אני לא מאמינה,אדון יוספי שלי וכל
סיפוריו,הכותנת פסים,הירי´דה למצרים..זה לא נגמר.. בתנך אין קטע מתישהו שאנשים מגיעים לגיל מאוד מאוד גדול ואז פוף
נפטרים. כי אני כבר קוראת חמישה פרקים ונראה לי שהוא רק נהייה צעיר בגיל. מתמתיקה-הסיפור שלי עם המקצוע הזה,לא משהו. כיתה י´ התקבלתי בקושי לארבע יחידות,עשיתי פרצוף כזה מסכן
ומלא רחמים שאני לא רוצה להיות עם כל"החכמים" בשלוש יחידות,שאני לא שייכת לשם. אז שיעלו אותי לארבע יחידות. וכיתה י´ היה לי את המורות היותר טובות של המקצוע הזה(למרות שזה היה מעצבן היה לנו מורה לאלגברה ומורה לכל הצורות בהנדסה). אוקצור משם לפה,עליתי לחמש יחידות. אנחנו שכבה של 20 כיתות,מכל הזכבה אנחנו בערך 15 תלמידים גג בחמש יחידות. והם כאלה חכמים הם נראים כך בדיוק כך
והנה החבר שלו
והחברה שלהם
לא שיש לי בעיה עם כאלו שנראים כך,ממש לא,אבל קצת פחות חוכמה לא הייתה מזיקה להם.
זה מייאש אותי,עד שאני קוראת את השאלה, חצי שעה אני חושבת מאיפה להתחיל להסתכל עליה חצי שעה אני חושבת איך לקרוא את השאלה שעה וחצי אני מנסה לפתור אותה חצי שעה אני מתלבטת אם המצאתי פתרון מיוחד או סתם פושטי
עוד חצי שעה לכתוב את הפתרון ובחצי שעה הנותרה,להסתכל על שאר הכיתה,להבין שכבר עבר שעתיים מאז סיום השיעור,מאז שהם סיימו לפתור ולהבין שאני לבד שם
מגמות- אני קצת לא נורמאלית, אני מרחיבה הסטוריה-חמש יחידות
המקצוע האהוב עליי,בהודעה זו ננצל להודות למורה המדהימה"פנינה דינור" היא פשוט מקסימה.
אני מרחיבה ערבית חמש יחידות-למרות שאני רוצה לפרוש מזה, תקראי את הסיפור שכתבתי לך בקשר למתמטיקה(קצת למעלה) עכשיו תשני את חברי הכיתה לחמש(אנחנו חמישה תלמידים בכיתה) ושלושה מהם הם ערביים-
סתם הם לא,אבל זה נשמע כאילו הם מדברים 24 שעות ערבית. אני מרחיבה צרפתית. וזייהו,לא רצוי,לא מומלץ להרחיב שלוש מקצועות -פעם זה היה חמש מקצועות(גם מחול ותנ"ך). אבל בגלל שכל יום סגרתי
את הביצפר עם השומר,העדפתי לנעול את השער עם ילדים בני גילי.. תורך
everybody needs somebody