בוקר טוב לכל הציפורים

הדסהש1

New member
חברים יקרים זה רק משחק.יש דברים

יותר חשובים מהאח הגדול...................
 

purehoney

New member
בוקר טוב לכולם


בעקבות ההדחה הדרמטית הזאת אתמול החיים הפכו להיות כמו ים סוער...אז קבלו שיר בהתאם
http://www.youtube.com/watch?v=hdDg_XTej_8
 
בוקר אור אביעד וכולם


אחרי לילה לא קל והדחה כואבת, אחרי עריכה מחורבנת, נפרדנו דווקא מבני ולא מלאון אשר מתפוצץ מרוב אוויר חם אחרי קריאת הילדות עם המגפונים.
ומנגד, פליטה אחרת מבקשת את עזרת הציבור, ואני מודה שעד כמה ששנאתי אותה באח הגדול, אני מרחמת עליה מאוד.
והנה הפוסט שלה:

"היי חבריי היקרים,
כבר כמה זמן שאני יושבת וחושבת איך לצאת מהמקום שאליו נקלעתי. הגעתי למקום קשה עם המסעדה שלי, לחובות כבדים שאני יודעת שאני לא יכולה יותר להמשיך כך.

במשך 13 שנים ויותר ניהלתי מסעדה מוצלחת, שהייתה לבית לאלפי אנשים. חבר'ה צעירים שמצאו אצלי בית כמו אצל אימא. ילדים קטנים שגדלו עם האוכל שלי במשך שנים. והכי חשוב, הזקנים הבודדים שישבו לאכול ומצאו אוזן קשבת ממני וחיבוק חם שנתתי להם.

ובכלל, זו מסעדה, שכל מי שלא היה לו, יכל לאכול גם אם לא היה ברשותו כסף. אף פעם לא אמרתי לא לאנשים רעבים שידעתי, שגם אם ירצו לעבוד ולהתפרנס, אף אחד לא ייקח אותם לעבוד.

במשך השנים, לא אחת, שיקמתי אנשים תוך כדי העסקתם אצלי, גם כשלא יכולתי להרשות לעצמי כלכלית. העיקר שיהיו לידי קרוב כדי להרים אותם. עד היום, גם כשמצבי קשה, אני לא מסוגלת לראות זקן רעב ולא להאכילו.

בתקופת האח הגדול, בזמן היעדרותי, העסק נקלע לקשיים נוראים בשל ניהול כושל ומכשיל ומאז הוא רק צובר עוד ועוד חובות. למרות האוכל הטעים והמחירים הזולים, לא הצלחתי בשנתיים האחרונות לשקם אותו.

אני עובדת כל השבוע מבוקר עד לילה כדי לנסות לצמצם הוצאות, אבל הבור גדל וגדל.

היום, אינני מסוגלת פיזית ונפשית להתמודד עם זה יותר. הגעתי לקצה!!! ברמה כזו, שהוגבלתי בבנק, צ'קים חוזרים כל יום ואני מרגישה אבודה.

בשבילי, לבוא ולבקש מכם את עזרתכם, זה רגע קשה ביותר. בחיים שלי לא בקשתי, רק הצעתי. אם כולכם תסייעו לי אפילו רק במאה שקלים, אני אצליח לצאת מהתהום ולייצב את עצמי כדי לחזור ולהעניק לכם בנדיבות כפי שאני עושה כל השנים...

ניתן להפקיד לחשבון, מסעדת פרידה הכט, בנק הפועלים. חשבון מספר, 562536. סניף613. אני מודה לכולכם מראש, גם למי שאין באפשרותו. יום נפלא לכולכם"...

ואני מוסיפה, יום נפלא לכולנו, והלוואי והיא באמת תסתדר ותוכל לחזור לעבודתה ולעיסוקה, כי אין דבר יותר גרוע בחיים לבן אדם, מאשר איבוד מקור הכנסה, מקום עבודה ופרנסה.

http://www.youtube.com/watch?v=Lr0xJBsVbZY
 

הדסהש1

New member
אני מרחמת על פרידה אבל אנני תורמת אגורה.

אין לי מספיק כדי לתרום למי שכל יום מתחנן לעזרה.
 
בוקר טוב הדסה


תאמיני לי שגם אני אינני תורמת יותר לאף אחד.
בדיוק הסתיימה השנה של התרומה לאגודה למלחמה בסרטן. ביקשו ממני לחדש ופשוט השבתי את פניהם בשלילה עם כל הנימוס שאפשר. אני פשוט לא מסוגלת לתרום יותר לאף אחד. אנחנו מוצפים בבקשות לתרומה כל יום, לעמותות שונות, לנזקקים, לחולים, לחרשים ולעוורים, לנכים עם מוגבלויות ולמשותקים, ולילדים חולים ועוד ועוד ועוד. מלבד העובדה שזה מדכא אותי על כך שכל האנשים האלה נזקקים לתרומות במקום לקבל תקציב ראוי מהמדינה, זה מדכא אותי שיש כל כך הרבה מסכנים, חולים, רעבים ואומללים במדינה הזאת. זה כואב לי נורא.
ובקשר לפרידה הכט, כמובן שאפשר לרחם עליה וללמוד את הלקח מהסיפור שלה. אבל מי שיכול ויש באפשרותו לתרום לה, אז שיעשה זאת. כל תרומה היא מצווה.
 
והנה מקבץ ידיעות קצר לבוקר הזה


https://www.facebook.com/ynetnews/app_199312400216491?app_data=284814
עדיין הטרדות על הפרק,

בסטטוסים המצייצים עדיין ממשיכים לצחוק על הנישואין והזוגיות:

לפני הנישואין:
"או הו הו הו אהבה, פתאום היא מתפרצת, מה היא רוצה?"
אחרי הנישואין:
"או הו הו הו, פתאום היא מתפרצת, מה היא רוצה?"

ואימו של התינוק שחולץ מהביוב, הייתה כל הזמן בסביבה,

http://megafon-news.co.il/asys/archives/152923

וגם לאובמה יש שפתון על הצווארון
http://news.walla.co.il/?w=/15/2646299


המשך יום נעים אנשים

http://www.youtube.com/watch?v=M5p9fpGxv48
 
למעלה