בוקר טוב לכולם...

בוקר טוב לכולם...

מוקדם מוקדם כל כך.. איך בילתן אתמול בלילה? ספרו חוויות אני אתחיל? שינה מתוקה רצופה בחלומות נעימים ואצלכן?
 

l o k i t a 1 1

New member
בוקר נפלא עם המון חיוכים שלווה ואהבה

נשארנו בבית של חברה. מישהיא הרגישה את רעידת האדמה אתמול?
 
איזה כיף..

זה היה מוזר כתבתי על זה בפורום אחר קמתי במין תחושה מוכרת (ממקומות אחרים...) של היה או לא היה?? כשהסתכלתי ימינה וראיתי שאני לבד - הבנתי שזאת היתה רעידת אדמה.. מפחיד אה?? במיוחד שהמקור זה ים-המלח.. הכדור שלנו כועס כבר הרבה זמן.. בואי נאחל שבת שקטה אוהבת כפי שאמרת ושהרעידות ישארו במקומות בהן רעידות צריכות להיות..
 

PIXIEPIX

New member
מוזר לגמרי

ישבתי אתמול מול המחשב והרגשתי שאני זזה מצד לצד לא חשבתי לרגע שזו רעידת אדמה הייתי בטוחה שיש לי סחרחורת או משהו כזה, רק אח"כ קראתי בוואלה שהיתה רעידת אדמה. פעמיים בשבוע רעידת אדמה קצת מלחיץ לא?
 
די מלחיץ

אולי זה יגרום לאנשים לעצור רגע ולחשוב על איך אפשר לשנות הרגלים קטנים שלהם ובכך להשפיע מינורית אך משמעותית מודה שעל הראשונה קראתי רק היום..
 

l o k i t a 1 1

New member
זהו ש..

חברה שלי חשבה שאני הזזתי את המיטה... ועוד היא אומרת לי תשעני בעדינות אחורה... עד שחבר שלה נכנס ושאל אותנו אם הרגשנו את רעידת האדמה... באחת הרעידות אדמה שאני עברתי, ישנתי לי בכיף וכל המיטה רעדה. חשבתי שאמא שלי מנסה להעיר אותי, פקחתי עיניים וחזרתי לישון... מסכימה איתך, נאחל שבת שלווה ורגועה ושהרעידות והרטטים יישארו במקומות שהם רצויים...ואפילו מבורכים..
 
רגע.. החבר הכנס בזמן שהזזת את המיטה??

הייתי חייבת!! אוף כל השיחה הזו על רעידות ורטטים עושה לי לזוז בכיסא..
 
וכשאני מתחילה לזוז בכסא יוצאים ממני דברים

איך המבט שלה חודר אליי פנימה.. איך אני נבלעת בתוך זרועותיה.. איך הגוף שלי מונח בדיוק מושלם בתוך קימורי גופה.. איך אני מרגישה כאילו אני בתוכה כשערוותנו נפגשות.. איך שהיא כורכת רגליה סביב מותניי.. איך שהיא אוחזת בי חזק ואומרת לי "אני רוצה .." איך הטעם שלה עולה בפי עוד לפני ש.. איך שרטיבותה ממלאה את שפתיי.. איך שידה אוחזת בשדייה כשהיא מתענגת מנשיקותיי.. איך שעיניה נפקחות וחיוכה גדל שאני בתוכה.. איך שהיא סורטת את גבי כשאני זזה איתה.. איך היא נסעה ל 10 ימים??
 

l o k i t a 1 1

New member
../images/Emo178.gif../images/Emo178.gif

התיאורים שלך כל כך מדוייקים. אני קוראת אותך כבר תקופה וכל פעם אני מצטמררת. את קולעת בול. מצד אחד זה טוב והכרחי להתגעגע אבל ל 10 ימים, זה הרבה..
אני בטוחה שהיא תחזור תשלימו את כל החסר... תחזיקי מעמד.
 
מממ

איזה כיף.. תודה לך.. אוהבת שאני מצמררת.. כן יש בזה משהו סקסי להתגעגע - כשהגעגוע הוא נעים.. עשרה ימים יכולים להרגיש כיום ולפעמים יום מרגיש כעשרה ימים את יודעת.. בכל אופן זה תמיד זמן להתבוננות מחודשת - וזה תמיד מבורך להשלים את החסר?? זה יותר נכון להגיד במקרה שלנו אממ, להכיר מחדש.. כי אין היאחזות בחוסר.. יש את מה שיש מלווה בזכרונות זה כן.. יחד עם זאת נבדק כל פעם מחדש בהתאם לאותו רגע - עם המון אהבה שלא תביני לא נכון.. - משהו אחר
 

l o k i t a 1 1

New member
אצלי זה..

גם להשלים את החסר. כי אנחנו תמיד רוצות עוד אחת מהשניה זה לא מספיק לנו... וכל פעם נוצרת תשוקה חסרת מעצורים. תשוקה שהיא יותר חזקה משתינו. אני והיא נשאבות למערבולת של חושים שלא היתה לי בעצם אף פעם... הטירוף הזה מחזיר אותי כל פעם לפעם הראשונה שהיינו ביחד. זה גדול ממני בהמון מידות אבל התרגלתי לשיכרון חושים הזה.... אה אה החיים הטובים... מישהיא צריכה לעשות את זה... שתמיד תמשיכו לאהוב ולעשות אהבה... אמן אמן תמיד.
 
מישהיא צריכה לעשות את זה..

אהבתי.. אז לקחת על עצמך את המשימה... מעולה.. וכן, כמובן שמצטרפת לברכות לך ולכל קוראי הפורום שבת של תענוגות שתהיה לכולן/ם (בטוח יש גברים חשאיים שקוראים אותנו)
 
והנה זה בא - כמה אפשר לחכות?

שמתי לב רק אחרי ששלחתי - תודה על תשומת הלב את יודעת את עמדתי לגבי שגיאות..
 

לאןלאן

New member
חחח

יודעת את עמדתך.. ומה בעצם השגיאה הזאת באה לומר... לא נראה לי שהרבה..
 
יודעת איזה

'סרט' היה להשען אח"כ על המשענת?? סתם צוחקת - סתם שגיאה מתוך ערפול המחשבות
 

לאןלאן

New member
שריטות

זה משהו שמתפתח אצלי בזמן האחרון בעיקר בעקבות איזה מפגש עם מישהי לפני כשבוע.. היא יצאה עם גב שרוט
 
יש את אלו שזורעים ותמיד

יהיו את אלה שיקצרו לא תמיד זה יהיהאלו יהיו אותם האנשים מי אמר שיש הגינות??
 
למעלה