחכה עד יום שני לתוצאות ואולי בכלל יחזירו אותם להמשך טיפול ביוספטל (הלוואי, זה יוכיח שהמצב מתייצב יותר)
 

big mama 2

New member
זאת בדיוק הסיבה שאני לא הלכתי

לצערי הרב.....עם שניי הזאטוטים בביית.....
 

blonda3

New member
אני הלכתי../images/Emo127.gif

אמנם קיים תמיד החשש של הדבקות בוירוסים אבל במחשבה שנייה-בכל מקום שאנחנו נמצאים יכולים להיות וירוסים.... אפצ'י אחד לידינו ברחוב ו... אתמול בלילה דיברתי עם דינה אבל סיגל דיברה איתה כנראה אחרי ויותר מעודכנת ממני. התקשרתי לדינה לפלפון וענתה לי מזכירה אני רוצה לבקר שם שוב היום או מחר לפי הצורך. שמחה לשמוע שהבעל נשאר אבל שרק לא יפגע לו בעבודתו. נקווה לשמוע בשורות טובות. סיגל-מחכה לטלפון ממך.
 
למעלה