בוקר טוב - קוקוריקו!

סלוניק

New member
אל תגזים.

מן הסתם לא נלך לחפש את כל הודעותיו של טוקסיק אחת אחת ולמחוק אותם, אולם נמחקו רבות מהודעותיו. אתה כותב בפורום זמן רב, ואני מאמין שגם אתה (על אף שדיעותיך קרובות יחסית אליו) יודע שלא נחסם בשל השקפותיו אלא בגלל התנהגותו. דוגמה טובה היא העובדה שגם ניסה לעקוף את החסימה באמצעות פתיחת שם משתמש נוסף - גם היא עבירה חמורה על תקנון תפוז.
 

noamgk

New member
ברור שלא.

אבל לפחות את ההודעה האחרונה, זו שעברה את הגבול (אלא אם אתה - כמוContinuum - טוען שזה בגלל ההצפה, מה שלדעתי לא נכון). ומצטער שהאשמתי אותך קודם בקשר לאזהרות. ניסיון שלי בפורומים אחרים - בהם המנהל מזהיר את המשתמש על גבי הפורום - גרם לי להאשים אותך סתם, ועל כן: סליחה.
 

סלוניק

New member
הוא לא נחסם בגלל ההודעה הזו,

אלא בגלל הודעות רבות אחרות בעבר ובהווה שעל אף פניותינו אליו לא הסכים לשנות את סגנונו. למרות שבדיעבד גם ההודעה הזו הייתה ראויה למחיקה.
 

E טי

New member
"סגנונו"?

אין מתפקיד המנהלים להיות אחראים על סגנון זה או אחר של מי שכותב בפורום. כל זמן שההודעה לא עוברת על חוקי הפורום, היא הודעה חוקית. ההודעה בתחילת שירשור זה לא עוברת את חוקי הפורום ולכן חוקית בהחלט.
 

E טי

New member
קראתי...

והטענה נשארת. אם הודעה זאת היא הודעה חוקית לפי חוקי הפורום (והיא כזאת) העובדה שהזהרתם אותו בעבר לא נותנת לכם את הזכות לחסום אותו בגלל שההודעה לא מוצאת חן בעיניך. ועוד לא ענית לשאלתי בהודעה שלמטה, למה ליטיום לא נחסם על הודעתו בשירשור זה?
 

סלוניק

New member
|דופק את הראש בקיר|

אם באמת קראת אותה שוב, אז אתה לוקה בהבנת הנקרא שלך. במיוחד לנוכח הכותרת האומרת שטוקסיק לא נחסם בשל הודעה זו באופן ספציפי. לפיכך הלוגיקה גורסת כי נחסם בשל הודעות אחרות שפרסם, ולכן דבריך מיותרים. עוד מטרידים דבריך האחרונים כאילו הודעותיו נמחקות בגלל שהן "לא מוצאות חן". כל ההשקפה הזו כאילו אדם נחסם בגלל דיעותיו הן מגוחכות במקרה הטוב (היות ועמדותיו של טוקסיק מהוות את אלו של רוב הכותבים בפורום) וילדותיות במקרה הרע. מה עם קצת לצאת מעבר לבועה האידיאולוגית כפי שחלק מהכותבים כן עושים? מעבר לכך, היות והוא קיבל הודעה ומסרים קודמים על חסימתו, אין בכוונתי לפרסם את תחלופת המסרים איתו על גבי הפורום ולפתוח את הדיון בפומבי. ליתיום לא נחסם היות וההודעה שלו התייחסה בציניות משעשעת לציטוט בהודעתו של טוקסיק שמרוב התלהבות לא שם לב שכינה את מפוני גוש קטיף כחיות. הציניות נראתה לי ולאחרים די ברורה, אולי לא קראת מספיק את ההודעה המקורית בשרשור (זו שאמרת שהייתה חוקית ללא צל של ספק).
 

רוני13

New member
כן בטח...

שמת לב מה כתבת? שדעותיו הם כמו הדעות של רוב הפורום וזה בכלל לא נכון! הדעות שלו-ימניות! של רוב הפורום-שמאלניות!
 

E טי

New member
מה הולך פה?!?!?!

רק הלכתי לכמה שבועות וכבר הפכתם לדקטטורה?! מצטער מאוד סלוניק, אבל זה באמת עובר כל גבול, לחסום משתמש בפורום על ההודעה הזאת?!?! מה נסגר איתך??? ונגיד, שאתה באמת עד כדי כך מחמיר, שזאת בעיה בפני עצמה. יש עוד כמה חסימות שפיספת, למשל: "מפוני גוש קטיף הם באמת חיות" - lithium1914 שלא ישמע שאני מנסה להגיד לחסום את ליטיום, רק מנסה להבין איך על אמירות כגון להעביר עופות חולים לרצועה חוסמים, וקריאות של חיות לגבי קבוצה של אנשים אפילו לא נמחקת... כדאי שתסביר את עצמך, ומהר, כי זה לא נראה טוב.
 

lithium1914

New member
אני מסכים איתך שזה לא נראה טוב...

...במקרה של שתי ההודעות האלה לפחות, כי לא ברור כל-כך אם הדברים נכתבו בציניות או לא. עם זאת, טוקסיק הוא נודניק רציני ואני פחות אז צריך לעשות איפה ואיפה כי קשה לי
 
אין בעיה, אני אסביר לך.

(לפחות לדעתי מה היה באמת לא בסדר, אין לי מושג אם זה היה הסיבה האמיתית) " למה שלא נגלה קצת אנושיות ונעביר את העופות לרצועה?"
 
פייי...../images/Emo163.gif

שלושה ימים שאני לא בפורום, וכבר מבוצעות פה חסימות. יפה יפה לכם. ולסתימת פיות, מתאים לך הניק החדש. מעניין תוך כמה ימים תועף סופית מתפוז.
אוקיי עזבו לא אמרתי כלום.
 
למעלה